Stránky

čtvrtek 27. června 2013

Mixa - micelární voda

 Zhruba před třemi týdny, kdy jsem si micelárku kupovala, jsem byla Mixou nepolíbená. Úplně mě do té doby minula promo kampaň. Prachobyčejně mi docházela micelárka od Biodermy (Sensibio) a v Rossmannu jsem zahlédla tuto, tak jsem ji na zkoušku vzala. V momentě, kdy jsem měla Mixu doma, valila se už na mě reklama ze všech stran. Určitě jste ji už taky zaregstrovaly. Koncept řady Mixa se tváří nebo připomíná pěstící lékárenskou kosmetiku. Obal uvádí, že se jedná o francouzskou značku s téměř 90 letou tradicí. Možná se sluší napsat, že divize LaSCAD, která produkuje značku MIXA je součástí skupiny L'Oréal.

 Co se týče micelární vody, odličuje velice slušně, řekla bych až výborně a to bez jakéhokoliv nepříjemného pocitu pálení nebo podráždění. Pokud máte rády micelární vody, myslím, že i s touto budete spokojené. Voda jemně nasládle voní a s trochou představivosti ucítite i stopy růže, která je uvedená ve složení. Po použití je pleť nepatrně lepkavá. Zatím mám takovou zkušenost se všemi micelárkami. Jediným, pro mě podstatným nedostatkem je zdlouhavé odličování očí, (oproti Biodermě). Oči nedráždí, ale nedokáže rozpustit a odlíčit linky a řasenku tak rychle jako Bioderma. Odličovací tampón je třeba opakovaně navhlčovat. Osobně mám ráda svoje pohodlí, v odličování se nijak nevyžívám, takže na celé čáře u mě bodují produkty, které odlíčí dokonale během minutky. Proto je pro mě příjemnější Bioderma. Pokud Vám nevadí pohrát si s odličováním očí, klidně běžte do této micelárky od Mixy. 200ml balení s pumpičkou stálo cca 100,-.

Složení:


Souhrn: Velice slušná micelární voda za přiměřenou cenu. Dokonale odlíčí bez podráždění. S odlíčením očního make-upu je třeba mít trochu trpělivost.

Vyzkoušely jste už micelární vodu nebo jiné produkty od Mixy? Jaká je vaše zkušenost?

Mějte se krásně,
tuttobene:)

19 komentářů:

  1. Ahoj nechcela by si vzájomné sledovanie ? :)
    PS: ja ťa už sledujem ❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna v pondělí jsem si ji v akci koupila v drogerii, jakmile mi dojde stávající micerálka, vrhnu se na zkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ji mám moc ráda a všem ji doporučuju místo Biodermy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně příjdou hodně podobné, jen to odlíčení očí u mě trvá Mixou déle.

      Vymazat
  4. Ja mám ešte Biodermu a Corine de farme, ale chystám sa tiež skúsiť túto, mám ešte zľavu do DMky. Pozerám, že si zmenila design? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No změnila, taková rychlozměna:) Mixu vzkoušej. Myslím, že určitě budeš spokojená. Pro mě je ovšem Bioderma stále č. 1.

      Vymazat
  5. Jé, ja koukám, že tuttobene má krásný nový design stránek :-D. Tak dnes máme odličovací náladu obě dvě - já nějak zatím nemám potřebu zkoušet ty micelárky - mám raději více kelímků, ale čekala bych od této lepší odlíčení očí. Mám to stejně jako Ty, chci to prostě dostat dobře a rychle dolů, žádné velké "patlání". Zatím mě promo nechává docela chladnou, i když v drogerkách na mě Mixa vyskakuje ze všech stran :-) ale časem chci vyzkoušet ten dvoufázový odličovač, jak jsem už jednou psala. Krásný tutto den!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Teď jen v rychlosti odpovídám, ale samozřejměmrknu na odličování i u Tebe! Jj v drogériích je teď Mixa všude.

      Vymazat
  6. Mně naopak tahle micelárka odlíčí i řasenky, se kterými si žádný jiný odličovač doteď neporadil. Ale šíleně mě vytáčí ta pumpička, ta je za trest!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pumpička je opruz, dokud člověk nevychytá ten grif, to je fakt. U odlíčení řasenek asi záleží druh od druhu. U mě souboj v odlíčení očí vyhrává Bioderma.

      Vymazat
  7. moc hezký nový vzhled! :) čistě a jednoduše - podle mě nejlepší varianta!

    a mixu jsem nezkoušela, jsem nějak poslední dobou přemixovaná, takže si počkám, co z toho pořádně vyleze než začnu bezhlavě nakupovat lahvičky (což je u mě klasika :D) a jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.
      Jasně, jdi do toho s chladnou hlavou:)

      Vymazat
  8. Mám ju, a som s ňou spokojná :) Len na tú pumpičku treba ísť sofistikovane, lebo stále sa mi stáva že množstvo micelárky strieka všade, len nie na odličovací tampón :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky jsem si na ni musela zvyknout a ze začátku jsem se i dost unadávala:)

      Vymazat
  9. Už mám koupeno do zásoby! Je vážně úžasná a nedám na ní dopustit :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

  10. Každá vteřina dobrá! Zůstávám u Biodermy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale je i dost těch, kteří si Mixu hodně pochvalují. Mně se zdají hodně podobné. Bioderma mi ovšem šetří čas:)

      Vymazat
  11. Pořidila jsem si ji už podruhe a musim řici že mi vyhovuje. Na oči jsem si vzala dvoufazový odličovádlo take od Mixy a zatim je nejlepši co jsem z drogerie zkoušela.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...