Stránky

pondělí 15. července 2013

Tuttifrutti pod sluncem

 Dnes najedu na nejaktuálnější téma z kosmetickýh luhů a hájů - opalovací mléka. Co se týče opalování, jedu ve svém zajetém standardu, SPF minimálně 50. Moc se sice neopálím, ale mám svou kůži ráda, navíc jsem hodně světlá. Taky nemám ve zvyku zůstavat na slunci celý den, v podstatě ani půl dne. Co se týče značek, ty většinou nijak zvlášt neřeším, prostě SPF 50 a basta. Poslední možná 3 léta si opakovaně kupuju Garnier Ambre Solaire. Vyhovuje mi, je voděodolný, Obsahuje UVA i UVB filtry, není příliš mastný a mají ho všude.


 Letos jsem se navíc nechala zlákat řadou Golden Protect s SPF 30 Shimmering Lotion with Monoi oil. Dilema strašné. Tutto v obchodě otráveně povykovala. "Není to 50." Bene kontrovala. "Pche, ale krásně voní po tiaré a navíc se budeme lehce třpytit." Vůně a třpyt byly mocné kalibry a netrvalo dlouho a Tutto kapitulovala. I tak první dny na ostřejším slunci jistlila 50, pak jsem přešla na těle na 30 a na obličej používám dál 50. 
 Ten bílý hutnější vzorek více dole je SPF 50, o poznání řidší vzorek, lehce béžově zbarvený, je SPF 30.



 Řada Golden Protect je výhradně ženskou záležitostí, takže pokud chcete ekonomicky tahat jen jeden opalovák pro vás i váš protějšek, tak tady prosím stop. Monoi olej je směs kokosového oleje a květů tiaré (Gardenia tahitensis) voní opulentně, květinově, sladce. Takhle váš drahý určitě vonět netouží. Korunu tomu všemu by nasadil neodolatelným třpytem! Mléko je doslova nadupané drobnými třpytkami. Na hladké ženské kůži vypadají krásně. Navíc slunce, voda, bikiny ty po třpytu přímo volají. 
 Natočila jsem eňoňuňo krásně ostré video, na kterém jsou třpytky hezky vidět. Po přežvýkání blogerem nevypadá nic moc, spíš nic než moc. Ze sentimentu (1. video) ho tu nechám, ale samozřejmě přidávám i fotky. 


video



 Mléko je voděodolné a třpytky TAKY! S čím jsem do moře či bazénu vlezla, s tím jsem se i vynořila. Jak považuju mazání se za nutné zlo, tak tohle byla zábava. A přitom taková blbina. "Narvěte jim tam třpytky, cákněte tam trochu podbízivé vůně a máte je jisté." Jasně slyším marketingového guru jak zadává instrukce. V mém případě mířil přesně:)
 Nechci dnes rozpitvávat plusy a mínusy těchto dvou opalovacích mlék ani nemůžu. Sluneční kosmetiku totiž nijak zvlášť neřeším a nejsem co se ní týče nijak náročná. Pro mě je důležité vysoké SPF, UVA a UVB filtry a aby se alespoň trochu rozumně s produktem pracovalo. A to opalovací řada Ambre Solaire od Garnier splňuje.
 Daly byste přednost mléku se shimmerem před běžným? Čím chráníte svou pokožku v létě? Těším se na vaše komnetáře, mějte se krásně a tuttobene:)


15 komentářů:

  1. Já používám na obličej fluid od Biodermy (taky 50), jinak v našich luzích a hájích na těch pár chvil, co pobíhám venku, používám 20 taky Garnier Ambre solair nebo Niveu 30. Mám ale samozřejmě i 50 (zase od Biodermy), tu mažu hlavně když se chystám celý den brouzdat po venku a nemít mnoho času se přemazávat. :)
    To s třpytkami ale vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás, z čistě praktických důvodů, jede 50. Jedním vrzem se namaže celá rodina. Na obličej je fluid určitě příjemnější. Na řádění ve vodě, jsem nesmývatelou 50 na obličeji ocenila. Ani náznakem jsem se nespálila a "náznakem" :D jsem se opálila.

