Stránky

středa 31. července 2013

DIY - domácí repelent

 Otravují vás komáři a jiná létající havěť a nemáte po ruce repelent? Nevadí. Udělejte si vlastní, domácí. Ve většině domácností se najde spolehlivá léty prověřená kamarádka Alpa a hřebíček taky určitě ve vašich kořenkách nechybí. Recept jsem získala od své kamarádky, když jsem nechápavě zírala na litrovou Alpu v její kabelce.

 Jak na to? Do 100 ml Alpy naházejte cca 10-15 hřebíčků a nechte vyluhovat, nejlépe týden. Pak roztok přeceďte a přelejte do čisté lahvičky s rozprašovačem. Máte hotovo a můžete začít mazat, kůži pochopitelně:) Navíc tenhle repelent má přidanou hodnotu, protože voní!

 Užijte si léto bez komárů a 
tuttobene:)

15 komentářů:

  1. Tak to musím vyzkoušet! Díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to by spolehlivě odrepelentilo i mě :D nesnáším hřebíček ... (nejspíš budu komár :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom asi něco bude. Možná ne komár, ale jeho věrná noční kamarádka :D

      Vymazat
  3. Ha, litrová Alpa v kabelce by mě asi šokovala natolik, že bych nebyla schopná pochytit vůbec informaci, že je to proti komárům :D :D je obří :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je. Litr mléka nebo rumu bych nechala bez povšimnutí. S Alpou rostla moje zvědavost:D

      Vymazat
  4. Jééé, tak tenhle nápad se mi moc hodí!!!A zítra hned nakládám :) Díky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ještě nemám odzkoušenou spotřebu, možná budu brzy nakládat taky:)

      Vymazat
  5. Tak to je teda suprovní DIYka, díky moc tuttobene. Kolik já vyhodila už peněz za repelenty a holky mi stejně vždycky řeknou, že smrdí - a mají pravdu. Takže hřebíček mám, ještě tu Alpu :-). Skvělý tip!!!! Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač. Ty nemáš doma Alpu? :DDD Určitě to bude holkám vonět. Taky se měj a užívej dovolenou a bez komárů:)

      Vymazat
  6. tak toto je skvelé! o tom som ešte nepočula, poradím kamoške, má s háveďou veľký problém! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...