Stránky

pondělí 17. června 2013

Noví adepti


Protáhla jsem se drogérkou a objevila nějaké novinky. 
Konkrétně pěstící pleťovou a tělovou kosmetiku Mixa. Jedná se o "rádoby lekárenskou odnož" L'Oréal. Dochází mi má oblíbená Micelárka od Biodermy a tak jsem na zkoušku sáhla po micelárce Mixa. První dojmy nejsou špatné, ale nebudu předbíhat a určitě se o ní tady v budoucnu dočtete.

Do boje s pupínky jsem povolala kyselinu salicylovou, zatím jen v jemném čistícím peelingu od Neutrogeny, který můžu používat denně. Peeling jednou týdně mi evidentně nestačil. Jsem zvědavá na výsledky.

Od Hádka jsem si objednala vzorky krému Salterica a hřebíčkové pleťové vody. Snažím se zjistit, jestli položí pupínky na lopatky nebo ne.

Co se týče dekorativky, opět jsem si koupila další červený lak, přestože mi červené laky evidentně nechybí. Tento je od Rimmelu v odstínu 703 Rock N Roll.

A nakonec jsem se přece jen plácla přes kapsu a koupila dražší řasenku Collistar Infinito, ikdyž jsem to neměla v plánu. Mini řasenka byla tak boží, že jsem ji nakonec potřebovala ve velkém vydání.

To je tak v kostce asi vše, na co se v nejbližším čase můžete těšit. Sama jsem zvědavá, jestli se z některých stanou mé stálice nebo ne. Co se Vám podařilo v poslední době v drogérii nebo i kdekoliv jinde objevit? 

Co nejpohodovější vstup do nového pracovního týdne přeje
tuttobene:)

24 komentářů:

  1. Ta micelárka Mixa je hodně fjn, přijde mi srovnatelná s Biodermou, ba jsem si ji možná oblíbila víc. Jsem zvědavá na recenzi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ji musím, ještě víc zažít, než o ní něco napíšu. Rozhodně je dobrá, ale třeba oči odlíčím rychleji a pohodlněji Biodermou.

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na tu hřebíčkovou vodu. Mixa mě nepostihla a ani nepostihne, už teď je mi proti srsti, jak na mě čučí odevšud, jako před rokem Bioderma:-/ A peeling víckrát týdně? Já jsem pro, ale onehdá mi to bylo u nás na blogu rozmlouváno...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď blogově tak mimo, že jsem ji nikde nepostřehla. Až v posledním týdnu. Do té doby, což byl všehovšudy jeden možná dva dny, jsem si nabubřele :D myslela, co jsem to neobjevila.
      K dennímu peelingu podám report. Zatím peelinguju týden a řekla bych, že pleť neprotestuje. Teď v létě mám obecně mastnější pleť. Dokonce ani ten noční krém od NS, který umí dobře vybalancovat sušší a mastnější místa se teď na mastnějších partiích nechytá. Naštěstí to v létě až tolik neprožívám. V zimě bych si denní peeling asi nedovolila, to mívám mnohem víc přesušené některí partie než teď. Uvidíme, co se z toho vyvrbí:)

      Vymazat
    2. Ono ani nejde moc o to, že by to pleť neustála v daném okamžiku. Já před časem peelingovala tak obden až každý třetí den. No a když jsem to v recenzi na peeling od Primavery řekla, tak jsem byla z mnohých stran pokárána, že to není dobré z dlouhodobého hlediska ;) Však si počti... Připouštím, že na tom asi něco bude. Já, laik a nevědec, to budu těm přírodovědným akademikům raději věřit. Ti nemají důvod kecat, aby si zvýšili tržby jako zástupce kosmetických společností :))

      Vymazat
    3. Jdu si počíst. Případně to slíznu taky, toš tak:)

      Vymazat
    4. No jo, Veru, když ono jsou na to smíšené názory. Jedni jsou zastánci toho, že pokud pleť mechanicky peelingem zbavíš vrchní ochranné vrstvy kůže, vystavíš ji tak napřímo všem vlivům a chuděra se musí bránit eychlejší obnovou buněk. To všk kůže nezvládá dělat celý život, proto se mmůže stát, že ve 40 z těbě bude stará kožená kabela =D druhý tábor zase tvrdí, že je to potřeba, aby se nezanášely póry a nevznikaly tak záněty. Nevím, co si vybrat - enzymatický peeling mi dělá boule, které léčím další týden a mechanický na mě zase není poznat - účinky nevidím. Tak Bůh ví..

