Stránky

pátek 2. srpna 2013

Letní top ten v dekorativce

Vím, že máte rády články typu "oblíbená dekorativka za ... ".U mě na blogu se nestkáte s měsíčními přehledy, zas tak rychle se u mě kosmetika netočí, ale ty sezónní ráda udělám. S čím se tedy tuttobene zušlechťuje v létě?

Začnu rtěnkami. V létě rtěnkám povolím víc lesku a případně třpytu, takže docela často používám rtěnkobalzámy nebo rtěnky s leskem. Rtěnky  Dior Addict 454 a 650. I u mě se zabydlela Maybelline Color Whisper, tato je v odstínu 160 Rose of Attraction, na rtěnkobalzám trochu málo balzámuje, ale co už.

Pokud si to situace nežádá, nepoužívám vůbec make-up. Pokud musím použít, tak v tomhle horku se mi osvědčil můj oblíbený Estée Lauder Double Wear Light mixnutý s Janssen. DW light vydrží v kondici i v těch největších vedrech, netopí se, neslévá, neoxiduje, prostě drží. I tak používám minimálně, proto na společné fotce chybí.



Z korektorů teď ráda používám Match Perfection od Rimmel, odstín 010 Ivory. Udělá velice dobrou službu s rozjasněním očního okolí, dokonce i nějaký ten malý pupínek zamaskuje. Jediná vada na kráse je jeho slabší výdrž. V ostatních ohledech jsem s ním moc spokojená a určitě se objeví v samostatném článku.
Se stíny si teď hraju minimálně, přesto jsem si oblíbila 01 garden up z guerillí limitky essence.

Nakonec jsem v těchto vedrech ráda za voděodolné tužky. Ikdyž je primárně nekupuju, teď, když se mi víčka doslova koupou v potu, se ty voděodolné nebo fest držící hodí. S vedry si hravě poradí Rimmel Scandaleyes (častěji sahám po Taupe)

a dokonce Dermacol 2v1 - oční stíny a tužka Metallic Black, jakmile se usadí, tak s ní nic nehne. Kajalová tužka od alverde v odstínu pearly white mě taky pořád baví, ikdyž tolik jako dvě předchozí nevydrží.

Řasenka není sezónní záležitost, ale pro úplnost ji tady dodám. Momentálně točím Collistar Infinito. Tuhle velice ráda koupím znovu.

Tvářenka, po které sahám nejčastěji, je Inglot odstín 99

Čas od času použiju i rozjasňovač Éclat Miracle - Lancome.
Pudr - matující Smooth Skin NYC, balení je nejošivější z ošklivých, pudr mi celkem vyhovuje.
A taky lakuju. Na rukou ta bývá nejčastěji Gabriella Salvete Stars - šedá 04

A na nohou pro mě docela netradičně, většinou dávám přednost rudé, lakuju Barry M - fuchsia.


Poznámka:barevně zvýrazněné produkty je možné rozkliknout.

Z dekorativky je to v kostce vše. Sezónnost se mi samozřejmě projevuje i ve výběru vůní. A protože ty jsou na mém marnivém žebříčku ještě výš než šminky, věnuju jim samostatný post. Brzy!

Které produkty nechybí na špici vaši letní výbavy? Těším se na vaše komentáře a létu zdar!

25 komentářů:

  1. Za tip na tu bílou tužku ještě jednou děkuji. Je skvělá! Přehled se mi líbí. Ten růžový lak je nej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že jsem mohla dát dobrý tip:)

      Vymazat
  2. Na tužky Rimmel Scandaleyes čtu chválu všude, už bych je mohla vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, mezi drogeriovými jsou jedny z nejlepších:)

      Vymazat
  3. Ta tužka od Alrverde je boží, mám jak čistě bílou tak tuhle třpytivou a s oběma velká spokojenost :) Mým letním oblíbencem je minerální mmu od Lily Lolo a barevné rtěnky, momentálně fuchsiová od bare minerals v odstínu Risk it all

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Risk it all, už jen kvůli tomu jménu si ji vygůglím:D Tužky se alverde povedly, viď:)

      Vymazat
    2. Jsou boží, akorát se špatně shání, vždycky, když něco od Alverde nutně potřebuju, tak narazím na vybrakovaný regál..Takže příště kupuju do zásoby :D

      Vymazat
  4. Tú tužku Alverde som už x krát chcela kúpiť, a nikde ju nemali! Ja mám vždy "šťastie" na vybrakované Alverde stojany. Na Collistar riasenku sa chystám, keď domíňam tie čo mám. Laky krásne - na ďalší Mistero Grey sa môžeš v blízkej dobre tešiť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím:D alespoň ho nemusím kupovat do zásoby! Hele pokud budeš chtít, tak já ti tu alverde tužku u nás koupím a pošlu:)

      Vymazat
    2. Jee, to by si bola zlatíčko, ďakujem! :))

      Vymazat
  5. Dobrý, no a naši společnou tužku na obočí nepoužíváš? Ta se pro mne stala díky tobě denní hygienou, jako kartáček na zuby.
    Už se těším na voňavky... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je u Tebe všechno v pořádku? Co ten smajlík? B-)
      Neboj, ranní hygiena jede stále ve tarých kolejích. tužku pořád používám a občas to střihnu s hnědým stínem, koupila jsem si totiž za pár kaček výborný štětec se kterým to zvládne i Antipicasso. Report bude, někdy po voňavkách.

