Stránky

neděle 19. května 2013

Essie - All Tide Up

 Po All Tide Up jsem sáhla úplně neplánovaně. Navíc pro tento typ barvy nemám ani slabost, přesto jsem ráda, že jsem si jej nakonec koupila, protože ikdyž se jedná o sytou barvu, nekřičí a tváří se tak trochu classy. 
 Samotný odstín se mi těžce popisuje. Vidím to na mix starorůžové, hliněné, možná i trochu mauve s jemným zlatým shimmerem. Lak je hustější, velmi dobře kryje už v první vrstvě, přesto jsem lakovala obligátní dvě. Schne do vysokého lesku a v určitých úhlech se zdá téměř krémový, naopak na slunci nebo pod umělým světlem ožívá subtilní zlatý shimmer.



Narazila jsem na něj v německé dm drogérii. Kéž by se laky essie objevily i v té české. Stál necelých 8 euro.

Příjemný zbytek nedělného večera a pohodový vstup do nového pracovního týdne vám přeje
tuttobene:)

8 komentářů:

  1. Tak takovou barvičku bych si nechala líbit, je moc pěkná. A jak píšeš, i když je docela hodně sytá, nebála bych se s ní jít úplně kamkoli. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JDěkuji:) Jj, dnes jsem ho měla v práci a nijak nerušil.

      Vymazat
  2. Nelíbí. Vypadá to tak babkovsky, obzvlášť v kombinaci s ne úplně kvalitní kůží na rukou.

    OdpovědětVymazat
  3. Tato barva by se mi líbila hrozně moc na podzim, kdy pořádně nevím, jaké volit laky k mému oblečení. Krásnou barvu jsi zvolila a máš pravdu, že je neobvyklá a nepopsatelná. Úplně ji vidím na svých nehtech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, podzim jí bude určitě slušet:)

      Vymazat
  4. Tahle pěkná barvička mi hodně připomíná můj NYC 262 Murray Hill Mauve, máš pravdu barva je intenzivní, ale nekřičí jako naše oblíbené rudé :) a ocením i shimmer. Já se na Essie chystám, ale přes eshop - vyštrachala jsem tip na stránky, kde Essie koupíš právě kolem těch 200 stovek http://www.micky-nails.cz - Jó, to je sen, mít Essie v drogešce :). Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomněla jsem si, že jsem obdobný viděla i u Tebe (NYC). Micky-nails má výbornou nabídku, ale poštovné do ČR bylo docela vysoké. Ovšem pokud bychom spojily síly a poštovné si rozpočítaly. Jsem pro každou špatnost:)

      Vymazat
    2. Aha, tak s poštovným ještě nemám zkušenost. Takže určitě jsem pro každou špatnost taky, až budeš mít chuť objednávat, tak dej určitě vědět :), případně Ti dám vědět já !). Teď se asi budu muset chvíli v nakupování ovládat... Ale určitě vždycky ocením parťáka na nákupy :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...