Stránky

pátek 7. června 2013

Karel Hadek - Jalovcová pleťová voda

 Dnes mám pro vás pár postřehů k jalovcové pleťové vodě. Konkrétně tato voda je podle výrobce vhodná pro každý typ pleti. Za sebe můžu s klidným svědomím prohlásit, že pro moji smíšenou pleť vhodná je. Ovšem nesmím s ní provádět psí kusy, ale o tom později. Dále se uvadí, že je vhodná k oštření akné, ekzémů a lupénky. Ekzémy a lupénku nezhodnotím, ale akné, potažmo pupínky snad ano. Osobně až takový rozdíl po měsíčním používání nepozoruju. Pupínky si stále žijí vlastním životem a jalovcová voda je rozhodně nerozhází. Pleť ovšem dočistí velice dobře. Co ale voda rozhodně umí a co bych chtěla vyzdvihnout je viditelná eliminace otoků. Pokud se zrovna nevyspíte dorůžova a lehce opuchlý obličej Vám dává najevo, že Vám evidentně nějaká ta hodinka spánku chybí, tak tohle je výborná expres pomoc. Stačí lehké přetření napuštěným tampónem a nejenže osvěžení cítíte, ale po pár minutách i vidíte.

 Vůně je slabá, lehce svíravá po jalovcových bobulích. Pokud si vůni jalovce nevybavujete, ale znáte aroma ginu, jste doma. Hodně vyvětralý gin. Pleťové tonikum s obsahem 7% alkoholu připomíná gin věrně. Pokud máte pleť mastnou, nebála bych se použít tonik, pokud smíšenou nebo normální zvolila bych raději vodu. Citlivé pleti bych jalovcovou pleťovou vodu nedoporučila, mám za to, že by se mohla velice rychle podráždit a zčervenat. Po jednom zvlášť výživném spánkovém deficitu jsem si na opuchlý obličej vesele naskládala napuštěné tampónky (v pleťové vodě) a libovala si, jak jsem nepřevezla svoje opuchliny. Aroma mě lehce nakopávalo do nového dne, no prostě paráda. Cca po minutě až dvou jsem začala cítít pálení. Tampóny jsem sundala a obličej jsem měla rudý jako pavián p...., jak jinak. Dobrou půl hodinu trvalo, než se mi vrátila jakžtakž přirozená barva. Z vlastní zkušenosti radím rychloobklady a jiné psí kusy nedělat. Potom si můžete vcelku bez problému užít benefitů, které tato pleťová voda přináší.
  1. Přírodní složení
  2. Eliminuje otoky
  3. Perfektně dočistí zbytky makeupu a jiných nečistot
200 ml stojí příjemných 95,- 
Složení: Aqua, Panthenol, Urea, Juniperus communis Fruit Oil, Lactic acid, Allantoin

Ať Vám pracovní pátek co nejrychleji utěče, nadcházející víkend si užijete přesně podle svých představ a 
tuttobene:)


24 komentářů:

  1. Já jsem ji měla ve vzorku, tuto a rozmarýnovou, moc jsem v nich rozdíl neviděla, na druhou stranu ty bylinkové vůně se mi celkem líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Hádka jsem měla/mám několik věcí, ale této bych se bála, nechce se mi chodit s obličejem jak oteklý rajče :D ale věřím, že pro lidi s "normální" pletí může být fakt dobrá
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otoky právě zvládá dobře. Zčervenání způsobí jen delší aplikace nebo pokud máš hodně citlivou pleť.

