Stránky

úterý 25. června 2013

Výherce GA + lak Rimmel 703 Rock N Roll

 Krásné, ikdyž upršené poslední červnové úterý všem. Možná už netrpělivě čekáte na vyhlášení výsledků GA. A protože nemám ráda zbytečné prostoje, dejme se hned do toho. Tentokráte jsem si dala práci s výrobou líštečků k losování a losovalo se ručně. Odečetla jsem malou debatu mezi mnou a parfumérkou a konečný počet komentářů byl 84. Díky, díky, díky, jste skvělé! Taky bych chtěla poděkovat Nikol M, která mi do komentářů napsala úžasný recept na letní sladké hřešení (hned 1. komentář). A teď už zpět k losování. Losovala moje malá asistentka a vytáhla neuvěřitelnou sedmičku:), která tentokráte přinesla štěstí niněMoc gratuluju!
 A vy co jste nevyhrály nebuďte smutné, už se mi v hlavě rýsuje nápad na další GA. 




 A nakonec ještě malá ukázka Rimmel laku Salon Pro by Kate v odstínu 703 Rock N Roll - klasická červená s modrým podtónem. Na nohou vydržel krásný a bez jediné chybičky déle než 2 týdny!

11 komentářů:

  1. Nelas vubec za co, snad bude chutnat :)) Na ty Rimmel laky ctu samou chvalu, ale zatim me nzaujala zadna barva, ktera by se mi libila a kterou jeste nemam :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě stoprocentně zaujmou minimálně červené odstíny:)

      Vymazat
  2. Gratuluji vítězce a Tvoje rockandrollová Rimmelka se mi moc líbí :), pěkně se hodí k tyrkysovým mašličkám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to víš, koukala jsem k Tobě na ten barevný kruh:) A vlastně obdobnou kobinaci si pamatuju i od Tebe z blogu.

      Vymazat
    2. Tak to mě moc těší, že ses inspirovala barvičkama u mě!!! Sluší Ti!

      Vymazat
  3. no tak to je dost dobrá výdrž laku, musím to omrknout. gratulace výherkyni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, na nohou mi laky drží jako luteránská víra. Na rukou stejný lak udělá službu max 3 dny. Strašná nespravedlnost!

      Vymazat
  4. Ha! Co se to tu stalo! Celý svět se mění! I ty, Tutáči?! Kde jsou mé jistoty??? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zkus česnek nebo takový ten sladký růžový sirup To taky zabírá... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD Ale koukám, že už se tu orientuješ pěkně. Tebe USB hned tak něco nerozhodí:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...