      Vymazat
    2. No tak to se těším, protože ty jsi můj obočový guru. Naštěstí jsi ochlupená podobně jako já, co do kvality i barvy, a i když bych hrozně chtěla, tak tužkou podle pravítka, jak mi naznačovala slečna v Sephoře, si ho nikdy malovat nebudu. To jsme fakt jen my dvě jediné bloggerky na celém světě, které používají nejsvětlejší tužku na obočí?
      Zase aspoň nemám problémy s knírem, natož bradkou!

      Smajlíky? No, ňáký jsem si na starý kolena pořídila, aby si Žaba nemyslel, že má matku zpátečnici...a to ale stejně budu, že jo?

      Vymazat
    3. Žaba má na Tebe vyloženě pozitivní vliv!
      Nevím jestli jsme jediné dvě, ale určitě jako jedny z mála máme ještě v živé paměti odstrašující příklad Brežněva :) Počkej na ten suprčupr štětec, s tím to buděš mít jako podle pravítka raz dva. Plus světlý stín samozřejmě.

      Vymazat
  6. Ahoj tutti, chci ti dát vědět o takovém detailu u tebe na blogu (sama jsem ráda, když i mě někdo na podobné věci upozorní). Jak máš vpravo blogroll, tak parfumerka se mi vždycky zobrazí s hrozně velkou fotkou, viz. ofocené okno mého prohlížeče:

    http://1.bp.blogspot.com/-r-KPrjswWTE/UfwKHddtl4I/AAAAAAAAFws/PTFuNAI_rWw/s1600/tuttobene.png

    Nijak zvlášť mi to nevadí, jen jak píšu, ráda upozorním i přijímám upozornění :) Soňa

    PS.: Ty tužky Rimmelky a řasenku Collistar prostě musím někdy vyzkoušet... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Soni, jsem ráda za konstruktivní připomínku. Já vím, že se tam zobrazuje velká fotka, jen nevím co s tím :) Myslím, že se to zobrazuje pokud je první fotka, která jde do blogrollu, v extra velké velikosti. Napadlo mě, že bych mohla v blogrollu vypnout fotky, ale sama kolikrát klikám, že mě zaujme fotka. Mrknu na to ještě detailněji. Díky.
      Rimmelky a Collistar rozhodně nenechávej bez povšimnutí:)

      Vymazat
    2. Taky bohužel nevím, jak to upravit :( Co třeba celý blogroll vymazat a pak znovu nahrát? To je asi blbost, že :D Jinak já v blogrollech na blozích taky klikám na fotky, bez nich to není ono...

      Vymazat
    3. Aha, a já jsem myslela, že se to tak blbě zobrazuje jen mně! Někdy fotky vůbec u sebe nevidím. To se moc omlouvám!
      Blogroll má Tutto znovu nahraný nedávno, že jo?
      Tak já slibuju, že ty fotky budu zmenšovat, je to titulní fotka a ani u mne na blogu nemá velká fotka význam, zobrazuje se jen na titulce v omezené velikosti. Dám si na to pozor, slibuju, je mi ctí být v blogrollu na tomhle blogu a rozhodně to tady nechci kazit! Tak přísahám!

      Vymazat
    4. Soňa: Já to teda zkusím přehrát, ale myslím, že v tom to nebude.
      parfumerka: Čestné pionýrské!
      Komplet nahraný ne, jen jsem tam asi 2 blogy přidala.
      Nicméně si s tím nelam hlavu, ve zdejším blogrollu máš svoji pevnou neotřesitelnou pozici:)

      Vymazat
    5. Tak dnes jsem se snažila, ale menší už to udělat nemůžu, bohužel. Je to tak pro vás v pohodě? Teď už to vypadá jenom, že mám u Tutínka maličkou protekci.

      Vymazat
    6. Teď je to vynikající ;)

      Vymazat
  7. Tak jakou používá dekorativku tuttobene na to jsem zvědavá vždycky :). Souhlasím s balzámortěnkami, ta moje whisper nějak zapadla - převálcovala ji Revlonka, co se dá dělat a nejraději mám jinak Dolcezzy, Diorka addictka je samo kultovní záležitost, možná jednou koupím nějaký tester, aby dělala kámošku mé edt Dior A. Zaujal mě ten make-up EL pořád nevím, jaký si koupit. Korektor mám taky Rimmel, ale tuhý - ten vydrží velmi slušně a je hlavně na bebí. A ta fuchsia je moc krásná! Fuchsie můžu.....A móc se těším na post oblíbených vůní!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, Dolcezzy jsou moc fajn a taky je občas máznu, do výběru jsem je momentálně nedala, nechtěla jsem článek strašně natahovat. Mně EL DW light vyhovuje hodně, ikdyž není tak light jako jiné light makeupy. Opravdu dobře kryje a drží a drží. Škoda jen, že v odstínech není moc velký výběr. Používám 1, teď v létě ho ale musím míchat s pro mě tmavým janssenem, jinak by byl moc světlý.

      Vymazat
  8. Na tie parfemy sa extremne tesim :D vzdy u teba nad nimi slintam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dior Addict mám tiež veľmi rada a niečo podobné má aj YSL- Rouge volupté shine a tie sú úplne skvelé, naozaj balzámové a hydratujúce a v krásnych jemných odtieňoch. DW light akosi neviem dopoužívať, mne dosť zvýrazňuje póry, aj s bázou :-( Teraz v lete mám veľmi rada BB od Pupy, to je môj letný objav jednoznačne! Maskaru Collistar Infinito som mala a je naozaj veľmi dobrá, bola som veľmi spokojná.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...