Stránky

sobota 13. července 2013

essence guerilla gardening - 01 garden up!


 Pohodové sobotní ráno přeju. Dnes mám pro vás druhý a zároveň poslední díl stínů essence.
essence guerilla gardening - 01 garden up

 Na tento stín jsem dostala tip od své kamarádky Romany (vzpomínala jsem v minulém článku). A když jsem na něj před dvěma týdny ještě v DM narazila, hned jsem ho brala. Co mě na něm totiž doslova dostalo, je barva. Šedá, která není ve své podstatě šedá. Má v sobě dost velký podíl béžové a kapku vojenské zelené. Osahuje ultrajemný, lichotivý shimmer, který pomáhá dotvořit jemný hedvábným lesk stínu. Na oku neuvěřitelně slušivá a decentní barva, přesně takovou mám ráda. Pracuje se sním velice dobře. Čert vem plastové "fuj" balení, ten obsah stojí za to. Dokonce prominu, že trochu práší, proč ne, štětec mohu vždycky oklepat a pan se stínem ofouknout. Co neprominu, je to, že se jedná o limitku!!! Guerilla gardening už v obchodech není, nicméně možná tento stín můžete objevit ve výprodejových regálech DM (v Rossmannu se tato limitka asi neobjevila). I to je důvod, proč ho ještě zmiňuju a nenechávám si ho sobecky pro sebe.



 Nafotit jej byl trochu oříšek. Samozřejmě kvůli shimmeru je lehce měňavý. Na fotkách mi dělal psí kusy. Nakonec odstínově nejvěrnější fotka je ta nejméně ostrá. Stín jsem nanesla na 2/3 horního víčka směrem k vnějšímu koutku.





 Ještě dodám, že na bázi (artdeco) drží celý den a neslévá se do záhybů. Líbí se Vám?
 Krásný víkend a 
 tuttobene:)

6 komentářů:

  1. To mi ale dalo práce najít, jak sem dát ten komentář. Tedy tento nový vzhled se mi nelíbí ani trochu, ale tvoje stíny MOC.

    MOC a MOC mám ráda tvůj blog, ale ne nový vzhled. Nevadí i tak sem budu nadále chodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přízeň a nářky (neboj, nejsi jediná) budiž vyslyšeny:)

      Vymazat
  2. Dneska jsem nááhodou zabrousila do naší DM drogerie a při tom potloukání se mezi regály jsem objevila celý stojan s limitkou Guerilla Gardening, naprosto netknutý, takže stíny letěly do košíku hned dva :-D Ta barva je totiž přesně to, co jsem hledala, svatý grál pro moje oči, nebesa se otevřela, andělé zazpívali, atakdále atakdále.....takže děkuji za tip, bez tohoto článku by mě vůbec nenapadlo se na tuhle limitku ani podívat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, takže to nebyl sisyfofský článek:) Dík za zpětný komentář, fakt mě potěšil:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...