      Vymazat
    5. No přesně, vyber si, viď... :) Ale těžko vybrat, když některé možné následky budou vidět až za pár desítek let.
      Verunka

      Vymazat
  3. Jsem si říkala, že je to můj nákup...Od pátku používám čistící vodu Mixa a týden předtím mi přišla hřebíčková voda od Hádka, Aknette a Tea Trea. Doufám že díky tomuto mixu se mi pleť zlepšila, tak doufám že ji to vydrží. No a já a červené laky, to je kapitola sama pro sebe. Jiné barvy doma nemám a přesto si je kupuju pořád dál, ty od Rimmelu mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je bezva shoda náhod:)
      Červený lak je jednoduše nutnost. Jen nechápu proč mě vždycky ten pocit nutkání koupit přepadne u pořád jenoho a toho samého odstínu, no dobrá, možná jeho malých nuancí, který už doma mám minimálně v šesti vydáních:)

      Vymazat
  4. na výsledky atoku som zvedavá, určite od nich niečo do budúcnosti plánujem, čo sa týka collistarky, na nete sa dá zohnať za veľmi priaznivú cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utčitě se brzy objeví:) Collistar jsem naštěstí nijak zvlát dramaticky nepřeplatila, ale i tak to byla suma, kterou nejsem běžně ochotná dít za řasenku. Na druhou stranu, je vážně skvělá. Černočerný asfalt umí málokterá značka:)

      Vymazat
  5. Tak jsem zvědavá na recenze, na úplně všechno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit, ať dlouho nečekáš:) Nějakou chvilku to ale přece jen zabere.

      Vymazat
  6. Já jsem si koupila tu novou řasenku Chanel a nemůžu napsat recenzi, protože by se rozkřiklo, že jsem nepřítel kosmetiky. A to přitom není pravda, asi mám prostě smůlu nebo nároky. Takže já si počkám na řasenku (Collistar tužky a rtěnku používám moc ráda).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu novou Chanel jsem zatím v ruce neměla. Za to jejich Inimitable se mi zamlouvá, ovšem stejně dobrá, ne-li rovnou lepší je právě ta Collistar.

      Vymazat
  7. Ahoj tuttobene, zajímavý výběr pěstící kosmetiky, tak to jsem zvědavá na Tvé hodnocení výrobků - jak se osvědčí v boji s pupínky. Mixu už jsem taky "mapovala" a koupím pro dceru dvoufázový odličovač, protože jsem v něm kupodivu nenašla žádný silikon - tak snad se Ti všechno osvědčí! A mezi námi červených laků prostě nemůže být nikdy dost, už už jsem taky sahala po nové Rimmelce červené, ale nakonec koupila úplně jiné odstíny, zrovna testuju :-) Každopádně i řasenka vypadá moc fajn...Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, tak na utajené odstíny se moc těším:) Haha, já měla za to, co jsem to za novinku neobjevila, ale koukám, že Mixu už znají všichni:) No jo, jsem mimoň a žádná promoakce mě nezastihla. Doufám, ře se dceři osvědčí ten dvoufázový odličovač. Já osobně je moc ráda nemám, vetšinou je ta olejová složka hodně mastná a nemám ráda ten umaštený pocit kolem očí. Tak se jim paušálně vyhýbám. Odličuju oči právě tou micelárkou. Měj se fajn:)

      Vymazat
    2. Ale neboj, objevila :-D. Všichni víme, že Mixa je v drogešce, ale moc recenzí na její výrobky není, nejvíc jsem si zatím o ní početla u Bald and Pale, ta měla trilogii....S těmi dvoufázáky máš pravdu, nemám ráda ten mastný pocit taky, a ten nebyl jedině s Niveou a tak vkládám naděje ještě do té Mixy, moje dcera má dost citlivé oči a ještě je zatím na odlíčení líná :) a tímhle jí to jde dobře - možná by jí třeba ta micelárka sedla....Já teď odličuju hydrofilem od Saloos, brzy zdrbnu :)

      Vymazat
  8. Ta hřebíčková Hadkova voda je perfektní - psala jsem o ní na blogu v noční rutině http://mitsuuko.blogspot.cz/2013/06/denni-rutina-ii-psst-nocni-pece.html.

    Ale po objednání a vypoužívání 0,5litrové flašky asi na čas změním vůni, protože se mi už začíná po těch měsících zajídat.. Jinak, s pupínky mi vůbec nepomohla - nevím, čím to, možná tím pidi obsahem alkoholu. nevím, zda má pleťovka opravdu léčit, u mě to totiž zatím žádná nezvládla =/

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem zvědavá na kosmetiku Mixa - je moc fajn, že ji otestuješ. Jinak už jsem s nákupem novinek velmi opatrná, protože mi skoro vše pleť dokonale rozhodí...Hřebíčková Hádkovina je příjemná, ale s pupínky nezatočila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, co s nima zatočí? Přemýšlím, že se s nima raději zkamarádím a hodím na ně buřta, to bude asi rozumnější přístup:)

      Vymazat
    2. Hormony! Dejte mi nějaké hormony! A hodně! To by mohlo pomoct!!! :-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...