Stránky

úterý 23. července 2013

Barevná čínská black celebration

 Dnes se hlásím poněkud netradičně s mixem novinek - nevoňavých, nekosmetických a až na jednu nejedelých. Název článku je nelogická slátanina všech. 
 Prvním z nich je relativně mladý blog Memora45 mé (snad to můžu napsat) voňavé kamarádky Jany. Před nedávnem jsme narazily na otázku kombinace zelené a modré v oblékání. Když jsem chodila na základku (jó dávno v minulém století), zuby nehty jsem se této kombinaci vyhýbala. Asi taky znáte to přitroublé - zelená, modrá pro blázny dobrá. Jakmile jsem pobrala dost rozumu a vnitřní síly vůči blbým kecům, směle jsem vklouzla do zelené a modré. Tu kombinaci mám  hodně ráda dodnes. A tak jsem vám ji vyfotila. Líbí se vám? Nebo raději modrou se zelenou nekombinujete.

Top - Lindex
Kalhoty a pásek - Mango
Boty - F&F
vůně - Vol de Nuit

 Pak jsem vám vyfotila takovou kravinku. Byla jsem obdarována taškou čínských potravin. Na té spoustě sáčků a krabiček latinku aby pohledal. Vzpomněla jsem si, jak si na mnohých blozích kde kdo posteskl, nad čínskými, korejskými ... znaky na balení kosmetiky. Čínský Snickers jsem poznala, žvýkačky taky, to ostatní je více méně sázka do loterie. Jediná podmínka, nejím nic co zírá a co se hýbe, je splněna. Takže nic nestojí v cestě degustaci:)



 No a poslední kulturní noticka se týká dnešní "Black Celebration". Ano, vyrážím na koncert Depeche Mode. Půl roku nás pálí lístky v kapse, no řekněme visí na na ledničce a konečně je tady den D. 

 Jakmile se proberu z kulturního delíria, budu  opět zpět a s novými články. Máte se na co těšit, kapku se mi poslední dobou kosmetický arzenál rozrostl a hlavně jsem konečně došla k rozhřešení jak to mám se Saltericou (Hadek) a s peelingem od Neutrogeny na bubáky (rozumějte akné). Tyhle dva články jsem avizovala a zatím se neobjevily. Mimojiné tedy budu plnit resty.

Mějte se krásně a
tuttobene:) 

22 komentářů:

  1. Keď som prvý krát pozrela na tú prvú fotku, vážne som si myslela, že je to figurína :). Máš super postavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, úplně. Vzhledem k tomu, klika lidem se ta asociace ještě vybavila, tak v dělání figuríny jsem víc než dobrá:D Totálně jsem se minula povoláním :)

      Vymazat
  2. Ahoj tuttobene, teda to je moc pěkný miš maš. Oceňuju tip na nový blog a co mě hodně baví je Tvůj tip na outfit - moc pěkný, sluší Ti!! Máš pravdu, to bylo ustálené rčení zelená a modrá pro blázna dobrá - ale v dnešní době, kdy se kombinuje všechno se vším by to fakt neobstálo :-). Mě se tahle chladnější kombinace barev moc líbí - ten top je skvělý. Já miluju tyrkysovou a tu klidně zkombinuju s jakoukoliv barvou, s modrou je taky krásná :-)..To činský jídlo mě fakt pobavilo :-), já znám maximálně čínskou polívku jum-jum...Ó Depeche Mode - to byl jednu dávnou dobu můj životní styl a CD s průřezem jejich tvorby někde je - musím oprášit :). Užij si to krásně!!! Těším se na články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, dneska cokoli kdykoliv, mít volné ruce ve výběru je skvělé. Čínské jídlo pomalu rozklíčuju, nafotím a podám report:) Koncert DM byl boží, nebyl to můj první a doufám, že ani poslední!

      Vymazat
  3. Super článek, protože kombinace modré a zelené je taky super. Tvoje mikado je super. No a postava také!
    Jakou máš velikost bot? Jestli to není osobní. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju" Mikado je takový můj signature a dokud to půjde nebudu měnit:)
      Na příliš osobní otázku v pohodě odpovím. Naprostý průměr: 38:)

      Vymazat
  4. tak to bude teda dneska mazec na koncertu co? já si taky původně myslela, že první fotka je figurína, ale podle vlasů, se mi zdály moc dokonalé, takže máš super vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem tipovala figurínu:D

    depešáci fér :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó DM bývala diagnóza:) Perfektní bylo, že to diagnostikovali skoro celému stadiónu:D

      Vymazat
  6. Taky se přidávám k figuríně :D A kde si k tomu čínskému balíčku přišla ? :)

    Můj blog:http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, aj ja som bola v tom, že figurína, no modelka ako vyšitá! Kombináciu zelená+modrá mám veľmi rada, aj na nechtoch to teraz tak nosím. Super vlasy! Tie čínske potraviny sú srandovné, tiež by som netušila, čo to je, na čo slúži, ako chutí, s čím sa to je :)) A DM milujeeem! My sme sa toho roku nejak nedostali ani do Bratislavy ani do Prahy, tak niekedy nabudúce, uži si to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10. února opět v Praze:D
      Čínské otestuju, nafotím a napíšu. V Tobě, v eM, ve Verunkách a dalších mám deli čtenáře, které nemůžu zklamat:)

      Vymazat
  8. Samozřejmě, že můžeš a doufám, že bude zase někdy nějaký zahradní sraz, sice mám momentálně stop stav, ale určitě to znáš....
    Kombinace zelené a modré je skvělá, jen záleží na jednotlivých kouscích, některé k sobě půjdou báječně a jiné zase ne....nosím ji ráda a často. Ty jsi jemný typ a můžeš si dovolit nosit fialkovou, zelenou, růžovou, možná spíše studené tóny, ale zase záleží na stylingu, klidně i retro styl, pokud se ti líbí. Já se ráda kouknu tady, jsou tam krásné kombinace.
    http://design-seeds.com/index.php

    Ten koncert docela závidím, vrátila jsem se v duchu do malých let

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám:) Stop stav to jsou strašná muka. Na druhou stranu si člověk v hlavě utřepe co opravdu chce a co bylo jen chvilkové poblouznění.
      Dík za inspiraci:)

      Vymazat
  9. Zelená a modrá - velmi moc dobrá. Mám tu kombinaci ráda, stejně vždycky záleží spíš na tom jak k sobě jdou některé odstíny... A ty potraviny mě hodně pobavily, jsem zvědavá co v tom bude:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  10. Hele ta říkanka bude asi geograficky podmíněná - já znám ze Severní Moravy "červená modrá" atd... Top je super, najdu ho v Lindexu ještě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je sranda, já celý život žiju na SM a znám jen zelená, modrá :D Ono je to vlastně fuk.
      Top jsem kupovala v zimních výprodejích. Teď jsem ho už bohužel neviděla.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...