Stránky

pátek 16. srpna 2013

Obočí jako podle pravítka

Zvýraznění obočí je pro mě alfou a omegou a u žádného líčení ani u toho nejprostšího se bez něj neobejdu. Jeden článek jsem věnovala zvýraznění tužkou (tady). Dnes se budu věnovat zvýraznění pomocí zkoseného štětce a stínu. 
Zvýraznění pomocí stínu téměř vždy působí měkčeji, ovšem za předpokladu, že nepoužijete ke svému naturelu příliš tmavý stín. Mně se skvěle pracuje s odstínem Faint z UD Naked Basic. Aby vám líčení vydrželo co možná nejdéle, je třeba se štětcem prolíčit na kůži pod obočí. K tomu mi slouží 2 štěce. Ten první  - Petr Lukeš 553/6 - mám už léta, stále líčí skvěle, ale není primárně k líčení obočí určený a je s ním pracnější rovnou linii udržet. Se zkoseným štětcem to jde samo. Zkosené štetce najdete téměř u každé značky vyrábějící štětce. Vybírejte takové, které mají elastický, ale pevný vlas. S příliš měkkým štetcem se vám nebude pracovat dobře. Já jsem si před nedávnem, (tak dva měsíce tomu) objednala tento Hakuro  a jsem s ním opravdu hodně spokojená. H85 je určen k malování očních linek a obočí. Zkoseně střižené chlupy se téměř samy postarají o to, že vedete linku rovně. Navíc H85 splňuje přesně to, co jsem popsala výš. Je dost pevný, aby se prolíčil skrze obočí a zároveň dost pružný, takže líčí, ikdyž při líčení linky netlačíte na štětec po celou dobu rovnoměrně. S tímto štetcem máte za málo peněz (cca 80,-) hodně muziky, spíš by se hodilo napsat hodně urpraveného obočí.
před
po (Hakuro H85+UD Naked Basic - Faint)


A co vy, líčíte si pravidelně obočí? Vyhovuje vám více tužka, gel nebo stín? Já mám ráda tužku a stín, jen s tužkou mi to trvá trochu déle.
Těším se na vaše komentáře a přeju krásný víkend,
tuttobene:)

41 komentářů:

  1. Já jsem začínala s voskem a stínem, což je asi o fous jednodušší, ale dneska už si čím dál více zvykám i na tužku na obočí a mám ji ráda... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám v takových sinusoidách, období se stínem, období s tužkou a tak dokola :)

      Vymazat
  2. moja najoblubenejsia je ceruzka na obocie o Isadory, este som nenasla nic lepsie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že se po Isadoře slehla zem:( Já mám doma ještě jednu letitou Lancaster a tu už jsem taky nikde hodně dlouho nepotkala. Ale pak mi hodně vyhovuje i ta světlá od Catrice.

      Vymazat
  3. tiež používam tiene na obočie, bez nich si ani život neviem predstaviť, obočie je pri líčení totálny základ. Veľmi pekne si ho vykresluješ, páči sa mi to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, od Monicy in essence to zvlášť potěší:D Jj, já se svým hodně světlým obočím (teď v létě ještě o fous víc) opravdu musím.

      Vymazat
  4. Používam ceruzku, ktorá je ale už tesne pri konci, takže sa onedlho vrhnem na paletku z Ladyboxu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, tak i v ladyboxu se najdou užitečné věci:) Myslím, že jsem paletku někde u někoho v přehleddu zahlídla. Paletky na obočí jsou fajn. Já se teda na žádnou nechystám, protože mi skvěle sedí oční stíny, které mám doma. O to mám pak paletky očních stínů radši, když mají multi využití:)

      Vymazat
  5. Tobě se to skvěle povedlo. Upravené obočí udělá velký rozdíl.

    Trošičku obočí takovým štětcem upravím s malým množstvím hnědého stínu, ale není tu úplně nutné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, v mém případě je to vážně nutnost. Obočí mám od přírody hodně světlé.