      Vymazat
  2. taky jsem neodolala třpytkám v opalovacím mléku, zatím jsem ho nepoužila :D já, když jsem u vody v létě, tak se mažu pořád, u moře začínám s 50, pak mám stejně sluneční vyrážku, takže 4 dny ležím oblečená pod slunečníkem, no a pak už je to fuk, tak si dám 20 a relativně hezky se opálím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem před pár lety taky občas skončila se sluneční kopřivkou, ale jen u moře a pak ten Hlavně když jsem něměla možnost se od slané vody osprchovat, to jsem ji chytla hned. To, že se mi dnes vyhýbá spíš připisuju tomu, že s dětma jsem vždycky u nějaké sprchy, minimálně polovinu času u vody stejně trávím u bazénu (co by člověk pro děti neudělal, že) a hlavně v době siesty se vůbec na slunku nevyskytuju. dopřávám si šlofíka:D

      Vymazat
  3. Už vidím, jak natírám chlupatou mužovu hruď třpytivým voňavoučkým mlékem :D Takže beru k moři 50 Ambre Solaire (on je echt bílej) a hotovo. Diky za tip :))
    P. S. Na praxe na pole jsem měla minulý rok nějaké Sundance do dm pro citlivou pleTˇ, SPF 50. Je fajn, ale je trochu mastnější a hlavně nevoděodolné, pokud si pamatuji :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlapi mají s třpytkama stopku! Můj muž se taky mazal touto 50. Jsem světlí oba, ale opaluje se rychleji a intenzivněji, nakonec i s tou padesátkou byl tmavší než já s discotřicítkou. Takže nemusíte mít strach, že se neopálíte:D

      Vymazat
    2. Abych pravdu řekla, já jsem ráda bílá :D Takže ej pro mě 50 must have :) On se taky rychelji opálí, ale spíš spálí a pak zhnědne :)

      Vymazat
  4. To si hned půjdu koupit! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kéž bych o tomto věděla před dovolenou! Nádherné. Používali jsme dětské Avene a prý vylepšili složení. Koupila jsem to a smrdí to...asi 550,- v háji. To staré bylo moc fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no to je škoda, dřív jsem to sem dát bohužel nestíhala. Mám pocit, že jsem byly na dovolené stejně nebo jerychle za sebou:D Já jsem dřív pro děti používla Eucerin 50, teď vi loni už zvládly tuhle 50 v pohodě. Nijak nesmrdí, ale ani moc nevoní, díky tomu, že je sensitive.
      Jo, ne všechna vylepšení vedou k lepšímu. Taky mě už pár vylepšení potrápilo.

      Vymazat
  6. Milá tuttobene, trefila ses mi přesně do myšlenek, o tomto tématu se chystám taky psát, ale nějak jsem se do toho zamotala-začala jsem totiž asi moc řešit složení a jak tak vidím asi se na to vykašlu a koupím si prostě něco, co funguje a basta - nevím teda jestli 50 (tu asi na obličej) ale jinak myslím s 20 či 30 u moře snad přežiju. Ty třpytky vypadají efektně a moc jsem se pobavila u Tvého popisu schízi při nákupu (jo, to znám:). Asi bych si mohla ty třpytky dovolit (uvidím, co na to marnivá a praktická eM :).. Můj muž je fototyp "20" :-) což znamená, že se skvěle opaluje a když mu říkám: už ses namazal, tak na mě kouká a má chuť odpovědět, že ještě nic nepil :-D...Měj se krásně a díky za tip!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, to si piš, že by sis mohla třpytky dovolit:D Vážně dělají moc pěknou pleť a je to zábava:) Uvědomuju si, že jsem nezmínila cenu. Já si ji teda přesně nepamatuju. Obsah 200ml stál něco kolem 200,-., žádná tragédie. V DM a určitě v Rossmannu se dají sehnat levnější mléka jejich vlastních zanček, ale tento Garnier je perfektně voděodolný a opravdu drží a člověk se nemusí přemazávat a to já strašně moc oceňuju, protože se fakt nerada mažu. Minulá léta jsem příležitostně použila i Sundance z DM, něco ve spreji. Nebyl špatný, ale nedržel tak perfektně a musel se přestříkat.
      Já se svého muže raději ani neptám, protože bych z fleku dostala stejnou odpověď. Ale je fakt, že v tomhle ohledu je důslednější než já a je z nás namazaný (krémem:D) první. Užij si krásné letní úterý! A do budoucna samozřejmě dovolenou!

      Vymazat
  7. Třpytky by mi nevadily, sice se už dlouho neopaluju, ale kdyby ano, volila bych taky vysoký faktor, jelikož jsem bílá kůže a opaluju se do červena nebo se spálím a pak žhnu. Na neplánovaně spálenou kůži mi pak pomáhal mandlový olej....manžel se nemazal nikdy ničím a vždy šel do hněda, není to k vzteku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je! Strašná nespravedlnost.
      U nás pro změnu syn zděldil pigment po dědovi a ikdyž ho mažu 50, opálí se hned do čokoládova a přitom se nespálí. Toš mu to přeju,no :DD

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...