Stránky

pátek 14. června 2013

Tag: Nežiju jen (s) make-upem

S křížkem po funuse přichází s tímto tagem tutto i bene. Nerada bych zklamala eM a jednu ze dvou Verunek:) A tak se bez zbytečných řečí hned vrhnu na otázky.
 1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
Občas, nárazově, nepravidelně. Vlastně na jeden seriál se snažím dívat pravidelně - Kriminálka Staré Město. Líbí se mi Zuzana Fialová a Matěj Hádek v hlavních rolích.

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
Vařím ráda. Samozřejmě, že všední rutinu nakrmit celou rodinu tolik neprožívám, ale pokud mám čas, ráda rozmazluju své blízké dobrým jídlem. Tetelím se blahem nad vybílenými talíři. 
Nejoblíbenější jídlo? Průšvih (hlavně pro figuru) je, že čím jsem starší, tím méně jsem vybíravá a dokážu si vychutnat téměř vše!!! (pokud je to připraveno s láskou a neošizeno na surovinách). Miluju italskou kuchyni, klasická česká mi taky často příjde vhod. A dezerty? Možná by bylo jednodušší a kratší vyjmenovat ty, které nemám ráda. Já si vlastně ani rychle nedokážu vybavit, který nemám ráda. Nemám ráda umělou šlehačku, to se raději obejdu bez ní.
No uznejte, že tyto krasavice si zaslouží jedině pravou šlehačku.


3. Vysněné povolání?
Jako dítě jsem jich měla hodně, od zdravotní sestřičky, přes zubařku, učitelku, letušku, až po televizní hlasatelku. Dnes bych si čistě z rozmaru ráda pobyla filantropem.

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Obligátně angličtinu, francouzština je silně nahlodána zubem času, takže se mi vybavuje už jen útržkovitě, pasivně zvládám polštinu.
Italštinu neovládám, ikdyž by se mohlo zdát, že ano. Možná, že je to právě ten můj jazykový sen. 
Občas by se mi hodilo dorozumět s mými protějšky na pracovním poli.  

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
Za dárky, pro své blízké. Za vůně, to už asi většina z vás ví. A samozřejmě, jako většina žen, ráda utracím za kabelky a boty, ale rozpočet není nafukovací, takže velkosbírka bot ani kabelek se nekoná:) 

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
Záleží na okolnostech. Myslím, že jsem vcelku komunikativní typ. Ráda prohodím pár slov třeba s prodavačkou v obchodě, ale tohle bych nebrala jako seznámení, spíš jako zdvořilost. 


7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Knížky čtu. Nemám na ně sice tolik času, kolik bych si přála. Od doby, co se mi narodily děti, mám často knihu rozečtenou i déle jak týden, což bylo v době před jejich narozením nemyslitelné. 
Blogy u mě pro změnu úplně vytěsnily ženské časopisy. Najdu na nich spoustu inspirace, nežerou peníze (vlastně ano, protože u spousty věcí mám nutkavý pocit, že je nutně potřebuju:), zato žerou čas!

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Nevím jestli na tuto otázku dokážu odpovědět objektivně. Ale jasně si uvědomuju, že strašně spěchám, nesnáším prostoje a určitě tím otravuju ostatní.
Teď to tu bude asi trochu smrdět samochválou, ale řekla bych, že jsem dobrosrdečná a snažím se vidět věci z té lepší stránky.

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Komorní společnost. Začínám si svého volného času cenit natolik, že jej chci trávit především s lidma, na kterých mi hodně záleží. 

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
Asi právě té četbě knih a možná bych i protáhla tělo:)

U většiny svých oblíbených bloggorádek jsem si už tag přečtela, přesto bych ráda předala štafetu Margaretce. A v trochu pozměněném modu - nežiju jen (s) voňavkou frangipani.

Mějte se krásně, užijte si blížící se víkend a
tuttobene:)



8 komentářů:

  1. Tak to jsem si krásně početla tutto!!!! Teda Zuzku Fialovou a Kriminálku Staré Město mám moc ráda, a jestli to teď zase dávají v telce asi ji přece jen zapnu :-)..Jinak Tvoje odpovědi jsou mi všechny hodně sympatické (umělou šlehačku taky nemusím-krásné jahůdky:)a vůbec máme hodně společného..Tak se měj krásně a snad se jednou sejdeme v Itálii Ty jako filantrop, já jako malířka, nacpeme si pupky pastou a pravou šlehačkou a budem žvatlat italsky !-). Krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, můžu se přidat? Názorově jsme na tom podobně...jen to tak hezky neumím napsat. A nesejdeme se v italské restauraci v Čechách a pobavíme se česky někdy brzy?

      Vymazat
    2. Jasně, je jedno jestli v Itálii nebo u nás. Se skvělými lidmi a u dobrého jídla je to vždycky záruka příjemně stráveného času:)

      Vymazat
    3. Naprosto souhlasím!!!! :-D

      Vymazat
  2. Jeee, pekne si to napísala, a ďakujem za predanú štafetu, budem sa teda snažiť niečo spísať aj ja, a myslím že to bude v podobnom duchu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, v momentě, kdy tu odpovídám, jsem si už tvůj tag přečetla. Díky:)

      Vymazat
  3. Jahody jsou nejlepší s čerstvou šlehačkou! Naprostý souhlas! :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Aaa, jahod jsem se dneska nacpala k prasknutí :)

    Dárky pro své blízké taky nakupuju moc, moc ráda.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...