Stránky

čtvrtek 29. srpna 2013

suma sumárum - tag

Za dnešní post poděkujte milé eM, která byla tak "zvědavá" a chtěla vědět, kolik toho na sebe patlám. Nominace přišla právě v docela na kosmetiku chudém období, pro mě však v období, kdy si užívám nejhezčí pleť v roce a přitom nijak náročnou na péči. Asi jistá dávka "askeze" není na škodu.

Nejdřív jsem myslela, že bych ze svého výčtu vynechala čistidla, nepřišlo mi to nijak důležité. Ano, myju sebe i vlasy a čistím si zuby, nejsem přece žádná špindíra. Ale to bych zas nemohla udělat ten konečný součet. Takže zařadím i je.

Sprcháč - momentálně Radox
Šampón Alverde
Kondicionér Alverde. Po dlouhém nekondicionérovém období jsem si dovolila vyzkoušet tento a neštěstí mi vlasy, které se dotýkají pleti, po jeho použití nijak zvlášť nezoršují problémy s pupínky.
Tělové mléko Marine - Janssen
Antiperspirant - Rexona (ten mi nějak nedoputoval na fotku:)
Krém na ruce Marks and Spencer - podle potřeby

Ranní procedura se neobejde bez těchto položek:
Jalovcocá pleťová voda - Hadek
Nelogicky noční krém pro smíšenou pleť Natura Siberica. Prostě mi teď v létě vyhovuje ráno

A jak to vypadá s líčením?
Korektor pod oči a na drobné bubáčky Rimmel Match Perfection
Pudr za poslední dva týdny opět vede Guerlain Meteorites
Tužka na oči - střídám
Stín na obočí  - UD Faint
Řasenka - nejčastěji Collistar
Tvářenka - nejčastěji Bourjois
Rtěnka - střídám

Vůně!!! - střídám

Večerní procedura:
Micelárka Mixa - k odlíčení očí
Hydrofilní odličovací olej santalový - Hadek. Jak mě nikdy olej k odlíčení nebral, hlavně kvůli způsobu použití, tak od té do by, co mi eM prozradila ten fígl jak na něj, ho používám ráda. Na navlhčený odličovací tampón nakapu pár kapek a tím si pak obličej odlíčím.
Jalovcová pleťová voda - Hadek
Night repair serum - Estée Lauder a pak podle potřeby zase noční krém Siberica a nebo vůbec nic. Sérum EL je skvělé, používám ho cca 2 týdny. Začínám se sžívat s cenou za plné balení a s největší pravděpodobností zainvestuju.
Oční krém - Clarins
Salterica - Hadek (taky se bohužel na fotku neprobojoval, jsem sklerotik), pokud musím řešit nějaký pupínek, ale jsou dny, kdy ho nepoužiju, takže už nejde ani o denní záležitost. Blahořečím "Léto" za téměř bezproblémovou pleť! Škoda, že pomalu končí:(

Suma Sumárum 21. Pokud si můžu dovolit ten luxus nelíčit se, tak jen 14.

Přeju vám krásný zbytek středy a 
tuttobene:)


17 komentářů:

  1. Och, samé lahôdky! Všeličo používam aj ja- Meteorites, maskary Collistar a kozmetikoholik sa musí priznať, že zajtra očakáva zásielku s Naked Basics :-DDD Už som neodolala a to kvôli tebe! :-D To bola taká posledná kvapka, že som o tej paletke u teba čítala a už to jede! Micelárku od Mixy mám tiež rada a práve používam, na striedačku so Sensibio H2O. Advanced night repair serum mám už len trošičku, neviem, kde zasa na to splaším financie, pri všetkom, čo ja potrebujem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, Naked Basics rulez :D Jsem si téměř stoprocentně jistá, že budeš spokojená.
      A. n. r. serum je kapku rána přes rozpočet, toš jsem si stanovila, žádné utrácení za kosmetické krávoviny a už se toho dva týdny držím:DDD

      Vymazat
  2. Páni, krása. A používáš toho opravdu maličko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo, jsem taková kosmetická popelka:)

      Vymazat
  3. Na krémy Natura Siberica jsem narazila právě myslím u tebe. Mám denní i noční a byť jsem začátcích mazání, jsem moc spokojená!
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se tip osvědčil:)

      Vymazat
  4. Jee, zbožňujem tieto tagočlánky :) pekné vecičky používaš, pekné :) Ja sa zase musím priznať, že sa chodím pozerať do kúpeľne na poličku kde čaká REN bio retinoidový komplex na večernú starostlivosť na jesenné obdobie. ANR som používala pár rokov po sebe a nejak začala byť moja pleť naňho rezistentná a časom alergická, takže už ho nemôžem, čo ma mrzí, mala som ho rada. A prečo nepoužívať nočný krem na deň, keď vyhovuje, že? Nevidím dôvod :) Inak práve v správach hovoria, že tam niekde u vás obsluhovala na mol opilá lékarnice :D s 3,8 promile :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to já si musím ANRS užít dokud nebudu rezistentní. Pak budu chodit k Tobě na rady s REN:D
      My tu jsme asi bohem zaponetý kraj. Před dvěma lety jsem u kožní narazila na na mol opilou sestru, která mi strašně chtěla vytahovat stehy:-O
      Ovšem lékánice, taky dobrý zářez!

