Stránky

středa 7. srpna 2013

Letní voňavkový top ten (six)

 V kosmetické top ten, jsem slíbila tu voňavkovou. A sliby se mají plnit. Tak tedy plním. Které vůně mi teď v létě dělají nejčastěji společnost? To se hned dozvíte. O některých z nich, jste si už mohly přečíst (v textu barevně zvýrazněné), o jiných se zmiňuju poprvé a svých samostatných postů se v blízké době s největší pravděpodobností dočkají.

Zleva: Terracotta Voile d'Été, Sycomore, Acqua Colonia, L'Ambre des Merveilles, Shalimar Ode a la Vanille SLRDM, Vol de Nuit.

Shalimar Ode a la Vanille sur la route de Madagascar  (Guerlain),  Shalimar + horké léto je strhující kombinace a nosím ho opravdu často. Více se rozepisovat nemá cenu, všechno podstatné je v samostatném postu.
Vol de Nuit (Guerlain) se tady ještě neobjevila a svůj článek si bezpochyby zaslouží. Ikdyž jsem ji ráda nosila na podzim, letos jsem doplnila zásoby dřív a taky ji s nedočkavostí pořádně naimpregnovala. Teď v létě je její chypré úvod tak osvěžující a základ pudrově čistý a hebký. Jestli se vám zdá popisek dost atraktivní, tak pro pořádek upozorňuju, že se jedná o vůni jako "z filmu pro pamětníky". Abyste mi ji pak neomlátily o hlavu. Ikdyž já bych vám od ní ráda odpomohla:)
Terracotta Voile d'Été (Guerlain) je už několikáté léto moji milou společnicí. Beru si ji častěji ve dnech volna. Odjakživa ji mám za "línou" letní vůni. Navíc si skvěle sedne s mým hřebíčkovým repelentem.
L'Ambre des Merveilles (Hermés) - další letní překvápko, které celou dobu čekalo na svou příležitost a tak nějak jsem s ní chtěla vyrukovat nejdřív na podzim. Teplá jantarová ambra s celkem bezpečnou dávkou pačuli k tomu sváděla, ale ten prosluněný, pryskyřičný podklad Merveilles tomu dodal ten správný protipól. Navíc lehký dotek vzdušné vanilky zaručuje, že bude mít u mě úspěch. Článek bude.
Sycomore (Chanel) - je nejlepší úleva od veder, chládek temného jehličnatého lesa v elegantním kabátku.
Acqua Colonia Mellisa & Verbena (4711) - to už musí být opravdu něco, abych měla chuť na citrónově kyselou zelenou vůni, v tomto případě kolínskou. A pokud se tak stane, pak příjde na řadu meduňkovo verbenové kropení.


Krom vůní mi jěště ohromnou radost udělala Margaretka75 se svojí opravdu štědrou GA. Pokud nepohrdnete zajímavými kosmetickými tipy a doslova epesními recepty, určitě k ní zavítejte.

Voňavou středu vám přeje
tuttobene:)


25 komentářů:

  1. Má oblíbená letní vůně je Giorgio Armani Acqua Di Gioia. Jenže už mam jen tak na jedno použití a v zásobě nemám nové balení. Dnes jsem použila Calvin Klein Sheer Beauty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sheer Beauty neznám. Klasickou si už taky jen lehce vybavuju jako květinovou s trochou dřeva.

      Vymazat
  2. No to su poklady :)
    Mna najnovsie dostal Shiseido Zen EDP, nanuchane som mala snad vsetky ich parfumy okrem tohto jedneho a teraz toto...a to som si myslela, ze na dlhu dobu nic nove nepotrebujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shiseido mě s těmi Zeny docela mate, občas se neco jmenuje Zen, pak něco s přídomky. Pokud mluvíme obě o oranžovo žluté kostce:) Tak jo, ta mi voní a zrovna onehda se mi sešly dva vzorky :)
      Já si jedu v sinusoidách, střídají se mi období kdy nutně potřebuju všechno a pak dlouho nic a tak dokola:)

      Vymazat
    2. ano, uz je vela verzii... tu oranzovo zltnu som mala na mysli.

      Vymazat
  3. Téda, to je krásná sbírečka. Já nejsem žádný znalec, přece jenom je mi 17, takže na léto jsem si letos koupila See by Chloé, taková dívčí tuctovka, ale moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K sladkým sedmnácti mi příjde bezva :) Pokud se Ti líbí, není co řešit a užívej si to!

