Stránky

neděle 14. července 2013

Nový tuttofrak

Vítám Vás v krátké době opět v novém kabátku. Moc se mi líbil ten předchozí "magazínový". Byl vzhledově čistý, ale nebyl tak přehledný a intuitivní jako ten první. Všechny informace o mně, oblíbených blozích, čtenářích, archiv i štítky byly schované ve výsuvné liště a nejsem si jistá, jestli se daly například v telefonech zobrazit. Taky se vyskytlo pár problémů ohledně vkládání komentářů, proto jsem se rozhodla vrátit k původnímu uspořádání, ale v trochu jednodušším a střízlivějším stylu. Doufám, že se tu budete cítít příjemně, obsluha bude pro Vás co nejjednodušší a budete se sem rádi vracet. Děkuju za Vaši přízeň,
tuttobene.



Tip: Věřili byste, že se dá takový pugét pořídit za pajdu? Dělá parádu a radost už celý týden. A voní! Zdroj: Lidl.

12 komentářů:

  1. Líbily se mi oba styly, ale měla jsem taky problém s vkládáním komentářů. Tenhle je o moc hezčí, takový čistější :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš, jak jsem ráda za původní design! S tím "magazínovým" vážně nejsem kamarádka ani normálně, natož do deště. Tohle je o 150% lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  3. vzhled je krásný jako vždy a o té kytce mi to snad ani neříkej, to moje narozeninové "koště" od přítele stálo přes 500 a nic moc!

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný vzhled, o kytkách z lídlu vím, vždy je má naše sekretářka a vypadají skvěle, jen mě s nima prudí, protože do lídlu nechodím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý design. POuze 50kč? Tak to si do lidlu zajdu také :D

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, už jsme zase ve Tvém "staronovém" obýváku :-D. Mě se Tvůj magazínový design líbil, v mobilu moc na blog nekoukám, to malé provedení mě rozčiluje, ale přece jen - doma je doma :-D....Ten pugét je boží!!! Já moc do Lidlu nechodím, ale občas se mi zadaří, že tam zaskočím o víkendu (je tam více klid), že seženu taky kytičku ve slevě - asi zase zajdu, protože kytek není nikdy dost :-D...Měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mi vyhovuje lépe tento vzhled, v minulém se mi zobrazily jen příspěvky

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes si dovolím odpovědět hromadně, ony by se ty odpovědi stejně opakovaly. Jsem ráda, že jste spokojené :DDD a orientace je pro vás co nejjednodušší.
    K Lidlu, mám ho po cestě z práce, takže se tam zastavuju docela často. Moc by se mi líbílo mít na své trase malé rodinné pekařství, lahůdkářství, stánek nebo ještě lépe trh s ovozelem, řeznictví (to vlastně jedno mám), ale bohužel nemám:( Ale zmrzlinu a kytky mají v Lidlu prvotřídní:)

    OdpovědětVymazat
  9. Super :) Páčil sa mi predchádzajúci čistý a moderný design, ale je pravda, že bol menej intuitívny a tiež som niekedy nevidela komentáre. Takže kvitujem zmenu :) A kytičky z Lidlu sú super, plus zmrzlina, mascarpone a občas nejaké limitky z talianskeho alebo gréckeho týždňa :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jee, po dlouhý době jsem se zašla a koukám, že zase návrat k původnímu modelu, to je dobře. Blogy s dynamickým zobrazením totiž tak nějak automaticky nesleduju, i když vím, že přicházím o dobrý čtení. Ale já se přes to vážně nemůžu přenýst... asi nějakej vnitřní autismus :D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...