Stránky

středa 19. června 2013

Alverde - kajalová tužka na oči

 Krásný letní den Vám přeju. Dnes se s Vámi podělím o skvělou vychytávku za pár kaček. Bohužel s krásným létem začala i má pylová sezona a oči mám permanentně jako angorák. Samozřejmě beru antihistaminika, ale i přesto mi jemné zarudnutí kolem spojivek zůstává. Potřebovala jsem ho něčím potlačit a zamaskovat. A protože se jedná o oči, chtěla jsem něco minimálně dráždivého a zároveň jsem za to nechtěla vysypat balík. Takže volba padla přirozeně na alverde. Naštěstí jsem mezi odstíny objevila i tuto krémově bílou s ultralehkou perletí, spíš hedvábných leskem v odstínu  07 pearly white.



 Tužka je krásně měkká, po kůži perfektně klouže a skvěle se rozostřuje a rozmazává. Výdrž není sice celodenní, ale tohle nebyl můj primární požadavek a ani bych na to v obchodě při zkoušce z testeru nepřišla. Navíc díky opravdu hodně snadné aplikaci, není problém si líčení během dne poopravit.
 A teď k tomu, proč jsem z ní tak nadšená. Její použití jsem šmahem rozšířila. Krom zesvětlení vnitřního koutku ji ráda používám na prosvětlení nadočnicového oblouku (prostě tam kam aplikujete světlý stín pod obočí). Dá se krásně bříškem prstu rozklepat a rozblendit. Dále perfektně rozzáří a vykouzlí plnější horní ret. Opět namaluju nad střed horního rtu (do srdíčka) a rozklepu prstem. Dovedu si představit, že s trochou citu by se dala použít jako rozjasňovač nad líčka, ale tady by bylo třeba hodně dobře rozklepat a rozmazat stín do ztracena a vůbec si s aplikací hodně vyhrát. Na to většinou nemám čas a tak pokud potřebuju a chci rozjasnit, raději použiju toto


 Tady jsem se Vám snažila nafotit rozjasnění nad horním rtem, snad ho vidíte stejně dobře jako já:)

 Za opravdu srandovní cenu získáte multifunkční produkt. Akorát i kdybych se rozkrájela, nevzpomenu si jestli stála 39,90 nebo 49,90. Když tak mě prosím opravte. To, že uvažuju, že si koupím další kousek do zásoby, mluví za vše. Strašně nerada bych za pár měsíců naklusala do DM a zjistila, že už není.

Užívejte si léta a
tuttobene:)


24 komentářů:

  1. tyjo tak to je dobry tip! Diky!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, tá je fakt pekná. Mám rada Alverde kontúrky, ale ceruzku na oči som ešte žiadnu neskúšala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rozhodně vyzkoušej. Určitě nebudeš zklamaná:)

      Vymazat
  3. Tak to je hodně dobrý tip tuttobene, já teď Alverde celkem přicházím na chuť, ale z dekorativky nemám zatím nic - a tahle rozjasňovací tužka vypadá skvěle a cena super. Rozjasnění nad rty vypadá opravdu pěkně - to jsem ještě nikdy nezkoušela. Takže je jasný, že až půjdu do dm zkusím testnou i nějakou tu tužku :-D. Jinak cítím s Tebou, co se týče alergií, mám taky doma dva "angoráky" a antihistaminy pořád v pohotovosti v kuchyni na stole....používáme i kapky do očí i tabletky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áh, Aerius také neuklízíš do lékárničky, ale je stále v pohotovosti

      Vymazat
    2. Mám upřímnou radost, že v tom nejedu sama:)

      Vymazat
    3. eM, rozhodně vyzkoušej, nad rty je vážně skvělá a i pod obočí. Navíc teď v létě je to mnohem příjemnější produkt, než pudrové stíny.

      Vymazat
    4. Tak jsem to dnes jen cvičně zkusila s pudrovým stínem - rozjasnit ty rty a koukala jsem jak blázen - to je super vychytávka!!! Furt se je co učit :-D. Máš pravdu teď tužka bude mnohem lepší vychytávka v tom horku..uf.

      Vymazat
  4. Já mám další tipy od eM, takže ještě tuto tužku. Naštěstí jsem si to přečetla před nákupem. Díky, díky. Vy jste stejně skvělé!

    Takové články mne baví. Ještě bych potřebovala tělovou, kouknu se tam určitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo a děkujeme, obě:) Po tělové se taky pídím, jakmile narazím dám vědět.

      Vymazat
  5. To je prima tip. Vloni jsem lozila po drogérkách jako šílená a hledala nějakou na vnitřní linku na spodní řasy v tělovém odstínu. Pamatuju si, že jsem jednu pře lety měla od Bourjois a ta byla fakt tělová a úžasná. Od té doby jsem takovou už nenašla. Teď mám ne zrovna levnou Max Factorku, ale ta je zase něco jako od Benefitu, moc bílorůžová a do oka docela nepřirozená =/ příště zkusím tuhle ;) i kdyby byla světlejší, aspoń mi půjde líp ke žluté pleti, než ta růžová ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tedy s hrůzou čekám, jestli mě na stará kolena kromě jarní alergie potká i nějaká letní či podzimní...Jeden nikdy neví. Teď už vím, jaké to je a soucítím s Tebou.
    Tužka vypadá výborně, vůbec by mě nenapadlo po ni sáhnout, vždycky ulapím nějakou tmavou. Rozhodně zkusím ! Doufám, že bude slušet i mé tmavé pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, že ti bude slušet. Navíc se dá krásně doztracena rozklepat a dá se přidávat i ubírat na intenzitě. Rozhodně vnitřní koutek oka a nad ret. Pod obočí bys možná mohla mít něco krapet tmavšího, ale nebála bych se vyzkoušet i tam:)
      Alergie je svinstvo:(

      Vymazat
  7. Týýý jo! To s tím rtem musím zkusit!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Nedavom som kupila od alverde rozjasnujucu ceruzkz a je uplne skvela :) a vydrz ma naozaj slusnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozjasňující? A je z normální kolekce nebo se jedná o limitku? Klidně kouknu i po této:)

      Vymazat
    2. Toš rozjasňující bych brala taky - asi zase bude nájezd na dm - přírodní sekce :-D

      Vymazat
  9. Ja ty svetle tuzky pouzivam uplne stejne, jen nikdy ne bilou...vzdy telovou. Prijde mi mnohem prirozemejsi, at uz jako vnitrni linka, pod oboci nebo nad horni ret.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bledule ještě skousnou i tuto. ro snědší typy už bude možná dost světlá. Kterou tělovou? Díky:)

      Vymazat
  10. Jé tuhle tužku mám taky moc ráda, akorát mám teda čistě bílou a tuhle třpytivou asi nutně potřebuju taky :D Jinak skvělou tělovou tužku dělá Rimmel, ale myslím, že u nás není k sehnání já ji kupovala na asosu tu
    http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2608529...

    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip na tělovou:)
      Tahle alverde má v sobě spíš jen rozjanující film. Vyloženě se shimmerem až třpytkama jsem veděla nově u GS v plastovém balení. Zkoušela jsem jen v obchodě.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...