Stránky

pátek 24. května 2013

Rimmel - Lasting finish by Kate - 07

 Krásný páteční večer. Dnes mám pro Vás něco málo ze rtěnkového soudku. V tomto případě jsem beznadějně out, protože tady mám to, co už každá z vás dlouho, předlouho zná - ikonickou rtěnku od Rimmel - Lasting Finish by Kate. Takže přídám jen sesumírování mých pocitů a hlavně nějaké ty fotky samotného odstínu. 

 Dlouho jsem chodila kolem profláknutých Rimmelek, až jsem si konečně, spíš spontánně jednu koupila. A rozhodně pověst, která jim předchází, není ani trochu nadnesená. Co napsat o této notoricky známé rtěnce? Samozřejmě se přidám na stranu těch, které ji opěvují. Co se týče dlouhotrvajících rtěnek, nemá mezi drogeriovými konkurenci a spoustu dražších kolegyň z parfumérie taky lehce položí na lopatky. Pokud hledáte sytou rtěnku s krémovou konzistencí a s opravdu dlouhou výdrží, tak tato je bezesporu zásah do černého. Navíc nezalézá do vrásek (a že už má do čeho) a necuckuje. Jediný háček byl v tom, že v odstínech, které jsou u nás dotupné, se mi těžko vybíralo. Ale to je jen můj nepodstatný osobní problém. Nakonec jsem sáhla po odstínu 07 Nude Mauve, který se jeví docela univerzálně: Nejvíc ho užiju asi na podzim.

 Nude Mauve je béžově-hnědá s růžovým podtónem, který je patrný hlavně na přímém denním světle, ve stínu se jeví více do hněda. Snažila jsem se, ať to jde vidět i z fotek. Rtěnka je čistě krémová, bez shimmeru. Ke rtěnce jsem zvolila tužku Laurendor - stage line č. 5.
Rimmel Kate 07, v polostínu

Rimmel Kate 07,  na přímém denním světle

 Vlastnostmi Rimmel Kate jsem natolik unešená, že se budu snažit zuby nehty ještě nějaký odstín v u nás dostupných barvách  vybrat. 

 A co vy? Jste s Rimmel Lasting Finish By Kate spokojeny? Které odstíny používáte nejraději vy?

Příjemný víkend a tuttobene:)

17 komentářů:

  1. Já asi budu poslední, kdo ji nezná. Barva se mi líbí. Kouknu na nabídku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, určitě koukni, vlastnosti má opravdu skvělé a ta sytost! Zrovna tento odstín by Ti určitě slušel!

      Vymazat
  2. já jsem si po mnoha pochvalných recenzích koupila 03 a nějak si na ní nemůžu zvyknout. moc mi nesedí barevný podtón a to je to přitom ten nejpřirozenější odstín :D jsem na tohle hrozná, ale vlastnosti má opravdu parádní, to se musí nechat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky horko těžko vybíralo. U 03 jsem se bála, aby na mně nevyadala moc mdle.

      Vymazat
  3. Od Kate mám nejraději odstín číslo 03, taková neutrální tělovka...tato vypadá taky pěkně a myslím si, že by mi mohla i slušet, takže se po ní podívám, ach jo...jako bych rtěnek neměla dost:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, to mi povídej, se rtěnkama jsem hrozná. Právě u té 03 jsem se trochu bála, aby nebyla moc tělově světlá až mdlá, mrknu na ni teda ještě jednou.

      Vymazat
  4. Z toho si nic nedělej, já jsem si tyto rtěnky kupovala taky teprve nedávno. Dřív mě vůbec nelákaly, ale teď jako správná beauty blogerka jsem je musela otestovat. Mám celkem 4 odstíny - 01, 03, 12 a 20. Příští týden se na blogu určitě objeví recenze s mým názorem na tento "zázrak" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se těším. Na rudou 01 jsem zvědavá a 03 je všeobecně hodně chválená, tak na tu taky.

      Vymazat
  5. 07 je moje nejoblíbenější rtěnka vůbec (a to jich mám pár desítek), za chvíli si půjdu pro novou, už mi dochází. Mám ještě odstíny 09, tu ale nosím jen jako stain a 19, což je hodně podobný odstín 07, ale více dorůžova. Chci si pořídit ještě 12 a možná 20.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky jsou krásná neřest:) 07 si mě získala po prvním tahu. 19 je v prodeji i u nás? Nejsem schopná si ty čísla zapamatovat a fotit na mobil se mi nechce. Díky:)

      Vymazat
  6. Musím vyzkoušet! Tohle mi uniklo. Doufám, že je v nabídce nějaký červený odstín...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USB, hned 01 je červená jak řemen:)

      Vymazat
    2. Zítra snad stihnu řemen koupit. Dík!!!

      Vymazat
  7. Ahoj tuttobene! Tak na tuhle rtěnku jsem byla vždycky zvědavá, ale nikdy si ji nekoupila - asi proto, že jsem spíš na ty hydratační.A od Rimmelu teda nemám vůbec žádnou rtěnku... Ale když čtu od Tebe takovou chválu, navíc výdrž bych velmi ocenila, tak to vypadá, že se přece jen nechám Kate zlákat a vyzkouším:). S odstíny je to vždycky trochu prekérka. Tobě tento velmi sluší, u sebe si nejsem jistá, takže se budu muset podívat, co je v nabídce....Krásný začátek týdne!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj eM, rozhodně vyzkoušej, ikdyž není hydratační, tak nevysušuje!!! Děkuju, Tobě taky co nejpohodovější start:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty ses mi trefila nejen do stálice mezi značkami rtěnek, ale i do odstínu. 07 už mám orky a vždy si ji koupím novou. Na mě teda vypadá poněkud jinak, víc tělově, až Ti trochu závidím, že je na Tobě výraznější =) Je úžasná, příjemně voní, rty se po ní nevysušují a konzistenci má smetově krémovou, navíc není ani leskově blyštivá, takže paráda a 07 je Bond mezi rtěnkami ;) (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a já objevila Ameriku teprve nedávno:) Ale musím uznat, že Kate je sv Grál mezi rtěnkami z drogerie potažmo i mezi dražšími. Mně se na 07 líbí právě to, že je sytá, výrazná (na mně) a přesto nekřičí. Konzistence úplně parádní a drží a drží a drží. Díky za komentář:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...