Stránky

středa 14. srpna 2013

Knižní TAG

 Nikol z Mademmoiselle M zajímalo, co střeží moje knihovna. Knihovna? To je trochu nadnesené, spíš knihovnička.
 Nejsem vyloženě knižní ignorant, většinu knih si půjčuju, ale upřímně, nemám na ně moc času a s blogem ještě míň. Tipy na kuchařky, případně nějakou lehce kuchařskou prózu, se už objevily na blogu např tu a tu. Abych nebyla úplně démodé, k tomu mi pomáhají pro změnu knihy, které se objevily tady. A ten zbytek? To jsou knihy, které mají svoji hodnotu pro mě, ale těžko říct, jestli budou pro změnu zajímat vás.
 Horní police patří atlasům, encyklopediím a nějaké zahradní inspiraci. Police pod ní je můj malý poklad, mám tu knihy, které jsem zdědila po své babičce. Jsou tu Dějiny národa českého v Čechách a v Moravě od Palackého a asi skoro stoletý domácí lékař od Jenny Springer s hodně krutými ilustracemi. Nějaké vám tady blýsknu.
Ilustrátor čtenáře nešetřil



 Další dvě police jsou všehochuť. Obrazově to snad bude stačit. Asi nemá význam rozebírat knihy jednu po druhé. Pokud vás bude některá konkrétní zajímat, klidně pište do komentářů.

 Tyhle knihy mám momentálně na nočním stolku.


 Snad vás dnenešní tag bavil, ikdyž byl trochu z jiného soudku. Má knihovna i já děkujeme Nikol za "nominaci". nebýt jí, tak "odprášení" ještě nějakou chvíli počká.

Krásnou středu vám přeje
tuttobene:)

15 komentářů:

  1. Domácího lékaře vlastníme též, manžel ho dostal jako dědictví po bábince. Skvost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano skvost, to je to pravé pojmenování:) Bohužel mám jen 1. svazek a obsah dává tušit , že ten 2. je ještě zajímavější!

      Vymazat
  2. Jaký je Gaidžin? Docela by mne to zajímalo. Když jsem byla v tom Japonsku...
    Domácího lékaře jsem si jako malá ráda prohlížela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtivý, dobrodružný, jako všechny Clavellovy knížky. Ryze japonský je Šogún, toho jsem četla už možná před 10 lety, pak před pěti jsem četla Tchajpana a teď Gaidžina. Mám to po pětiletkách:)

      Vymazat
  3. Vidím, že na domácím lékaři jsme vyrůstaly všechny :-D. Pěkný tag tutto, a protože jsem právě opožděně zjistila, že jsem taky nominovaná, tak budu o víkendu oprašovat knihovnu taky...:) Musím ale říct, že jsem teď přečetla hodně knížek právě díky Tvé inspiraci zde na blogu, hlavně ty cestopisné gurmánské :-). Já jsem na knihy sysel, ale spoustu si jich taky půjčuju v knihovně, ale teď díky blogu fakt na to čtení tolik času není....Jak zvládáš paní Bovaryovou? Já ji sice přečetla už dávno a je doma, ale bylo to pro mě dost těžké čtení :-)..Měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí lékař je pěkně provařený:) Paní Bovaryová je ve frontě za Gaidžinem. Mám ji sice doma už možná dobrého půl roku, ale zatím jsem nezačala. A teď čtu, že to bude těžké:D Oprašování knihovny není až taková nuda, jak by se mohlo na první pohled zdát. Co já tam našla založených věcí (dopisy pro Ježíška od dětí...).
      Díky, Ty taky:)

      Vymazat
  4. Tak vida, dobrý nápad, připojím se a vyfotím svou knihovnu

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za nahlédnutí do knihovničky. Domácí lékař nechybí ani u nás :) Stejně jako ty si knížky hlavně půjčuju v knihovně...

    OdpovědětVymazat
  6. Domácí lékař je zabitý :D ako decko by som tú knihu zbožňovala a snívali by sa mi znej strašidelné sny :)) Ja mám väčšinu kníh u mamy na SK, ale chystám sa na nejaké nákupy, konečne som v Brne objavila antikvariát :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašidelné sny, to asi jo. Já ji objevila až později, někdy v pubertě. Pořád byla dost zajímavá, ale už nehrozily ty noční můry.
      Dobrý antikvariát, to je něco, tak ať najdeš poklady!

      Vymazat
    2. V puberte to mohla byť skvelá zábava :)) Ďakujem, snáď sa niečo podarí :)

      Vymazat
  7. :D :D Ha to jsem ráda, že jsi ho udělala a navíc netradičně. A toho dávnověkého lékaře od Jennymáme taky. Souhlasím, že ty ilustrace jsou hodně děsivé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je paráda, Jenny šla před sto lety do každé domácnosti:D

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...