Stránky

neděle 23. června 2013

Collistar - řasenka Infinito


Tuhle řasenku jsem si nejdřív měla možnost pořádně vyzkoušet v její mini verzi. V mém případě Collistar uhodil hřebíček na hlavičku. Do mini řasenky jsem se zamilovala a ikdyž jsem se bránila větší investici do řasenky (co se týše řasenek jsem celkem fluktuant a vzhledem k jejich výdrži se mi nechce platit víc jak dvě stovky za kus), nakonec jsem ji přece jen koupila.

Infinito je jedním slovem perfektní. Intenzivní černočerný odstín věrně připomíná čerstvě položený asfalt. Plastový kartáček je přesně to, co mým sice vcelku dlouhým, zato jemným a nijak hustým řasám vyhovuje. Infinito řasy po celé délce krásně zahustí a přitom neslepí. Pokud si vyhrajete s nanášením do délek, tak i viditelně prodlouží. Běžně nosím jen jednu vrstvu. Po nanesení druhé mám pocit, že řasy už přece jen trochu slepuje. To ale klidně může být mojí nešikovností, protože ať jsem se snažila nanést druhou vrstvu s jakoukoliv řasenkou, vždycky se mi podařilo více nebo méně řasy slepit. Výdrž celodenní. Sice něco málo na intenzitě už k  večeru ztrácí, ale není nikde rozmazaná, obtisklá ani opadaná, takže se vytrácí ve vší slušnosti, za což má ode mě plusové body navíc. Rozhodně nelituju investovaných peněz, vyšla mě na cca 400,-. Kupovala jsem v Douglasu, kde mi k nákupu přibalili další mini verzi. Předpokládám, že se dá ne netu sehnat i levněni.

Jedno vytřeštěné a nenalíčené oko

Jedna vrstva Collistar Infinito


Líbí se Vám? Za kterou řasenku jste ochotné zaplatit větší balík peněz? 
Ještě připomínám, že dnes úderem 23. hodiny nám končí GA, tak pokud by se ještě někdo rád zapojil, pospěšte si:) Vítěze vyberu a vyhlásím počátkem příštího týdne. Užijete si zbytek víkendu a 
tuttobene:)

20 komentářů:

  1. Mám miniaturu a jsem s ní nejvíc spokojená. Už ale vyschla a tak používám kartáček k rozčesávání řas, které ostatní řasenky slepí - ona to napraví. Takový malý zázrak to je ^_^

    A co se týče slepených řas - když byla nová, tak docela slepovala, ale po cca 10. použití už neslepila skoro nic =)

    Můžeš se podívat ke mě na recenzi =)
    http://imiiska.blogspot.cz/2012/11/recenze-collistar-mascara-infinito.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kartáček se vážně povedl. A hlavně ta pigmentace. Skoro stejně tak dobrý kartáček má Lash Emotion od GS, ale není tak krásně intenzivně černá a nevydrží tak dlouho na řasách.
      Dík, určitě kouknu.

      Vymazat
  2. Já bych byla ochotná možná dát nějaké peníze za Lancome Hypnose nebo za Helenu Rubinstein, ale asi ne jejich plnou cenu, ale tak pětikilo :). Řasenky mi přijdou jako spotřební zboží, narozdíl třeba od tvářenek, které mi vydrží několik let, takže za ně taky neutrácím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to je řesně to! S většinou řasenek se po dvou až třech měsících rozloučím, proto se mi nechce do nich tolik investovat.

      Vymazat
  3. Také jsem měla miniaturu a přišla mi jako nejlepší řasenka, co jsem kdy měla. Rozhodně zvažuju její další koupi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se vyplatí ji koupit. V Douglasu mají do konce června akci, k jakémukoliv produktu od Collistar miniatura Infinita jako dárek.

      Vymazat
  4. Zní to dobře. Nyní mám avon infinitize a je super.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem měla mini verzi a šla si pro plnou, protože byla super, ale neměli jí a po dvou měsících jsem to vzdala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v Douglasu ji měli poměrně brzy, ale plné balení jsem koupila až před pár týdny. Dá se sehnat i levněji na internetu, nicméně poštovné tu cenu vytáhne skoro k té v parfumérii.

      Vymazat
  6. Od té doby, co jsem poznala diamantovat Salvetku, nechce se mi měnit...
    PS: Vytřeštěné oko je bezva. Mohly bychom vyhlásit soutěž o nějaké stíny s názvem "Nejvytřeštěnější bulva" nebo tak nějak...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta by byla perfektní, kdyby nedělala šmouhy. Jak mrkám a vrchní řasy se dotýkají vrchního víčka a nadočnicového oblouku, tak přesně v těch místech mi po pár hodinách pravidelně vykouzlila jednolitý černý flek. Kartáček, barva, rozčesání, všechno perfektní, až na ty pandí oči:(
      Počkej aby si někdo nezačal baňkovat oči! To raději vyhlašovat nebudem.

      Vymazat
    2. Ani nemluv. Ten reklamní baňkový experiment už mě láká dlouho a loudím na kamarádce baňky... :-)

      Vymazat
  7. nedávno mal Douglas na FB uverejnených 5 najpredávanejších špirál a práve bola práve infinito... ťažko povedať, či je to naozaj tak, ale mne za tie peniaze a pokojné nervy určite stojí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vystihlas to přesně stojí za to a hlavně za pokojné nervy:)

      Vymazat
  8. ešte som od Collistar nič neskúšala ale teraz mám chuť si práve túto špirálu kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  9. Och, Collistar je jedna z mojich najobľúbenejších talianskych značiek, riasenka vyzerá fakt dobre, že by som ju skúsila? hm hm :) Ja by som bola ochotná zainvestovať do YSL Faux Cils Shocking, tiež z nej mám mini balenie a je lepšia ako klasická Faux cilska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YSL řasenky nemám odzkoušené. Mně se ještě z těch drahých zamlouvá Chanel Inimitable, ale mezi tou a Collistar už téměř žáden rozdíl nevidím.

      Vymazat
  10. 400,- zase nejsou tolik. Ne tolik jako dávat 700,- za The´re real apak po koupi druhého balení zjistit, že na ni mám zřejmě alergii =D (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, těch 400,- je hodně dobrá cena za takhle doboru řasenku. Ale je pravda, že zrovna do řasenek obvykle neinvestuju.
      Tak to je pech s they're real. To by mě asi lehce nazvedlo z židle. Zkus Collistar:)

      Vymazat
    2. Já si furt říkám, že se to třeba poddá, ale včera už jsem musela koupit Opthalmoseptonex =/ =D

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...