Stránky

úterý 11. června 2013

Masky Montagne Jeunesse

 Zdravím všechny své čtenáře. Dnes mám pro Vás připravený přehled trojice masek Montagne Jeunesse. Nedávno jsem si pár kousků na zkoušku donesla z drogerie Rossmann. Pytlíkovou masku koupíte za 40 kč a balení Vám určitě vydrží na 2 použití.





 Sauna Masque - s tepelným efektem otevírá póry, které jdou snadněji vyčistit. Zároveň obsahuje jemné abrazivní částečky, takže po zahřívací fázi si uděláte jemnou masáž s peelingem. Maska příjemně voní po červeném grepu. Ilustrační foto na obalu je trochu zavádějící, maska není tak hutná a sytě červená. Doporučila bych ji pleti smíšené až mastné. Po použtí mám lehce podrážděnou a zčervenalou pleť, ale podráždění poměrně rychle ustupuje. Čistící účinky mě nijak neohromily, ale svou práci maska přece jen odvede. Jen nečekejte dokonale alabastrovou pleť. Ucpané póry potřebují dočistit i mechanicky, pouze peeling nestačí. Po zahřívací fázi to ovšem jde celkem snadno.
Složení: Propylen glycol, Zeolite, Kaolin, Glycerin, Citrus grandis peel oil, Panax ginseng root extract, Cereus grandiflorus flower extract, Oenothera biennis flower extract, Jasminum officinale flower extract, Citrus aurantifolia peel extract, Juglans nigra shell extract, Cethyl hydroxyethylcellulose, Perfum, Caprylic triglyceride, Isopropyl myristate, Limonene, CI 16035


Blemish Mud -  z této trojice mě zaujala nejméně. Fotka je opět zavádějící. V sáčku je šedá jílovitá maska s celkem výraznou kafrovou a rozmarýnovou vůní. Bahenní a jílovité masky nemám z uživatelského hlediska moc ráda. Když zasychají, hodně stahují pleť. Navíc se špatně a dlouho umývají. Pokud by mě výsledek nadchnul, tak to jsem samozřejmě ochotná zkousnout. Ovšem v tomto případě mě výsledek nijak neohromil. Maska dobře odstraňuje přebytečnou mastnotu a zanechává pleť matnou. Dobře vyčistit ji ale nedokáže. Mnohem příjemnější je pokud si s ní lehce promasíruju navhlčený obličej a umyju. Nenechám ji působit jako masku. Zmatnění mastných a lesklých  partií dosáhnu taky. Z mého hlediska se tedy nejedná o must have. Řekla bych, že pracuje jako většina jílovitých masek. Výhodu má ve svém přírodním složení.
Složení: Aqua, Hamamelis virginiana, Glycerin, Illite, Bentonite,  Magnesium aluminium silicate, Sea salt, Salix nigra bark extract, Glucose, Rosmarinus officinalis leaf oil, Xantan gum, Allantoin, Aloe barbadensis leaf juice, Camellia sinensis leaf extract, Panax ginseng root extract, Oenothera biennis flower extract, Citric acid, Lactoperoxidase, Glucose oxidase, Limonene   

Iced Crystal - mátově chladivá, pro letní osvěžení určitě bezva. Obsahuje krystalky soli z Mrtvého moře, takže se dá opět použít jako peeling, ale ten už mi tak moc příjemný nebyl. Po mátovém zchlazení přišlo solné štípaní. Určitě znáte pálení pleti, když se potápíte v moři a po vynoření vystavíte obličej slunci. To mi vážně nebylo příjemné. Ovšem "peelinguje" dobře, pleť jsem měla projasněnou, ale opět trochu podrážděnou. Pobavilo mě upozornění na obalu "Vypadá a voní chutně, prosím NEJEZTE".
Složení: Prunus amygdalus dulcis oil, Sodium chlorid, Glycerin, Aqua, Vitis vinifera seed oil, Sucrose laurate, Sucrose stearate, Simmondsia chinensis seed oil, Xantan gum, Sea salt, Menthyl PCA, Menthol, Mentha viridis leaf oil, Limonene, CI 42090

 Z testované trojice mě nejvíc zaujala Sauna Masque a s největší pravděpodobností si ji ještě koupím. Líbí se mi, že se dá po jejím použití pleť dobře dočistit mechanicky. Nevýhodou je její lehká dráždivost. V mém případě naštěstí podráždění rychle mizí. Další dvě masky nebyly pro mě uživatelsky příjemné a ani výsledky mě nepřesvědčily natolik, abych si je znovu koupila.