      Vymazat
  4. Krása.
    Já se přiznám, že přes tato příšerná horka nemám ráda parfém žádny, protože mě z většiny stejně jen bolí hlava... Tedy, hlava mě bolí z horka, ale vůně tomu většinou moc nepomůže... :(
    Takže já spíš nějaké ty tělové spreje... Tam je mi skoro jedno jaké, jen nějak úplně nezvládám ty z Dm, protože vonět jako tutti frutti nějak nechci... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já teda na bolesti hlavy ani migrény nijak netrpím, naštěstí. Pořádně mě rozbolela hlava jem párkrát a to je fakt, že jsem vůni nesnesla. Pokud nejsem vyloženě nemocná, tak doslova impregnuju:D

      Vymazat
  5. Ahoj tutto, Ty jsi prostě královna vůní a já jsem ráda, že se u Tebe mohu něčemu přiučit - teda tolik vůní? Krása. Pobavila jsi mě s tou terracottou, že to je líná vůně - jo jo. Na články, které budou se moc těším, ty ostatní už jsem dávno zhltla. Zaujalo mě třeba, že používáš Shalimar, já si ho zas musím teď v horku stříknout na tlapku :-). Já bych se zlila Hermesem "zahrada Nilu" od hlavy až k patě. Verbenu i meduňku mám ráda, teď se dost stříkám tou mátou na osvěžení a testuju i meduňku. Ale hlavně, po Tvém článku mám tak strašně neodbytný pocit, že už si konečně musím splnit nějaké to mé voňavé přání z wishlistu - akutně :-). Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No líná, já si ji nechci spojovat s pracovními povinnostmi:) Když ji ucítím, vidím se vyletněná někde v zahradní restauraci se studeným drinkem a knihou. Utopie:D
      Vím, že máš Nil v tužebníku:) Já ho raději nosím na jaře nebo pokud by bylo chladnější léto, ale to je vlastně fuk. Tak ať se Ti co nejdřív přání vyplní!

      Vymazat
    2. Ono to fakt chce s těmi vůněmi mít spojené ty pěkné zážitky a představy, mám taky zkušenost, že pak se mi mnohem lépe i pamatují a užívám si je :-)...Jó ten tužebník, tak snad nejpozději na vánoce, ono tam těch vůní stejně zatím přibude :-). Díky, tak ať jsi taky často vyletněná s knihou a drinkem - krásná představa!!!

      Vymazat
  6. Pěkná sbírka, na to že voňavky jsou má vášeň, nemám ani s jednou z tvých oblíbenkyň zkušenost, ale jakmile zas nakráčím do parfumerky, tak poctivě očuchám :)

    P.S. Zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. tak to já mám v létě chuť výhradně jen na citrusové a svěží vůně :) moje aktuální oblíbenkyně je Calvin Klein IN2U.
    Ver.

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzi, Shalimar Madagaskar to je v létě nádhera, já zítra asi provětrám Ambre fetiche

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, ubývá sice kosmickou rychlostí, ale kdy jindy si ho do mrtě užít! Ambre Fetiche je dobrá volba! Mám pocit, že dáváme počasí najevo, že ještě stále není dost horko:D

      Vymazat
  9. Jee, to sú krásne poklady. Ja momentálne používam Elie Saab Le Parfum - nechápem prečo, ale táto vôňa mi teraz neskutočne sadla a všetci sa pýtajú čo to je :) Plus Zen - to je už roky môj letný hit a Cartier Eau de Cartier Essence d'Orange, už ho mám len tak na dne a šetrím si :) A teším saaaa, že sa ti páčila výhra :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že většině vůní teplo svědčí. Já jsem Le Parfume v teple nezkoušela a možná to dodatečně udělám, protože jsem četla názory, že zrovna ES Le Parfum je v teple sladce-hladký květinový a v chladu ukáže trochu ostřejší tvář.
      Za výhru ještě jednou děkuju:)

      Vymazat
  10. Parfémy, které jsi tu představila neznám. Já se zapomínám navonět parfémem (deo na sobě mám), ale rtěnku mám při sobě vždy. Nějak ty parfémy opomínám a je to škoda. Někdy si říkám, že bych se měla víc vzdělat v této oblasti, takže moc děkuji za takové články. S tebou bych na nákup parfémů vyrazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Tebou pro změnu na rukavičky a nějaké ty accesories!
      To je otázka preferencí:) Já přestože mám ráda rudé rty (ovšem spíš výjmečně je rudě líčím) zase zapomínám tu rtěnku a pak vezmu za vděk tou, kterou jsem zapomněla v kabelce. Většinou nějaká jemná až nuda/e:D

      Vymazat
  11. No koukám že co se týká vůni, docela si sedneme. Moc nechápu tu rozšířenost ovocenek, svěženek a cukrových vat a po ránu v mhd mi z toho bývá ouvej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, mít voňavého souputníka:) Já v těhle vedrech nedávám vodní (melounové - okurkové) vůně, ty mi spolehlivě rozhoupají žaludek.

      Vymazat
  12. Tu Shalimarovskou limitku ti brutálně závidím! Moc mi cukala ruka ji koupit... nakonec jsem odolala (škoda:(). A Terracota je letní stálicí, štve mě, že se už nevyrábí... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Útěchou Ti může být, že není až tak vzdálená klasické edp, je ji teda dost podobná. Ta Terracotta mě štve taky, ale to asi nejsme jediné:D

      Vymazat
    2. Shalimar v EDP miluju (radši jsem nečichala k ČP, trochu tuším, že bych ho pak "musela" mít...), tak si budu říkat, že jsem tolik neprohloupila, dík za útěchu:) Veronika

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...