      Vymazat
  3. Mně by určitě nevoněla, i když gin s tonikem můžu :-). Mně ty přírodní produkty po zkušenosti s třemi od Hádka nevoní.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj tuttobene, na vody a tonika od Hádka jsem dost zvědavá, protože žádnou zatím nemám. Potřebovala bych právě nějakou,která zatočí s pupínky, podkožními potvůrkami a tak, ale vidím, že tahle to asi nebude, na druhou stranu, když funguje takhle na otoky, tak to je dobrý benefit. Upřímně asi by mě taky lákalo udělat si obklad :-)..Užij si krásný víkend - doufejme i se sluníčkem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že pleťová voda je na pupínky krátká. Ale na druhou stranu nepostradatelná v celkové péči. Pokud dobře nedočistíme, pupínkům dáváme zelenou, to je jasné. Nedávala bych na ni důraz co se týče pupínku a akné. Spíš aby co nejlépe dočistila a byla uživatelsky přájemná a přírodní:)
      Tahle je fajn, ale obkládky s ní raději nene:D

      Vymazat
  5. Výborně, takže tohle pro mě nebude. No, snad si dřív či později z Hádkovy nabídky taky něco vyberu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mne tak maximálně v horku a radši jalovec s tonikem ;-), ledem a citronem či limetkou. Zjistila jsem, že mi přírodní kosmetika příliš "voní". Mám tři produkty od Hádka a vlastně mi jsou nepříjemné. No možná něco časem objevím. Bohužel i Lush mi hodně nevoněl a kamarádka málem v prodejně omdlela, tak jsme utíkaly pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je ta úplně nejlepší volba jak si den zpříjemnit jalovcem:)
      Pleťová voda je co se týče vůně hodně jemná, tonik je zřetelnější.

      Vymazat
  7. Měla jsem ji, a byla jsem s ní strašně spokojená. Ale nejvíce mě zaujala citronová :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citrónová zní skvěle. Já si ještě dělám zálusk na klasickou levandulovou a pak zkouším hřebíčkouvou.

      Vymazat
  8. vyzerá zujíamvo, túto som nemala. to, čo v nej môže dráždiť (paradoxne) je kyselina mliečna. ja s obľubou používam tento gel na moju alergickú pleť http://www.gardenofwisdom.com/catalog/item/7491975/7722435.htm, nedráždi a práve naopak upokojuje začervenania. nevonia ako gin, ale ako čisté bobule jalovca :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ano. Každopádně jako obklady ne, jako dočištění a první pomoc při otocích ano:)

      Vymazat
  9. No ja si ju prave dnes idem vyzdvihnut, tak som velmi zvedava :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Na oči to asi nebude to pravé, co?Já mám oteklé většinou oči a něco antiotokového by se mi šiklo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad nevadí, když odpovím. Já mám pletovou vodu i tonik a tu PV bez alkoholu používám i na oči :-) Vůbec je nedráždí a jelikož prý umí rozproudit lymfu, používám ji i na jiná oteklá místa na těle nebo se prý může masírovat do stehen a uzlin proti celulitidě. :-)

      Vymazat
    2. Pleťovou vodu na oči klidně, zvládnou to, jak píše An. Jen ty napuštěné tampónky nenechávej déle přiložené, jen zlehka přiložit obetřít a stačí.

      Vymazat
  11. Výborně, zase jsi mi ušetřila bezmála stovečku! :)
    Před časem se tahle voda/tonik docela objevovala na blozích v new-in článcích a mě děsně navnadila; netuším proč, ale myslela jsem si, že právě na pupínky bude skvělá (asi pomýlení s jiným jalovcovým výrobkem od jiné firmy). Takže děkuju, na pupínky není, tudíž ani jedno nepotřebuju, neb ostatních čistítek mám dostatek :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru a co raději vyzkoušet tu hřebíčkovou? Ta by měla v tomhle ohledu udělat větší službu.

      Vymazat
  12. Díky za tip, budu muset vyzkoušet, poslední dobou vypadám po ránu jak z vody vytažený ježík. Ještě lepší by bylo pořádně se vyspat:), ale to je teď trochu nereálný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad pomůže. Taky by se mi hodila nějaká ta hodinka spánku navíc:)

      Vymazat
  13. Soulasím ve všem. na pupínky nic moc, ale na otoky je vážně dobrá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My dvě už o otocích něco víme:) Měly bychom ji fasovat!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...