Jaké jsou Vaše zkušenosti s maskami Montagne Jeunesse? Mějte se krásně a
tuttobene:)


19 komentářů:

  1. Děkuji za info. Masky neznám. Ani mne až tak nelákají. Mám pár svých a ty používám tak jednou týdně. Ovšem v zásobě mám dvě z Japonska a ty bych už měla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to rozhodně!!! Zajímalo by mě, jak s nima budeš spokojená.

      Vymazat
  2. Měla jsem kdysi tu jahůdkovou a jako vůně a tepelný účinek moc fajn, ale s černými tečkami nic moc nehla, škoda :) ale i tak příjemný relax...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama o sobě nedokázala komplet vyčistit. Mně nevadí dočistit zanesené póry ručně. na to jsou po masce připravené dobře.

      Vymazat
  3. Zaujala mě ta první maska, akorát nevím, jestli si to můžu se svou suchou až normální pletí dovolit. Aby mi nedělala nějakou paseku :)

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych raději volila jiné typy. Co si pamatuju na výběr bylo cca 8 druhů a byly tam i na suchou i na normální pleť.

      Vymazat
  4. Nedávno jsem z koupelnové skříňky vyhazovala zbytek polovyschlé čokoládové - takže mě asi tenkrát zas až tak moc nezaujala... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to někdy stává. tyhle s největší pravděpodobností vypatlám a možná znovu koupím tu sauna masque. Ostatní nemám důvod znovu koupit.

      Vymazat
  5. Masky jsem nezkoušela. Vypadají zajímavě, ale asi bych si našla spíš něco pro větší citlivky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, určitě byly na výběr i pro citlivou pleť. Z téhle trojice byla nejšetrnější ta jílová

      Vymazat
  6. Ahoj tuttobene, tak já si koupila dvě masky této značky a mám je doma zatím neotevřené, takže jsem si ráda přečetla, jaký efekt jsi pociťovala Ty - z Tvých mám tu prostřední (pleť mi dost blbne a mastí se proti svým suchým zvyklostem).Pak mám ještě výživnou ovocnou, takže pak napíšu, jaké zážitky jsem měla já :-)....Měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jílová by mohla od mastnoty poci. Já ji raději používám jen na promasírování a hned umývám. Nenechávám ji jako masku. nemám ráda ten schnoucí a stahující pocit. Navíc se to děsně blbě po zaschnutí umývá.Jak máš tu druhou? Těším se na dojmy. Pa a krásnou středu:)

      Vymazat
  7. Já už jsem na ně párkrát koukala, ale zatím jsem zkoušela jen ty proužky na nos:) Ale příště asi vezmu i tu Sauna Masque:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem si jí koupila, večer otestuju, snad mi nesleze obličej:D

      Vymazat
    2. To byla rychlost! Nesleze:)

      Vymazat
  8. Já mám ovocné pohlazení a krásně voní, hezky se na ní těší, ale takový zázrak to není. Vlastně nic moc nedělá...zato masky na vlasy, to je žůžo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Montagne Jeuesse? Kde jsou k sehnání? Každopádně mrknu ve svém rajónu:)

      Vymazat
  9. Táto značka ma zaujala z blogov, ale u nás sa mi ju podarilo nájsť len v Tescu. Na výber tam majú len dve rôzne a zdá sa mi, že ani jedna z nich nie je medzi týmito, ktoré si recenzovala. Aj tak ma článok zaujal a rada som si ho prečítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. U nás v Tescu jsem na ně nenarazila, ale je dost možní, že jsem slepá a přehlížím:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...