Stránky

sobota 1. června 2013

Chantal Thomass - Osez-Moi!

 Dnes si dáme opět jeden voňavý příspěvek. Ikdyž nemusel by být jen voňavý, protože stěžejní parketou francouzské návrhářky Chantal Thomass je spodní prádlo. Luxusní, krásné, rafinované. Dopoučuju okouknout i punčochy:) A lehce rafinovaná je pro mě i tato vůně. Hned povím proč. Ikdyž se po většinu času tváří jako sytá, konejšivá, tulivá, nevinná pudrovka, zaroveň chvílemi odhaluje svou lehce dráždivou a mazlivou tvář. Osez-Moi! působí velmi žensky a možná až romanticky. To má na svědomí pudrový tón podkreslený růží, konejšivým heřmánkem a vanilkou. Na druhou stranu, když se pudrovým obláčkem prodere pižmo, ztrácí svou přímočarou nevinnost. Ale nebojte, nevytváří eroticky nabitý oblak, pižmo je nadávkované tak, že jen lehce podněcuje zvědavost okolních nosů.
Složení: plumérie, růže, heřmánek, pivoňka, vanilka, pižmo, vetiver.

 Flakón je bezesporu jeden z nejlepších adeptů k vystavení na toaletní stolek v dámském budoáru. U mě se bohužel obdivných pohledů nedočká. Mám ho, jak jinak, strčený v černočerném šupleti šatní skříně.

 Svého času se dala koupit v české Sephoře, než stáhli zn. Chantal Thomass z prodeje. Bohužel.

 Četla jsem i přirovnání k vůni opalovacího oleje nubian. To by i mohlo být pomocné vodítko, ale musíte si tu vůni oleje přetavit do vůně pudru. 

 Co se týče názvu, tam tápu. Osez-Moi! Troufni si,  odvaž se se mnou nebo troufni si na mě ve smyslu zkroť mě? Nevím. Pokud se zde pohybuje nějaký frankofil, mohl by mi to prosím objasnit? Díky:)

 Ikdyž nám počasí moc nepřeje, prožijte víkend podle svých představ a 
tuttobene:)


13 komentářů:

  1. krásný flakon, míváš tady plno parfémů, které neznám, ráda se vždy podívám :) škoda, že nejde přes net přenášet vůně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vážně škoda: Ovšem na druhou stranu, alespoň někdy od noťase odejdu:)

      Vymazat
  2. Tý jo! Nubian? A pudrovka??? Jdu to googlit, jestli to někde není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně štěstí:) Čas od času se objeví na arome. Jinak bych koukala v zahraničí. Mně ještě opalovák hodně připomíná Sun od Jil Sander, ale ten je diametrálně odlišný od Osez.Moi.

      Vymazat
  3. Zajímavé. Parfémy nějak neumím tak krásně popsat jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Ty zas umíš krásně nakombinovat oblečení a doplňky. Takové punčošky od Chantal by určitě nebyly k zahození:)

      Vymazat
  4. Já na něj narazím občas v Německu, v Mueller drogeriích tuhle značku loni vyprodávali za pár euro, doporučuju se v Německu dívat v malých parfumerkách a ve slevách, tam se dají najít zázraky.
    Ty flakony jsou fakt lákavé, pro mne hlavně ten punčochový, to je až fetiš. Mne bohužel nezaujala ani jedna vůně. Konkrétně v tomhle je pro mne moc heřmánku, je až hořký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za tip. V nejbližší době se sice k sousedům nechystám, ale dobrý tip se vždycky hodí.
      No vidíš, já v něm mám heřmánku skoro akorát, možná bych i ještě trochu víc snesla:)

      Vymazat
    2. A jak se ti líbí Aromatics Elixir?

      Vymazat
    3. Kvůli heřmánu by asi měl, viď? Ale nekamarádíme spolu, nemám tam ani pudr a ani vanilku, jen suché byliny a mýdlo.

      Vymazat
  5. Zase krásný popis vůně a ten flakónek je opravdu skvost - jak píšeš stvořený do dámského budoáru (který nemám :). Moje čichová představivost není taková, abych si vůni dokázala vybavit, ale jak jsi napsala Nubian, tak jsem byla hned doma - protože ten jsem používala ve velkém, teď už ani tak ne, ale občas neodolám a když ho zahlídnu v drogešce tak si ho koupím, ze sentimentu :), protože moc velké SPF nemá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budoáru Ti nemusí být líto, já ho taky nemám:)

      Vymazat
  6. Touhle recenzí jsi mě obzvlášť potěšila...děkuji

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...