      Vymazat
  5. Tenhle TAG je super a 21 je krásní číslo:) To noční sérum od Laudera vypadá dobře, četla jsem na něj již spoustu pozitivních recenzí, zvláště u uk blogerek. Celkem by mě zajímalo složení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helen, i já po něm pokukuju dlouho a složení je tady nemělo by se moc lišit tohle je night repair synchronized komplex, když tak tutto může poupravit, jestli se to složení liší:
      Water, Bifida Ferment Lysate, Methyl Gluceth-20, PEG-75, Butylene Glycol, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Arabidopsis Thaliana Extract, Tripeptide-32, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Lactobacillus Ferment, Cola Acuminata (Kola) Extract, Retinyl Palmitate, Pantethine, Caffeine, Glycereth-26, Sodium RNA, Squalane, Oleth-3 Phosphate, Oleth-3, Oleth-5, Bisabolol, Choleth-24, Ceteth-24, Hydrogenated Lecithin, Anthemis Nobilis (Chamomile), Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Xanthan Gum, Tea-Carbomer, Trisodium EDTA, BHT, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzyl Alcohol, Green 5, Yellow 5, Red 4

      Vymazat
    2. Holky já mám jen to 7ml balení, tam složení není. Už mám v Douglasu omrknuté to 30 a 50. Přiznám se, že já to složení ani moc řešit nechci:D Serum vyhovuje! To malé promo balení mi vydrželo na necelé 3 týdny.

      Vymazat
    3. Ahoj eM, moc děkuju za to složení, nevypadá vůbec špatně! :) A chápu tě, Tuttobene, hlavní je, jestli ti vyhovuje

      Vymazat
    4. Právě že mě se to podle složení moc líbilo a když jsem testovala malinkatý vzoreček co jsem dostala od Páji, tak mi bylo jasné, že do toho půjdu, až budu v Douglasu, tak mrknu, ono toho fakt stačí málo, je to sérum, tak to chviličku vydrží, i když já asi nejdřív taky koupím to mini balení :)..Taky to chápu, u všeho se složení řešit nedá, to bychom nekoupily nic...

      Vymazat
  6. Ahoj tuttobene, tak to jsem moc ráda, že jsi spočítala svou rutinu :-). Teda opravdu jsi mě překvapila, že jsi velmi decentní v množství, klobouk dolů - máš můj obdiv!!! Samozřejmě samé hezké věcičky - i té dekorativky jsem čekala víc !-). Ale moc Ti přeju, že máš pěknou pleť a tak nevyžaduje moc patlání, ono často méně je více (no já se svou 33 nemůžu moc mudrovat,že:). Jinak mě moc zaujalo taky to night repair sérum, já měla vzoreček a byla jsem nadšená a už se na něho tak dlouho chystám, že už ho fakt musím pořídit. A taky by mě zajímal ten oční krém Clarins, budou recenzičky? Tak se měj moc hezky a ať Ti ta pěkná pleť vydrží co nejdýl, ať nemusíš dál moc "patlat" :). Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM díky, díky:) Nojo, je ze mně hotová kosmo popelka:D, už jsem to tu v komentářích zmiňovala. EL Advanced night repair je pro nás dvě to pravé! Co se týče Clarins, já už ho tu dávno, dávno zmiňovala v nějakém článku na téma denní péče. Jestli rozklikneš štítek clarins, určitě ho najdeš. Jo, jsem spokojená, odvádí dobrou práci, ale mám takový pocit, že na poli očních krémů jsou asi větší hvězdy. Občas se dá sehnat okolo pětistovky a to jsem za něj ochtoná dát. Navíc vydrží dlouho a mám pocit, že je to 50ml. Zatím pa a přejme si ať nemusíme moc patlat:)

      Vymazat
    2. Já myslím, že určitě nejsi popelka tutto, naopak já to obdivuji :-), ještě tak zkousnu těch mých 33, asi můžu i ubrat ale víc už mi připadá příliš... Tak do té EL určitě jdu, to už je pro náš věk must have :-) vůbec ty séra zjišťuju...Na Clarins určitě juknu - ty ceny,ale což, když to funguje... já ještě mám na očka vyhlídlé sérum od Clinique all about eyes, to složení se mi moc líbilo, ale člověk si hernajs musí u každé značky dobře vybírat, protože ne všecky výrobky jsou apriory hnedka the best :-). Krásný víkend!!!

      Vymazat
  7. Jsi systematická, to obdivuju. Mám v kosmetice chaos a potřebuju dobrat spoustu krémů a líčidel, EL Night Repair II mám v merku, zatím mám na vyzkoušení vzorek, tak su zvědavá. Až něco konečně doberu, asi na něj dojde řada (pokud mi sedne samozřejmě).
    Měla bych začít spořit :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...