Stránky

úterý 28. května 2013

Laurendor - řada Stage Line, rtěnka a konturka




 Španělská značka Laurendor a její dekorativní řáda Stage Line se ke mně dostala díky mé kosmetičce. Něco málo jsem o značce věděla, hlavně to, že má výborné štětce. Ovšem zkušenost s dekorativkou této značky je moje první. A nebyla bych to já, kdybych nejdřív nesáhla po rtěnce. Vybrala jsem si růžovo-béžový odstín s pro mě trochu netypickým zlatým shimmerem. Bude ideální v babím létě a na podzim. V poslední době se mi daří kupovat všechno, co by se mi hodilo spíš na podzim:/


 Rtěnka č. 42 je výborně pigmentovaná, výrazná a sytá stopa zůstává hned v první vrstvě. Druhá vrstva je už jen pojistka. Po rtech vyloženě neklouže, ale nanáší se vcelku snadno. Výdrž má taky obstojnou, ovšem Rimmelku od Kate v tomto ohledu neporazí. Obsahuje vitamín E, SPF 10 a nějakou srandu zvanou maxilip, která má zvětšovat kontury rtů. Ničeho takového jsem si nevšimla. Možná kdyby ji otestoval někdo s úzkými rty, byl by to schopen zhodnotit lépe. Nese označení hydra volume, já mám po ní paradoxně trochu subjektivní pocit suchých rtů, ale rty nevysušuje a šupinky nedělá, takže s největší pravděpodobností to bude opravdu jen můj pocit. Do vrásek nezalézá a linii rtů se nerozpíjí. Celkově bych ji označila jako velmi dobře pigmentovanou a příjemnou rtěnku za adekvátní cenu. Cena cca 240,-.

 Konturka na rty č. 5 (béžově-hnědá s chladným růžovým podtónem) je opět výborně pigmentovaná, opět se skvěle nanáší a to jedním tahem. Navíc je enormně dlouhá! Je stejně dlouhá ne-li delší než obyčejné tužky s gumou. Opravdu mi vyhovuje a koupi bych Vám s klidným srdcem doporučila. Cena cca 135,-.

Stage Line: kontura č. 5, rtěnka č. 42


 Máte zkušenosti s dekorativkou Stage Line od Laurendor? Které výrobky se Vám osvědčily a které byste doporučily ostatním? Díky za Vaše postřehy a komentáře. 

Tuttobene:)

14 komentářů:

  1. Tuhle zančku tedy neznám vůbec a vážně o ní slyším poprvé. Ale odstín se mi líbí moc a myslím, že ti sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já způvodně znala jen značku Laurendor a právě ty štětce. Byla jsem překvapená, když jsem si na obalech přečetla, že stage line(kterou jem dosud neznala) je vlastně řada od Laurendoru.

      Vymazat
  2. Stage-line dobře znám, mám od nich make-upy, měla jsem i paletku korektorů. Korektory doporučuju všema deseti, make-upy Hydra Fluid už tolik ne, chystám o nich článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si ráda přečtu. O korektorech jsem sylšela, že jsou výborné, teď to potvrzuješ i Ty. Tak to by mohl být adept k nákupu. Díky.

      Vymazat
  3. Já zírám, jaký máš rozlet v barvách rtěnek. Já celý život jednu barvu, bez úchylek. Tedy s úchylkami, ale ty po první zkoučce letěly do koše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, kaju se. Rtěnek a potažmo odstínů mám rozhodně víc, než jsem schopna uživit, hanba mi. Navíc některé odstíny mohu použít jen v určitou část roku (s opálením a pihama nebo bez) Některé bych snad neměla používat vůbec a stejně se s nima maluju:)

      Vymazat
    2. Naopak, umíš si to užít a máš štěstí, že ti sluší víc barev. U mne o opálení nemůže být řeči, supluje to samoopalovák na nohy a jinak jsem něco jako Sněhurka. Sněhurka v rakvi, přesněji. Taková do modrozelena.

      Vymazat
  4. Značku znám. Nakujpuji za VOC, hlavně.štětce. Mají hodně zajímavé stíny, hodně neobvyklých barev, drží dobře, dost pigmentované.

    Ty asi budeš podzimní typ, já také pořád koukám po takových barvách, ale snažím se a musím i jiné barvy. V oblékání to samé, ale tam mi to jde snáze to porušit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny by mě zajímaly. Zatím jsem je okukovala jen na netu. Snad budou příště k vidění i u mé kosmetičky. Zatím jsem viděla, palety rtěnek, korektorů a nějaký rozjasňovač.

      No já typově jsem spíš nevyhraněné jaro nebo léto. Je to sranda, polovina lidí, co tomu rozumí mě šacuje na jarní typ, polovina na letní. A pak si mám vybrat:)

      Vymazat
  5. V merku mam nejaku dobu sadu stetcov a na 99% som pre ne rozhodnuta... Pacia sa mi najma ich paletky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se strašně líbí palety rtěnek, takové vymakané vodovky. Jenže ty se hodí profesionálům. Mně by polovina barev byla k ničemu.
      Na štětce jsem zvědavá, snad je tedy brzy u Tebe na blogu uvidím:)

      Vymazat
  6. Já se Ti ani nedivím, že nakupuješ spíš podzimní barvy, vždyť ten podzim tady trvá nejdéle :-). Jinak opět zajímavý tip na značku tutto, vždycky se ráda poučím. A myslím, že rtěnek asi není nikdy dost, já půjdu po té Kate, ale u téhle se mi líbí ten obal - asi divné, že ? :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Není to vůbec divné, obal má pěkný. Nerada bych ty dvě značky srovnávala, ale pocitově mi lépe sedí Kate, naopak u Stage Line je skvělý výběr odstínů. Začala bych Rimmel, je lehce dostupná. Ale má to jeden háček, myslím, že většina drogeriových rtěnek (sytých, krémových) se potom stane nedostačujícími:)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to krásně... (A prosím - nemluv o podzimu. Marně čekám léto...)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...