Stránky

pondělí 8. července 2013

Karel Hadek - Leciderma Shea Lavendel

 Všechy Vás zdravím v novém týdnu. "Tuttifrutti" si trochu zaodpočinkovala,  ale už je opět zpět, aby Vám přinesla tip na péči. Hlavně pro ty z Vás, které se chystají k moři. 

 Nebudu tančit kolem horké kaše a rovnou přejdu k jádru pudla. Pokud budete na dovolené vystavovat pusinu mořské vodě, sluníčku, případně chlorované vodě bazénu, tak levandulová leciderma se báječně postará o její zklidnění. Přibalila jsem si 5 ml testrové balení a celé za týden padlo. Mazala jsem se ráno, večer a kdykoliv jsem měla potřebu. Krém na pleti krásně taje, jako máslo a hned se vsákne. Pleť je po něm zklidněná, zregenerovaná a vypnutá. Výsledek opravdu perfektní. Dokonce jsem se musela ujistit, jestli mi nelichotí jen světlo v koupelně. Naštěstí i na denním světle jsem byla stejně nadšená. Neucpává póry, ale neřeší problém s občasným výskytem bubáků (akné), nemůžu chtít taky všechno, že. Ikdyž teď v létě mám pleť mastnější (kombinovaná - mastná), tak mi jeho na první pocit mastnější konzistence vyhovuje (není to typ gelkrém, na který jsem zvyklá). Vsakuje se opravdu výborně. Vůně je mi hodně příjemná, levanduli mám opravdu ráda. Tady je cítit spíš bylinně suše a násladle.



Pro pořádek uvádím, že na slunce jsem bez SPF 50 nevyšla. Neřešila jsem žádné spálení nebo sluneční dermatitidu.

5 ml balení najdete v eshopu Karla Hadka

Vám všem přeju krásné léto a těm, které se chystají dovolenkovat taky nádhernou dovolenou,
tuttobene:)




11 komentářů:

  1. Kouzlo, to se mi líbí. :) Krásné léto i Tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trefila jsi hřebíček na hlavičku - kouzlo:D Děkuju.

      Vymazat
  2. Tak už po dovolenke, alebo sa ešte niekam chystáš? Ja toto leto asi nikam, ale inak je všetko fajn :) Krémik vyzerá dobre, celkovo tie Hádkove lecitínové krémy sú veľmi príjemné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně příjemné, myslím, že se dlouho neudržím a odkliknu plné balení:)
      Jj, už máme po dovolence. Teď už to vypadá jen na pár předem neplánovaných výletů:)
      Užij si léto, třeba Tě znenadání něčím překvapí:)

      Vymazat
  3. Bezva tip tutto na dovolenkovou mast, tak říkáš, že Ti nevadilo to, že je mastnější? Já teď používám samé gely, krémy mi akorát zhoršují letní pubertu mé pleti :-/. Jasně nemůžeme chtít všechno po jednom výrobku, ale bylo by to super :-D. Takže se na nějaký ten lecitín od Hadka asi "vypravím". Krásné letní dny i podovolenkové!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nevadilo. Konzistencí mi připomíná našlehané máslo, dokonce podobně taje na kůži, ale hned se vsákne a pleť není na omak mastná, možná se jen trochu leskne.
      Děkuju, Ty se měj taky nádherně!!!

      Vymazat
  4. Chmmm, že by další položka na shopping list...? :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. Tak nějak jsem si skoro-už-téměř-ještěúplněne zvykla na nový design blogu, ale co mě žere, že si tě nenačtu v mobilu, tam to spolu prostě nekamarádí :(
    Krémík zní dobře, levandule musí být hrozně fajn na obličej. Ke krému samotnému bych důvěru moc neměla, mě i tyhle méně či více mastné hadkoviny nedělají úplně nejlíp, ale když říkáš, že v poho, tak napříště nějaký testřík do košíku přihodím :)
    A kdepak jsi byla na dovče? Pochlub se nám ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, s mobilem jsem nový design ještě nerozjížděla, mrknu na to. Dík za upozornění.
      Levandula v něm je báječná na to zklidnění a lecitin asi vyhovuje mé lehce zralé :DDD pleti. No rozhodně se ve vypjatějších podmínkách osvědčil. Co se týče akné, to neřešil. Ani nezhoršoval a ani nezlepšoval. Ale není to jednoznačné posouzení po cca týdnu intenzivného používání. Když mi před asi 6 týdny dorazil, vyzkoušela jsem a rozhodně jsem z něj nebyla tak nadšená jako teď u moře v kombinaci se sluncem a chlórem.
      Určitě bych začala testerem.
      Chlubit se budu dneska, už mám článek skoro připravený:)

      Vymazat
  6. Hádek má i výbornou lecitinovou masku, vhodnou i třeba po spálení kůže, mám ji moc ráda.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...