Stránky

sobota 27. července 2013

Dior - Addict Ultra Shine 650, Addict Lipstick 454


Léto je v plném proudu a tuto dobu často sahám po rtěnkách s balzámovou konzistencí. Snažila jsem se pro vás nafotit odstíny dvou rtěnek, které z řady Addict mám a samozřejmě předat i své pocity, ty jsou víc než uspokojující. Jedinou vadou na kráse je v obou případech testrové balení. S vědomím co se skrývá uvnitř, jsem se vcelku rychle sžila s myšlenkou, že je prostě v krásném origo obalu mít nebudu a nebudu toho litovat. Ó ano, mohla bych je mít i v netestrovém balení, ale přece jen za balzámortěnku a to Addict Shine jsou, se mi víc jak 300,- utrácet nechce.

Odstín 650 Ultra Shine mám už leta (4 určitě). Za tu dobu jsem sice vypotřebovala asi 2/3, ale né z důvodu, že by se mi barva nelíbila nebo textura nevyhovovala. Můj problém je, že mám víc rtěnek, než jsem schopna rozumně vypotřebovat. Nicméně za ty 4 roky neztratila nic ze své kvality. Ani náznak vysychání, oxidace nebo změna vůně. Ano teď možná namítáte, že co v tom bude za "suprčupr" konzervant. Upřímně je mi to jedno, rtěnku miluju a nemíním po tom pátrat. Znovu ji nekoupím, tato řada už v nabídce není. Místo ní je v nabídce Dior Addict Extreme, která se svou texturou podobá Ultra Shine (možná je to tatáž, nepoznám to).
650 je malinová bez jediné třpytky a s opravdu vysokým leskem. Na to jaký lesk dokáže vykouzlit je jen mírně lepivá. Ovšem samozřejmě vzhledem ke konzistenci není možné aby byla plně krycí, přestože je výrazně pigmentovaná. Vyšší kryvosti se dá dosáhnout vrstvením, ale osobně bych do nekonečna nevrstvila. Výsledný nános působí hodně nepřirozeně. Obvykle dávám 2, maximálně 3 vrstvy, více ne. Fotka vyšla věrně, opět po přežvýkání bloggerem se mi odstín posunul víc do korálova. Zajímavé je, že druhá 454 vyšla věrně i po vložení fotek na blog.


454 (Parisian Chic) Addict Lipstick není oproti své kolegyni z ranku Ultra Shine tak super lesklá, ale lesk obsahuje taky. Není ani tak pigmentovaná. Je to něžná, nahá a přizpůsobivá růžovka s decentími třpytkami. 
Co se týče 650, tam si už zdroj přesně nepamatuju. 454 jsem teď nedávno kupovala na elninu  za nějakých  cca 230,-. Odkaz jsem vám dala přímo na Addict rtěnky, výběr je stále velký, ale ceny testerů jsou momentálně 2x vyšší a to je za tester vcelku dost. 

Krásný víkend a 
tuttobene:)


10 komentářů:

  1. oba odstíny se mi líbí, elnino jsem v těch slevách prošacovala tam i zpět:) ale nakonec jsem se nějak neodhodlala objednat testery, tak vidím, že jsem se nemusela bát. a teď jedna blbá otázka, ty testery jsou nové, nepoužité? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, fungl nové. Zatavené ve fólii.

      Vymazat
  2. Ty odstíny jsou super ale na léto se podle mě moc nehodí :)

    Můj blog:
    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě lesklé rtěnky téměř výhradně v létě.

      Vymazat
  3. Za tu cenu je to hriech nekupit, mimochodom ich obaly sa mi vobec nepacia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U té první mě to to svého času trochu sejřilo,teď už to tolik neprožívám. Je fakt, že obaly mají k chanelovské prudké eleganci a guerlainovské lehké dekadenci daleko.
      Obsah je ale parádní, srovnatelný s Rouge Coco Shine.

      Vymazat
  4. Já jsem také váhala s koupí. Nakonec jsem nekoupila, ale už toho lituju. Ta růžovka je vážně krásná! :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že se ještě objeví. Trochu levněji než na elninu je mají na parfumi.cz cca 350,-

      Vymazat
  5. inak ale to mate uzasne ceny, nevies cis a daju niekde tak lacno kupit na na Slovensku?

    Inak dnes prispevok o lacnom a kvalitnom pletovom kreme. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zovna ty parfumi.cz to posílají ze Slovenska (tuším z Nitry). Určitě by se dalo s nima telefonicky domluvit, podle mě mají i slovenský eshop jen pod jiným jménem.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...