      Vymazat
  6. Tvoje obočí po úpravě vypadá vážně skvěle! Já ho mám hodně tmavé, takže i bez úpravy je výrazné, jen trochu "domálovávám" tvar. A používám stín nebo gel, tužku ne-e :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když to se někdo má s výrazným obočím:D

      Vymazat
  7. moje obočie vyzerá hrozne bez úprav takže používam ceruzku aj paletku naraz .. ty máš po úprave veľmi pekné obočie, veľmi sa mi páči ten tvar :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Tužku s paletkou jsem ani nevím proč zatím nezkombinovala, asi nedostatek času:)

      Vymazat
  8. Ahoj tuttobene! Já už jsem si všimla, že na obočí kladeš velký důraz a obdivuji to - máš ho opravdu krásně upravené. Já tohle hodně flákám, to se přiznám, ale asi je to tím, že mi bylo dáno do vínku tmavé obočí. Ale jo občas upravuji, teda každý den zkoumám jestli nějaká potvora chloupek nenarušuje linii a "škubu" .), ale s tím dobarvováním je to slabší, osobně mám raději na úpravu šikmý štěteček a stíny (obyč. Rimmel, které na očích nedrží :-)s tužkou si připadám nešikovná - paradoxně :-)....Přeji Ti krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, já prostě musím, bez toho je celé malování na prd. Sice nemusím moc tvar opravovat pinzetou, ale dokreslit a zvýraznit musím. No vidíš, to co na očích nedrží, se dobře chytá v obočí:D S tužkou to je o zvyku. Uznávám, že je to s ní trochu pracnější než se šikmým štětcem. ten tu ruku lehce navádí. Je to fakt dobrý pomocník.
      Taky si užij víkend:)

      Vymazat
  9. Anooo, na to, ze se tenhle Hakuro stetecek da skvele pouzit na oboci jsem prisla minuly tyden. Nechapu jaktoze me to nenapadlo driv. Uz nikdy jinak. Ted na to beru stinove duo od Lavery, ktere jsem vyhrala u eM a spokojenost ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste ale dodam, ze neni nad to nechat si obarvit oboci u kosmeticky. Jdu k ni pristi tyden a musim to zdokumentovat na blog.

      Vymazat
    2. Jo to je taky způsob, nabarvit. Určitě to spoustě ženám ušetří čas. Já bych si ten tvar stejně dodělávala stínem, nemám obočí tak dlouhé jak bych chtěla:D Takže nebarvím.
      A štěteček je pro mě taky příjemné překvapení. já ho brala na obočí a naopak až později ocenila , že se s ním dělá jednoduše i oční linka:)

      Vymazat
  10. Mávám vrtošivým obočím! Taky musím kreslit, protože mi příroda nadělila obočí jen do půlky nadočnicového oblouku, takže každej den pečlivě vykresluju, ale už to mám za ta léta tak v ruce, že je to okamžik. Stíny jsem nikdy nezkoušela, vyzkouším. Maluju tužkou z Yves Rocher, je ale úplně stejná jako ta od Catrice, jak jsem právě zjistila, akorát třikrát dražší. :-) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, ta tužka od Catrice je opravdu dobrá a mě sedl i ten odstín. Nevím jestli bude vypadat dobře vykreslit stínem i to chybějící obočí. Možná, že to budeš muset zkombinovat stín i tužku, ale dost možná, že to bude v pěkné i tak. Však uvidíš, co se Ti bude líbit víc.
      Vrtošivé obočí! To mi povídej :D

      Vymazat
  11. hm, já mám obočí celkem výrazné, takže jen vytrhám přebytečné chloupky a někdy barvím hennou na obočí...jinak nic

    OdpovědětVymazat
  12. Upravuji pinzetou, mám výrazné obočí, takže mi postačí akorát mechanická úprava:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Totéž co u Memory, máte holky štěstí a šetříte drahé ranní minuty:)

      Vymazat
  13. Tak já jsem z počátku byla naprosto unešená ze sady Brow zings od Benefitu. PAk už jsem na to byla líná ajen jsem zvýrazňovala tužkou. teď už jsme klela tak nízko, že radši chodím každý měsíc na úpravu a barvu, než bych se s tím patlala sama. pokud měsíc vynechám a ztrácí barvu, tak ho prokartáčuju barevnou řasenkou na obočí =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvení není poklesek, ale výhra:) Já si musím trochu korigovat tvar a vlastně obočí protáhout, takže barvení bohužel úplně můj problém neřeší. Kdyby ano, byla bych tam pečená vařená:)

