Stránky

pátek 9. srpna 2013

Max Factor - eye liner 090 natural glaze


Když jsem psala o kajalové tužce alverde v odstínů pearly white, kterou jsem sice původně koupila jako z nouze ctnost na červené zalergizované oči a nakonec se z ní vyklubala hodně povedená multifunkční tužka, v komentářích jsme probíraly i výhody béžových tužek na oči. Jenže sehnat čistou béžovou tužku v drogerii je docela nadlidský úkol. Nepátrala jsem sice nijak zarputile, ale přece jen jsem při občasných návštěvách drogerie stojany dostupných značek prolustrovala. Nakonec na mě vykoukl světle béžově zabarvený konec téhle tužky od Max Factor a protože jejich tužky na rty jsou bezva, tak jsem s klidným srdcem odkráčela k pokladně i s tímto kusem.

S tužkou se pracuje dobře, je dostatečně měkká a lehce kreslí, což je v případě waterline nutnost. Nevydrží tam sice věky, ale tak 3 hodiny s ní můžu počítat, řekla bych že oproti alverde vydrží o fous víc a v případě korekcí diskolorací na dolním víčku vypadá přirozeněji. Nemám nijak zvlášť citlivé oči a tužka mě nedráždí. U tmavších typů nebo v kontratu s černými linkami může vypadat příliš světle. Pro světlé typy to bude ideál. Pro úplnost dodávám, že alverde tužku mám stále moc ráda, do vnitřního koutku, pod obočí a nad horní ret ji používám stále.

Trochu mě v poslední době trápí fotky. Pokud je fotím na makro, do bloggeru se přežvýkají s většími světelnými kontrasty a vypadají nepřirozeně, pokud fotím na menší rozlišení, fotky nejsou ostré, ale zase odpovídají barevně. Takže se omlouvám za ostrost. Holt s digitálem žádné terno nenafotím:) Tužku jsem použila na spodní linku do waterline. 


Kupovala jsem ji v DM za cca 180,-? Asi. Pokud máte dobrý tip na béžovou tužku, šup s ním do komentářů. Díky

Bezva srovnání této tužky můžete najít ještě u Javorové vílyDěkuji trn za připomenutí.

Přeju vám další super letní víkend, mějte se krásně a
tuttobene:)

16 komentářů:

  1. dobrý odstín, mně toho moc ve waterline nevydrží, možná bych tuhle zkusila. Třeba se k nám dostane ta béžová od Rimmelu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Rimmel by mohla být lepší ve výdrži, je voděodolná, tahle od MF ne. Mám ji asi 14 dní a špička sezóny tráv už je za námi, mám teď s očima pokoj a neslzí mi, tím pádem i déle vydrží.

      Vymazat
  2. Hmm, vypadá moc dobře, asi ji půjdu omkrnout, díky za super tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně ta mi ještě chybí. Jsi skvělá, že se podělíš. Koupím si ji hned, jak ji uvidím. Děkuji. Jinak ta bílá jako jediná na světě zamaskuje jednu moji pihu, která mi vadí. Fakt super věc a používám jí denně na oči i jinam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem tím tuplem ráda, že se ti osvědčila:) Ten shimmer v ní je asi dobrý na rozbourání tmavších barevných svrnek. O téhle od MF jsem přesvědčemá, že Ti taky sedne:)

      Vymazat
  4. Jee tutti, ja som večný zháňač béžových ceruziek a paradoxne úplne najlepšia, čo som mala, nie je ceruzka na oči, ale korektor Shiseido The Makeup Corrector Pencil, odtieň č.1. Používam ho ako očnú linku, kontúrku, aj na zaďobnutie pupínku.
    http://www.shiseido.com/corrector-pencil-1-light/0729238533745,en_US,pd.html?cgid=makeup-face-concealer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je slovo do pranice! Vidíš, já scháním po čertech béžovou tužku a vůbec mě nenapadlo použít tužkový korektor. To vůbec není špatný nápad, pokud se důkladně odzkouší co na to oči, proč ne. Dík za tip:)

      Vymazat
  5. Javorová víla dělala nedávno srovnání této MF tužky s Rimmel Scandaleyes Nude :) také já jsem dlouho přemýšlela o té MF, no nakonec jsem se rozhodla pro voděodolnou Rimelku. Odstín u nás není dostupný, ale dá se objednat z uk za stejnou cenu. Tužka je fajn, mám i jiné odstíny, ale s touhle to asi neumím či co. Prostě ten efekt není moc patrný nebo možná nevím, co očekávat nebo se to celé ztrácí za brýlemi. Kdysi jsem měla bílou tužku, ale ta už byla zase hodně nepřirozená.
    Tož si to přeber :)
    trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za komentář. Já ten článek četla je to tak 2-3 dny. Vidíš mohla jsem hodit odkaz. Dodatečně to udělám. Od Rimmel scanadaleyes mám jiné odstíny a jsem s nima hodně spokojená. Já tu tužku mám primárně na zakrytí zčervenání ve waterline, když mám alergii. Původně jsem na toto používala slonovinově bílou od alverde, ale přesně jak píšeš, je to dost světlé. Teď mám slušnější období a ten efekt s FM není tak markantně viditelný, ale nenosím brýle. Věřím, že pod nima se musí ztrácet. Podle toho co jsem viděla u Javorové v. MF odstín je víc jakoby béžově mléčný a ten Rimmel teple béžový. Škoda, že u nás není, hned by se srovnávalo jednodušeji a lépe:)

      Vymazat
    2. Pravdu máš.. Nechápu, proč náš trh je o spoustu výrobků ochuzen, přitom kupní síla tady je.
      Ještě jsem si vzpomněla, že Regina (jak překvapivé, že?) dělá taky tělovou tužku, ale neviděla jsem ji nikde v obchodě naživo, tak netuším, jaká může být kvalita. Mám od nich několit let starou tmavě šedou, kterou jsem už už chtěla vyhodit, jakože nic moc, když jsem zjistila že je parádní na rozmazávaní a dělání kouřovek :)
      hezký víken, trn

      Vymazat
    3. No vida, tak Regina! Díky:) Když už jsme u těch tipů, tak já jsem ještě narazila na krásnou zlato béžovou u Chanel, ale nebyla čistě tělová a dost třpytící, na efekt nádherná. Pro účely korekce zčervenání ale nevhodná.
      Hezký víkend i Tobě!

      Vymazat
  6. Ahoj, mám tip na béžovku, ale ne dobrou. Tzv. odstrašující tip :). Je to tužka Basic z Tety. Ona je fakt nádherně zabarvená, ale na waterline navydrží víc než.. a teď se podrž.. 15 minut :) a ještě mě začala dráždit, je v ní něco, co mi vadí (což je div, protože je to první kosmetický výrobek, který mě dráždí, dělá neplechu, silikony, parabeny, apod. žádnej stres a tohle něco děs). Na kůži drží trochu lépe, ale bohužel ji prostě doporučit nemůžu, velká škoda, ten odstín se mi zdá v porovnání s Rimmelkou i MF nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstrašující tipy jsou stejně vítané jako ty doporučující:) Kdo bude chtít může kouknout a rozhodnutí je už na každěm.
      Díky.

      Vymazat
  7. ja som ju nedavno zaradila do mojej TOP 10 http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/08/top-10-ocne-linky.html Uvazujem aj nad tou od Rimmel, ale s tou znackou mam len zle skusenosti, tak to ma brzdi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paušálně Rimmel vyzvednout nemůžu a ani celý sortimnet neznám, němám potřebu kupovat a zkoušet. Z toho co znám bych doporučila právě tužky scandaleyes a rtěnky Kate.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...