Stránky

úterý 2. července 2013

Gabriella Salvete - Stars Enamel 04

 Laky Gabriella Salvete z limitované kolekce Stars Enamel jste už měly možnost vidět ve vlně, která se prohnala blogy tak 2 měsíce nazpět. Původně jsem vůbec neměla v plánu o šedém Mystero Grey 04 psát, navíc jsem ho koupila až nedávno(v první vlně euforie jsem koupila fialový 03 Sapphire). Ale když jsem 04 minulý týden lakovala, byla jsem výsledkem tak nadšená, že mi to nakonec nedalo a vyfotila jej.




 Pár slov k lakování. Lakuje se velice snadno. Glitry jsou hodně lichotivé a navíc skvěle maskují i mé velké nedokonalosti v lakování. Plně krycí je ve dvou vrstvách. Schne do matného třpytivého jakoby pískového povrchu. U písku ještě zůstanu, v lahičce se po roztřepání tekutina pohybuje právě jako pohyblivý písek. Lak držel jako ostatní laky GS. 3 den jsem začala mít ošoupané špičky. Nepoužila jsem žádný nadlak. To jsem nemohla tomu krásnému matnému třpytivému povrchu udělat. Drsný povrch mi nevadil a ani jsem jim nijak třeba o oblečení nezadrhávala. Oproti fialové 03 obsahuje navíc velké šestiúhelnékové stříbrné glitry. Dobře jdou vidět právě na 3. snímku. Odlakování nepředstavovalo takovou katastrofu, jak by se na první pohled mohlo zdát. Chtělo to sice trochu trpělivosti, ale k odlakování stačil obyčejný vatový tampón a odlakovač (Lilien).

Který Stars je ten Váš nejooblíbenější? 

Těším se na Vaše komentáře
tuttobene:)


25 komentářů:

  1. Tak teda vidím, že i tuttobene má laky GS Stars, tak mi nezbývá než to zkusit a taky nějaký pořídit, s glitry jsem se začala kamarádit až teď, takže asi přišla ta správná chvíle :-). Tenhle šedý je teda ultra elegantní, na sluníčku musí vypadat krásně. Pořád jsem se bála toho odlakovávání,ale jestli Ti na to stačil lilien, tak to je dobrá zpráva. Já bych si chtěla pořídit ten nový acqua - do modra, ten se mi na léto strašně zalíbil (ale než zase dorazí do zdejších drogešek...)a váhám s tím sapphire...Krásný den tuttobene!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, já teda moc třytková nejsem a kdybych je neviděla vyfocené na blozích, tak by mě nenapadlo je koupit. U toho šedého mě právě překvapilo jak dobře ve skutečnosti vypadá. Elegantní, tos vystihla dobře:) Měj se hezky.
      PS: na aqua jsem moc zvědavá!

      Vymazat
  2. Jee, ja mám iba koralový práve teraz na nohách (úžasne letná farba) a chcela som aj strieborný, ale už ho nikde nemali... teraz musím omrknúť tie novinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to taky vypadalo, že už je vyprodaný, ale minulý týden nebo dva, jsem je viděla znova doplněné, hlavně v Rossmannu i Tetě. Všechny 4 odstíny ( původní). Za to jsem neviděla ty nové.

      Vymazat
  3. Mně se dlouho nelíbily, zkusila jsem na nehtech a už je nedám z ruky. Zatím mám stříbrný a růžový. Ráda bych ještě ulovila akvamarínový, ale asi počkám, až se přežene nadšená vlna a v obchodech budou zase plné stavy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla podobně. Sama od sebe bych si je nekoupila. Nalákaly mě blogy. A největší nadšení se konalo až po samotném nalakování:)

      Vymazat
  4. Mám růžový (aktuálně na nehtech), červený, šedý, fialový (tady bych chtěla upozornit na to, že jsou nejspíš 2 verze - v tzv. první vlně v něm chyběly větší třpytky, nyní jsou i ve fialovém laku) a včera jsem si nově koupila i modrý Azzuro a krásný zeleno-modrý Acquamarina a jsem spokojená ;-). Krásný den. Leňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upřesnění. Mám fialový první vlny a tam ty větší třpytky nejsou. Nové odstíny jsem ještě neviděla. Před necelými dvema týdny u nás ještě nebyly a teď jsem mimo. Tak snad mě bude po návratu domů čekat v drogeriich milé překvapení:)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám právě na rukou ten růžový a včera jsem odolala koupi toho stříbrného. Ale teď jsem opět nalomená, kakra! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stříbrný doporučuju všemi deseti:D

      Vymazat
    2. Dnes jsem si pro něj šla a byl jako jediný vyprodaný. A to ho dokonce měli ve slevě z 69,90 na 69,90 - kakra... :) http://3.bp.blogspot.com/-hgKkw7sT1tU/UdRVdOFsRsI/AAAAAAAAAnQ/JpdYLpKtBsE/s1600/obr%25C3%25A1zek.JPG

      Vymazat
  7. Můj nejoblíbenější je taky šedý a stejně jako ty jsem nepoužila nadlak, je hrozně hezký jen tak sám o sobě... A líbí se mi, jak jsi ho vyfotila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Fotil se perfektně, je skvělý:)

      Vymazat
  8. Že je nádherný? Takový černý, pardon, šedý kůň celé kolekce. Já ho zbožňuju! <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Musíš k tomu nosit ten kožíšek! Dokonalé!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, bez kožíšku nedám ani ránu, hlavně teď v létě:D Tobě by taky slušel! Lak i kožíšek!

      Vymazat
  10. Musím to skúsiť ja som doteraz trblietkovala len občas ale strašne sa mi to páči :)

    pozývam vás na moju GIVEAWAY http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lak je boží! U nás z téhle kolekce měli jen zbytky - jedinou barvu, která se mi ani nelíbí :(
    Alespoň jsem ušetřila :D

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí ty fotky - co je to za chlupatinu? Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Chlupatina sekáčová obecná:) (nějaký límec z kabátku). Už se fotila s My Queen.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...