      Vymazat
  14. Já mám hodně tmavé obočí, ale těch jednotlivých chloupků nemám tolik, tudíž dobarvuji lehce stínem a poté ho pročešu průhledným gelem od Alverde, tužku jsme zkoušela, ale lépe na mě vypadá lehké dobarvení stínem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stínem to vtěšinou působí mekčeji než tužkou, to je fakt:) Já pokud maluju tužkou, tak pak nutně musím obočí několikrát prokartáčkovat a rozostřit linie, aby to nepůsobilo tvrdě.

      Vymazat
  15. Tvoje obočí je naprosto skvělé, moc se mi líbí! :)

    Já jsem začínala s tužkou a teď mám raději stíny, můžu si s nimi víc vyhrát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Koukala jsem, že někdo si se stíny vyhraje i v obočí a použije světlejší a tmavší odstín najednou. Abych se ale přizanala, s tím se mi moc drbat nechce a navíc na to nemám čas. Já jsem strašně ráda, když mi odstín stínu sedne a víc už to neřeším.

      Vymazat
  16. Moc se mi líbí výsledek!;) Já mam radši tužku, nejvíc tu od Too Faced, ale teď jsem sáhla kvůli odstínu u po stínu a taky super, jenom mi prostě přijde, že naopak s tužkou docílím přirozenějšího výsledku, ale možná jde o zvyk.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já si myslím, že pokud je tužka dostatečně měkká a odstínově sedí, není problém vytvořit přirozený vzhled. Já teda musím tužku na obočí vždycky pořádně prokartáčovat a a tím lehce rozostřit a změkčit linie. Tento krok mi u stínu odpadá. Ale v podsatě oba způsoby mám ráda. teď momentáleně hlavně kvůli štětci preferuju stín:)

      Vymazat
  17. Já používám momentálně gel na obočí, ale nestíhám každý den. Mám poměrně husté obočí. Stačí jen dokreslit konce a vystačím si :-) Moc se mi líbí foto PO :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Husté obočí? To se někdo má:)
      Foto před je tragické, to po se mi líbí taky:D Děkuju.

      Vymazat
  18. Tutti :) sme na tom podobne, tiež u mňa farbenie nič nerieši, pretože musím zahusťovať, predlžovať a celkovo upravovať ten môj smiešny nemožný "večne začudovaný" výraz. Okrem toho mám obočie prirodzene svetlejšie ako vlasy, takže sa snažím farbou priblížiť vlasom. A tiež som skôr za úpravu tieňmi ako ceruzkou, inak výborná ceruzka je od Pupy, ak by to niekoho zaujímalo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, že nás to zajímá, ikdyž pro Pupu musíme k vám na Slovensko. A já se tam zrovna chystám, takže bude-li mi štěstí přát, hlavně časově, tak si ji rozhodně nenechám ujít:)

      Vymazat
  19. Mám nejradši duo paletku od Catrice. Nejčastěji používám ten světlý odstín, protože ten tmavý obočí zvýrazní až moc. Obočí mám skoro až černé a někde mi prostě nerostou chloupky a v kontrastu se světlou pletí to vypadá echt debilně, takže jemně doplňuji (hlavně u kořene nosu). A tam se víc hodí ta světlá, s tmavou vypadám jak Marfušenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marfušenka :D Já když zavzpomínám na své první úpravy obočí, kdy v drogerii byla jen černá a hnědá tužka, už tehda jsem měla naštěstí dost rozumu, že jsem šla do hnědé a né jako polovina třídy do černé. To už pak nehrozila ani ta Marušenka, ale rovnou Brežněv.
      Paletku od Catrice jsem nikdy v ruce neměla, četla jsem, že je docela oblíbená. Příležitostně, pokud bude v testerech, tak na ni mrknu. Díky:)

      Vymazat
  20. Mám permanentí. Mám ho třetí rok a pomalu se chystám na obnovu... :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Teda krásna zmena, ja už niekoľko rokov používam origoš paletku tieňov na obočie od Gosh a po ničom inom nesiaham. Je to najrýchlejšie a zmena obrovská.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...