Stránky

středa 8. května 2013

Líčení

Po kratší odmlce zdravím všechny čtenáře. Dnes mám pro Vás něco, s čím se u mě na blogu tak často nesetkáváte, tedy vlastně ještě ani jednou. Hodlám ignorovat univerzální FOTD. Pokud bych se nechala inspirovat USB (stárnoucí blogerínou) a jejím ostravským slovníčkem mohla bych to nazvat xicht dňa, ale to taky úplně neodráží můj postoj, přestože jsem, jak už mnoho z vás tuší, Ostravák tělem i duší. A tak jsem to nazvala naprosto neoriginálně, zato výstižně.
Je mi jasné, že pro velkou část, hlavně mladších čtenářek je toto líčení nuda, nuda a nic než nuda. Chápejte, tohle je hodně civilní líčení v kategorii 35+, tak to ani jinak vypadat nemůže. Každopádně tuto nudu teď líčím téměř denně, proto tento post.
Pleť:
Make up - BB Maybelline odstín Light, 

Oči: 
spodní víčko a pleť mezi očima a tvářema: Touche Eclat YSL odstín 1
podkladová báze Artdeco - kelímek(na fotce produktů chybí)
Oční stíny - Urban Decay Naked Basic
vnitřní koutek a nadočnicový oblouk: Venus
pohyblivé víčko: Walk of Shame 
vnější koutek: Faint
Linka 1/3 od vnitřního koutku: Rimmel scandaleyes odstín Taupe
2/3 směrem k vnějšímu koutku: Guerlain odstín Khol Me Ebony

Líčka:
Inglot odstín 78 (spíš konturováno)

Rty:
Chanel - Rouge Coco Shine odstín 54 Boy





Na produkty, kterým jsem už věnovala samostatný článek, můžete kliknout.

Pokud jsem někoho inspirovala budu ráda, pokud máte tipy, co vylepšit, budu ještě radši:)

22 komentářů:

  1. Sice mi je 21 let, ale i tak se mi to moc líbí :)A nalákal jsi mě na tužku od Catrice, budu muset na ní mrknout nebo aspoň nějaký matný mono stín, abych si neplácala to drahé trio od YR :)
    A možná tu barvu sežral foťák, ale nebála bych si výraznější a svěžejší baryv rtěnky :) Vypadáš mladistvě, tak si to můžeš dovolit (snad nevadí, že tykám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tužky na obočí si s nejsem jistá, jestli konkrétně tento odstín je ještě v prodeji, ale možná se ještě v regálech sem tam objeví.
      Rtěnka je v celku reál, jen snad malinko utumená.
      Haha, jenom hezky na tykačku:)

      Vymazat
  2. Podobné líčení aplikuji také. Klidně bych zkusila výraznější rtěnku a kontury či tvářenku horizontálněji, ale nevidím celý obličej, tak se to špatně posuzuje (dobře radí :). Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, v podstatě se podobně líčím i v zimě jen s tím rozdílem, že mám častěji červenou rtěnku.

      Vymazat
  3. Mně se to moc líbí a jsem ráda, že vidím tvůj obličej:) Vypadáš hodně mladince a do kategorie 35 plus bych tě vůbec netipovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Nepopírám, že mě netěší číst, že vypadám mladě:D Bohužel na pleti už věk přece jen znát je. Vějířky a drobné vrásky přibývají podstatně rychleji a víčka už taky povolují :(

      Vymazat
  4. Ta tvářenka vypadá moc dobře.
    Ale asi bych zkusila namalovat řasy trochu výrazněji. Takhle je to pro mě až příliš "nahé" líčení očí.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor. Moje řasy jsou od přírody totál světlé a v podstatě neviditelné. Jednu dobu jsem si je barvila, ale je mi to vcelku nepříjemné a barva mi navíc moc dlouho nevydrží (do týdne až dvou je komplet fuč).
      Tahle GS řasenka Lash Emotion je bezva v tom, že krásně řasy odděluje, ovšem barva není intenzivní černá. Pořád hledám řasenku, která neslepí a výrazně nabarví. Mezi drahými jsem ji už našla, dokonce 2 (chanel inimitable a collistar) mezi levnými stále hledám.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Přesně to jsem si chtěla přečíst:DD

      Vymazat
  6. no... já bych přidala rtěnku! jakože barevnou. ale to je jen maličkost. jinak jsi strašně moc krásná, ale fakt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je nabíledni, že trb by přidala RTĚNKU:D Však už jsem u Tebe načerpala pěkných pár tipů!
      Neblbni, budu se červenat a pak už mi fakt nebude ladit obličej s krkem.
      Dík:)

      Vymazat
  7. Na každodenní líčení se mi líčení zdá ideální. Líbí se mi to :).

    OdpovědětVymazat
  8. Milá tuttobene, jsem ráda, že jsi ukázala čím se teď líčíš. Já teda hodně oceňuji inspirace na běžné denní líčení, protože přiznejme si - do šantánů chodím málo a především chodím do práce !-D, a potřebuji vypadat přirozeně, ale upraveně - a to Ty vypadáš naprosto dokonale. Krásná upravená třicítka - žádná nuda, absolutně ne - velmi příjemné líčení, sympatická ženská. Zaujala mě ta tužka na obočí, s tím svým musím něco taky udělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Co se týče obočí, klidně ho domaluj očním stínem, jen trvanlivost není moc dlouhá a musíš mít alespoň trochu pevný štětec, kterým se prolíčíš na kůži pod obočím. Nebo mrkni po tužkách či sadách na obočí.

      Vymazat
  9. Už jsem to psala na hellobeauty a tak se budu opakovat, ale... Musím si asi pořídit víc kosmetiky!
    Líčení se mi líbí, jen obočí mi na vnější konci připadne až moc domalované. Až mi zanedlouho bude 35+, snad budu taky vypadat tak upraveně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš že budeš a možná k tomu nebude nutná ani taková kupa kosmetiky:)
      Jj, obočí jsem mohla kapku ubrat a s okarjem si víc pohrát a zúžit, jak poznamenal i anonym.

      Vymazat
  10. Nelíbí se mi obočí. Mělo by se směrem ke spánkům zužovat a ne být stejně tlusté na začátku i na konci. Dále se mi nelíbí jiná barva obličeje a krku. Ale ošklivá nejsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S první výtkou bych i mohla souhlasit s druhou ne. Dodatek mi vykouzlil jemný úsměv na rtech.

      Vymazat
    2. Ne princezna.......carevna!

      Vymazat
    3. Nastěnku chci za ženu... :-)
      Xicht fakt krásný!!! Perfektní...

      Vymazat
  11. Všeho je akorát. Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...