Stránky

pátek 10. května 2013

Montagne Jeunesse - kde koupit masky

 Není to tak dávno, co se pár děvčat na blozích zmiňovalo hlavně o čistících páscích na nos od této značky.  Byly dost chválené, tak jsem si tu značku mimoděk zapamatovala. Včera jsem si v našem menším Rossmannovi všimla rozšířené nabídky masek Montagne Jeunesse. Čistící pásky na nos v nabídce nemají, ale masek mají pěknou škálu, zběžně jsem napočítala osm druhů. Vybrala jsem si pro sebe na zkoušku 3, které by mi mohly sednout nebo bych chtěla vyzkoušet. Složení slibuje vcelku slušný balík bylinných výtažků, a navíc při rychloprůletu ingrediencemi jsem nenašla ani silikony ani parabeny. Cena jednoho 15g sáčku je 39,90. A když tak na ně koukám, mám chuť je namazat na křupavý toast místo na obličej:)

 Report po odzkoušení samozřejmě bude. Krásný pátek a nadcházející víkend vám přeje 
tuttobene:)

6 komentářů:

  1. Má je i Interspar ve Vaňkovce v Brně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, v Intersparu bude asi ucelená nabídka, včetně těch pásek na nos. Já bohužel nemám Interspar na své oběžné dráze a zajíždět cca 20km se mi kvůli tomu nechce, proto jsem byla mile překvapená tou nabídkou v Rossmannovi.

      Vymazat
  2. Ahoj tuttobene, tyhle masky jsem zatím "potkala" jen v blogosféře, a musím se tedy podívat i do našeho Rossmanna jestli tam budou. Masky mám celkově ráda a když píšeš, že jsou v nich samé dobré věci :), tak mě lákají. Budu se těšit na Tvůj report!! Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, myslím, že by se Ti mohly líbit a určitě tam byly v nabídce i pro Tvůj typ pleti. Zajdi, když byly v našem malém provinční, tak u vás by mohly být taky:)

      Vymazat
  3. Je u nás mají asi čtyři druhy v Bille :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No super, takže i v Bille, síť obchodů se nám tedy rozšiřuje. Dík za tip:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...