Stránky

úterý 4. června 2013

Konturky na rty

 Někdy před měsícem až dvěma, jsem dávala na blog článek o jarních odstínech rtěnek (najdete ho zde). V tomto případě si pod slovem jarní představte něžné, jemné až nude odstíny. Dnes bych tedy ráda pokračovala konturkami, se kterými tyto odstíny ráda doplňuju a se kterými se mi dobře pracuje.

 Pro upřesnění, jsem světlý typ, né vyloženě sněhurkovský, ale pořád dost světlý a s lehce žlutým podtónem. Lidé, kteří trochu barvám rozumí, se u mě neumí shodnout jestli jsem jarní nebo letní typ. Asi jsem mix obou. Mně osobně to nijak extra neštve, stejně se striktně neřídím módním nebo beauty diktátem. Jediné, co jsem si z tohoto oboru vzala k srdci je, že vážně vypadám děsně v sytých oranžových, hnědých a zemitých odstínech. Zářivě jasné, syté chladné odstíny taky nejsou nic pro mě, v těch dělám silnou konkurenci šéfové od kolotočů. 

 Pokud hledáte jemné, světlé odstíny, mohly by se Vám následující zamlouvat. Některé jsou vyloženě neutrální, některé chladné. U tužek ze Sephory mě mrzí jediná věc a to nekvalitní dřevo, které dělá problém při zastrouhávání. Ta se světlým dřevem tvoří při strouhání piliny, ta v černém je na tom mnohem hůř, u té se mi rovnou vyštípnula pořádná tříska, zato tuhy obou jsou báječně krémové a kreslí jedna radost. Clinique a Stage Line jsou pro změnu přeborníky v odolnosti vůči otěru.

Sephora č.04 candid candy - žvýkačkově světle růžová
Sephora č. 137 - světle až středně růžová (nevím, jestli je stále v prodeji)
Clinique č. 36 soft rose vůbec nevypadá jako na vzorníku Clinique, je to neutrální béžová s téměř neznatelným růžovým podtónem
Stage-Line č. 5 - je béžově-hnědá s chladným růžovým podtónem



Tohle tedy byla má oblíbená čtyřka. V komentářích si moc ráda přečtu Vaše tipy na prověřené konturky s jemnými, světlými odstíny. 

tuttobene:)

12 komentářů:

  1. ja mám rada presnú túto od Clinique a ešte 10, potom Pupa Matita Contorno Labbra 02 a 13 (moje naj), Alverde Lip Liner 19 - skvelá a za facku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pupy mě lákají, ikdyž jsou u nás hůř sehnatelné. Alverde jsem, přiznám se, zatím nezkoušela ani v DMku. Dík za tip:)

      Vymazat
  2. Já jsem hrozný barbar, ale nevlastním ani jednu konturku - pořád ještě :-). Proto oceňuju tipy u Tebe...Ani já nejsem typický barevný typ a do žádné škatule se nemůžu vejít jenom proto, že mám tmavé vlasy a modré oči :-D...takže chápu Tebe a i mě je to vlastně jedno, respektuju svoje barvy a snažím se neplácat, co mi nesluší třeba oranžovky ale zase se snažím k tomu přistupovat kreativně a nedržet se nějakého diktátu :-). Já mám zálusk na ty Clinique - tahle dekorativka je mi ňák sympatická, ale určitě bych brala ty růžovky ze Sephory..Krásný den tuttobene!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně, hrozně se stydím :D ale ráda bych nude konturku, případně nějakou transparentní a to je boj sehnat...!

      Vymazat
    2. Ahoj eM, to vůbec nevadí, ale snejně si tajně tipuju, že to určitě brzy změníš:D Clinique bych se snažila shánět jinde než u nás v kamenném obchodě, nebo pokud budeš kupovat v Sephoře, tak minimálně s tou jejich 20% slevou, kterou často rozdávájí hostesky. Jinak je to echt předražené. Doporučená cena v ČR 500,- a cena na oficiálních stránkách Clinique 15 dolarů!!! Zn Sephora tužky jsou strašně příjemné a měkké, ale pozor hodně krátké a to zastrouhávání je děs běs.

      Katushkoo, hezká nude je od Clinique Baby Buff nebo Neutrally. Ale mrkla bych i po nabídce Catrice, jak vzpomenula Margaretka. Od Catrice mám tužky na oči a jsou příjemnéa ceny taky.

      Vymazat
  3. Já konturky řeším hlavně u sytých červených odstínů, to mám jednu Dermacol a druhou tuším L'Oréal, jinak mám jen tělovou od essence. Asi si budu muset do svého "arzenálu" nějakou tu lepší pořídit... :) Ty ze Sephory se mi celkem zamlouvají, při nějaké akci je asi půjdu omrknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, u červených odstínů to u mě už povinnost. S těmi světlými to tak nutné není, ale daří se mi s nima trochu prodloužit nalíčení rtů, hodí se do práce. Jinak to tolik neřeším a někdy použiju někdy ne, záleží jak moc se mi chce:)
      Vžbornou červenou má i Max Factor (odstín Fire) a když tak nad tím uvažuju, možná bych mrkla i na jejich ostatní odstíny. Fire mám doma už 3 roky a pořád je měkký, navíc velice dobře pigmentovaný. Z touhle konturkou jsem taky moc spokojená.

      Vymazat
  4. Ja bez konturek nedam ani ranu=) Momentalne nejvic pouzivam Catrice a Milani a kvalitou mi prijdou srovnatelne s drazsim sortimentem. Mam doma Chanel Neutral konturku, kterou vubec nepouzivam, protoze je srasne sucha a slozite se s ni kresli...Jinak hodne chvaly jsem slysela na Dior konturky..pry jedny z nejlepsich, tak se budu muset pohlednout=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za tipy. Catrice příležitostně omrknu i toho Diora bych mohla.:) Milani bohužel asi ne, škoda. Já jsem pro změnu měla strašně suchou od YSL, připadala jsem si jako bych se malovala klackem a navíc skoro bezvýsledně. Ale na její obranu musím napsat, že jsem ji koupila ve výprodeji a kdoví jak byla skladovaná. Nakonec ji adoptovala dcera a našla ji krásné místo mezi pastelkami:)

      Vymazat
  5. Já ti žádné tipy nedám, jelikož konturky nepoužívám :D Nikdy jsem nějak necítila tu potřebu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí. V tom případě tě určitě netrápí žádné mini vrásky kolem rtů a rozpíjející rtěnka. Tak si to užívej:) Já bych si to usvětlých odstínů taky zatím mohla dovolit bez, ale u červených už raději ne. Bohužel se kvapem blíží doba, kdy se budu s konturkama vídat denně.

      Vymazat
  6. Kdysi jsem kontury na rty používala, ne nijak vášnivě, spíše jen sporadicky, ale pár jsem jich měla. Od té doby, co mám ret sešitý a tudíž ústa asymetrická, tak zůstávám jen u rtěnek. Ale zato jich mám moc :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...