Stránky

pátek 19. července 2013

Molinard - Fleur de Chocolat


V poslední době se tady na blogu neobjevovalo téma, které mám snad nejraději a proto mám dnes pro vás připravený voňavý článek, voňavý a mlsací zároveň.  


zdroj: www.molinardperfume.com

Fleur de Chocolat je gurmánka každým coulem a pro mě příjemné překvapení. Start je výrazně čokoládový. Jestli jste někdy jedli pravého Sachra nebo jakéhokoliv dobrého, tak ta asociace vůně s chutí je téměř totožná. Sytá vůně čokolády lehce odlehčená nakysle pikantním rybízem, proto to přirovnání k Sachru. Mimochodem Sachr je pro mě otrava čokoládou, čokoládový korpus, čokoládová poleva ze všech stran, ikdyž byl výborný, nedokázala jsem sníst celou porci (tu na fotce:). Tahle fáze poměrně rychle zjemní, zvanilkovatí a zkrémovatí. Kytku jsem žádnou nevystopovala. Na závěr se k vanilce přidá karamel a ten je v samém závěru doplněn jemnou vůní santalu. Fleur de Chocolat je sladká, ale ne přeslazená. Nepůsobí těžkopádně, naopak lehce, jako když sedíte na předzahrádce nějaké cukrárny a vánek k Vám nese všechny ty sladké vůně. Výdrž spíš slabší, poměrně rychle předvede svůj vývoj a pak už jen slábne.



Složení: černá čokoláda, vanilka, karamel ( uvedení na trh - rok 2008)


Něco málo slov o značce Molinard. Parfémové matadorky přirozeně přeskakují. Molinard je rodinný podnik s více jak 160 letou tradicí. Najdete jej v parfémovém lůně, francouzském Grasse. Jeho vznik se datuje do roku 1849. Zpočátku Molinard vyráběl květinové vody a kolínské. Zásadním mezníkem byl rok 1921, kdy vypustil do světa proslulou Habanitu v podobě přípravku k ovonění cigaret a za pouhé 3 roky už jako parfém. V roce 1921 získal ještě jedno prventství a to ve výrobě prvního tuhého parfému. 
Ale zpět k Fleur de Chocolat. Dnes už se málokde vidí, její výroba tuším skončila. Pokud byste na ni v nějaké malé zahraniční parfumérii (třeba během dovolené) narazily a máte rády čokoládu ve vůních, budete-li mít možnost vyzkoušejte, ne-li rovnou kupte.

Krásný nadcházející víkend vám přeje
tuttobene:)

15 komentářů:

  1. Teda tuttobene, zkombinovat gurmánství a vůni - Ty mě prostě vždycky dostaneš :-). Asi by mě nenapadlo si koupit čokoládovou vůni, ale čokoládu miluju - určitě si na to vzpomenu až budu péct čoko-dort pro dceru a jejíc sladkých patnáct o víkendu :-). Každopádně právě tahle dcera mi čmajzla můj čokoládový sprcháč od Dermacolu - tak třeba pro ni.....Přeju krásný pátek a víkend!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když já vždycky skončím u toho jídla:D Dceři přeju vše nej k patnáctinám a Tobě ať se dort podaří. Rovnou se přimlouvám, ať se objeví na blogu:) Děkuju, Tobě taky přeju prima víkend!

      Vymazat
  2. Pro mě znamenají otravu čokoládou spíš domácí brownies, na ty ani sachr nestačí. Každopádně čokoládovou vůni bych ráda očmuchala, ale asi bych jí nosit nemohla. Nemám na sobě ráda vůně jídla a i naopak kytičkové vůně v jídle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, brownies jsou taky echt čoko dezert. Ty kostičky jsou ale většinou menší, takže s nima nemám problém. To já vůně, které mi evokují jakýkoliv dezert nebo koření mám ráda moc. I na nošení. Občas s nima zaháním chuť na sladké. Takové mlsání bez výčitek:D

      Vymazat
  3. po tomto poste mám chuť na sacher tortu! :D ale ešte viac na ten parfém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já nemusím mít ani Sachra. Dejte mi honem něco sladkého. Stačí napsat 3 odpovědi a už se mi sbíhají sliny :D Jdu to pořešit bez výčitek, viz předchozí odpověď.

      Vymazat
  4. já chci něco sladkého po obědě, nejlépe s čokoládou :D

    OdpovědětVymazat
  5. parfém bych si já osobně asi nekoupila ale jako dárek by byl super :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Och... ja som chocoholic, takže u mňa si sa trafila.. mala som Chocolovers od Aquoliny, ale nebolo to až tak celkom ono. Toto sa mi páči :) Inak ja som sa takmer priotrávila čokoládou, keď som si dala kúsok čokoládovej torty z Apetitu, kde ide 600 g čokolády. Ale aj tak som ju do seba natlačila, bola skvelá! Krásny víkend aj tebe tutti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že jsem se Ti trefila do vkusu.
      600g čokolády? Tak to už není žádná srandička. Rozhodně bych vyzkoušela.

      Vymazat
  7. Tenhle parfem je podle me dost nebezpecny...pokazde, kdyz bych se jim navonela mela bych okamzite chut na cokoladu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo s ním tu chuť na čokoládu zaženeš:)

      Vymazat
  8. Tak tahle mě vždycky lákala vyzkoušet (čokoládu miluju v jakémkoliv množství - a ještě víc než sachr asi brownies protože je v nich vvíc čokolády:)). Od Molinarda znám a mám jen Habanitu (miluju), Nirmalu (nenosím) a vzorek Fík, který mě ale nechytl... Veronika

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...