Stránky

čtvrtek 11. července 2013

essence stín - Is It Purple?

 Obyčejně nemám zálibu ve fialových, případně modrých stínech a běžně je doma nemám. Přesto jsem teď v létě chtěla vyzkoušet něco lehce nafialověle pastelového. Vzhledem k tomu, že se jednalo pouze o zkoušku, mrkla jsem na nabídku essence. Mrkla bych i na Catrice, ale jejich stojan nemám běžně na své trase.
 Nakonec jsem si vybrala lehce měňavý (holografický) Is It Purple? Na celém víčku si jej nedovedu u sebe představit, působil by hodně lacině, ale zalíbil se mi jako linka a trochu rozmazaný ve vnějším koutku. Pokud ho chci použít ke zvýraznění linky na horním víčku, tak jako podklad mi mnohem lépe poslouží tužka na oči. Použila jsem tuto od Artdeca. Přemýšlela jsem ještě o této šedé od Catrice, ale proti Artdecu nevydrží na víčku celý den. A opravdu s Artdeco tužkou jako bází jsem prodloužila výdrž i samotného stínu na téměř celodenní. Modrá tužka ovšem znatelně mění barvu stínu, což jde lehce poznat z fotek.






  Tato barevná kombinace je pro mě nositelná do práce nebo na den. Pro vyzkoušení pro Vás nezvyklé barevné kombinace nejsou vůbec essence stíny špatné. Mimochodem ještě jeden stín od essence mě hodně zaujal. Na doporučení své voňavé kamarádky Romany (Romi, ahoj!) jsem ulovila jeden z posledních odstínů nedávné limitky "Guerilla cosi". A ten mě barevně dostal. Ikdyž s ním příjdu v podstatě s křížkem po funuse, brzy ho uvidíte, ať případně můžete obhlídnout výprodeje essence.

Které barevné kombince jsou Vaše oblíbené?
Krásný čtvrtek a tuttobene:)

4 komentáře:

  1. Ahoj tuttobene, jé tak fialovou doma nemám, spíše se orientuju směrem ke švestkové barvě, ale musím říct, že jsi krásně oživila líčení tou kombinací tužka+stín - moc Ti to sluší, je to decentní,ale zároveň svěže elegantní. Skvělá inspirace. Já se stínům od Essence zatím vyhýbala, celkově mě dost ty drogérkové stíny začínají štvát :), ale na hraní a zkoušení budou ideální - mrknu asi taky po něčem trochu netradičním..Měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Ty jsi přeně typ na švestkovou nebo lilkovou! Taky jsem většinou stíny essence míjela, na pokusy ovšem poslouží dobře:) Krásný čtvrtek!

      Vymazat
    2. Zaujímavá fialovo-šedá, celkovo mám rada fialové tiene, ale musím sa priznať že Essence tiene vôbec nepoznám. Omrknem :)

      Vymazat
    3. Margaretko, pro mě to byl takový malý výlet mezi pastelové barevné stíny. Nevěděla jsem na kolik se mi to bude líbit, proto jsem sáhla po levných. Téměř výlučně používám neutrální nebo nude odstíny, tam jsem ochotná investovat. Mimochodem zítra jeden takový bude a opět levný :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...