Stránky

pondělí 12. srpna 2013

Tuttoslevy II.

 Asi jako většina z vás, jsem taky na poslední chvíli vyrazila plenit obchody. Slevy v obchodech jdou do finále a vzhledem k tomu, že z vašich reakcí je znát, že máte rády lehce voyerské články (já taky:), tak tady jeden pro vás mám. Nakonec jsem se v obchodech ukáznila a plenila velmi decentně, až na dětský sektor. To se ovšem nepočítá a hlavně v tomto případě žádné zpytování svědomí nehrozí. Vzhledem k tomu vcelku střízlivému nákupu nehrozí ani tak.

Co jsem si tedy odnesla?

Růžové pouzdrové šaty Jake's - Peek&Cloppenburg

Modré 7/8 kalhoty Per Una - Marks&Spencer

 baleríny Lazzarini - Humanic 
 Tohle je pro mě asi největší terno. Až na podrážku jsou celokožené. Vyhovuje mi, že nejsou komplet placaté a mají mini podpatek. Stály bez kačky tři stovky! Doporučuju, mrkněte se do koutku poslední kusy. Zpravidla bývá zašité úplně vzadu za děstskou obuví. Narazila jsem na docela pestrý výběr kožených pokladů ve všemožných velikostech.

Bižuterie 
 Tuto jsem koupila v New Yorker, který je totálně mimo můj záběr, ovšem né tak mých právě teen synovců. Takže když jsem jim šla koupit k narozeninám dárkové poukazy, z dlouhé chvíle (ano docelo dlouho trvalo vystavení poukazů, prodavačky evidentně ví co dělají a je jasné, že když se zákazník začně nudit porozhlédne se po okolí) jsem prohlídla stojan bižuterie, strategicky umístěný v blízkosti pokladny. Krom ocvočkované čelenky pro dceru, jsem přibrala prsten a náhrdelník.
 A na závěr jsem si udělala radost zlatavou Ferré, která se teď v létě moc hezky rozvoní a tvářenkou Bourjois v odstínu 54.(obojí www.parfums.cz)

 A to je z letních tuttoslev vše. Co vy? Podnikly jste v posledních dnech steč na obchody? Ulovily jste něco zajímavého? Pokud už máte na blogu článek na stejné téma, klidně dejte odkaz do komentářů, ráda se podívám:)

Přeju vám úspěšný start do nového týdne a
tuttobene:)

19 komentářů:

  1. Ahoj tutto, krásné úlovky, ty botky jsou dokonalé a vůbec se mi líbí Tvůj výběr, šatičky a nepostradatelná vůně - Ty si umíš udělat radost :-)...Já už trochu ve slevách nakupovala, ale vždycky když jdu s mýma dvěma "ženskýma" tak toho na mě moc v rozpočtu nezbyde, ale ještě se chystám chytnout poslední slevy, tak doufám, že mě zas ty tygřice nepřehlasujou :-). Chystám se do Háemka na kočičí orgie a jasně do IKEA, že, ale to si na sebe moc neobleču :-) - snad z toho nějaký článek upeču, ale nevím nevím, aspoň jdu voyerovat k ostatním :-). Krásný start do nového týdne!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, díky, za ty boty jsem hodně ráda.
      No jo, to je jiná, když Tě doprovázejí dvě "ženské" :) U nás to zatím projde s tím, co vyberu já, ale na jak dlouho ještě? To ale neznamená, že se netěším, až budeme s dcerou vyrážet spolu. Zatím ji to táhne do hračkářství, na atrakce a do cukrárny. Za pár let to přetaví na módu, kino, parfumerie :)
      Těším se až podáš sezónní report, ještě mám v žívé paměti ten z "doby ledové":)
      Měj se hezky!

      Vymazat
    2. Jé to je super, že si pamatuješ tu moji dobu ledovou, ani nevím, co tam teďka dávají :-)..Mě to s holkama baví to zas jo, jenže co mě nebaví je usměrňovat je - jako že furt vysvětlovat, že ta peněženka není bezedná a že prostě všecko co se jim líbí jim koupit nemůžu, jo,jo...a pokaždé mě překvapí svým vkusem, co si vybírají - já už nemůžu riskovat koupit sama nic :-)...Jé hračky, Dráčik a Pompo, to byly naše destinace na hodiny, i dnes ještě zajdeme neboj, ale už kupujeme jen pro jiné děti...No vidíš a to kino, teď mě uchránilo, že toužebný film byl ve 3D a to nerady...:-)ale až bude 2D, tak se tomu už nevyhnu :-DD....Tak se měj krásně a pozdravuj tu svou princeznu!

      Vymazat
    3. Haha, já jsem si říkala, jestli to (dobu ledovou) někdo nepochopí, že jsme obě lehce prehistorické vykopávky :DD, ale zatím klid po pěšině.
      No, jo dvě ženské v nejlepších letech, to musí být síla uspokojit! To aby člověk bral kurz diplomacie a asertivity nejlépe naráz. Počkej za pár let si už holky najdou brigádu a bude to zase o něco lepší. I tak si nákupy užijte! Dík a budu pozdravovat:)

      Vymazat
  2. Super úlovky. Boty jsou nej! Ovšem ty šaty by také stály za to, vypadají moc hezky. Těším se na outfitový post v nich :-) Já jsem nějak na nic úžasného nenarazila, ale bohužel spíš není čas, když jsou ty prázdniny a málo hlídacích lidiček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, od "módní guru" to zvlášť potěší:)
      Hlídání je problém, tomu rozumím. Já tentokrát pozvala babičku na oběd na králíka a hlídání bylo vyřešené:)

      Vymazat
  3. Ó, no ty šaty vypadají překrásně, mám ráda podobný styl a střih šatiček, většinou mi udělají skvělou službu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já se v pouzdrových taky cítím dobře:) A tyhle jsou na konfekci velice slušně šité a vypodšívkované.

      Vymazat
  4. Ty botky vypadají krásně. Navíc mám teď jaksi modré období (kupuju modré skoro všechno... kromě jídla, modrému jídlu nevěřím...:D), tak se mi líbí o to víc... :) Snad abych se taky do nějakého Humanicu podívala... :)
    Zbytek nákupů samozřejmě taky krásný... na dálku z toho táhne takový šarm. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.
      Modré jídlo - zmrzlina je jasný favorit u mých dětí, zatímco máma (já) dává přednost modrému drinku:)
      Do Humaicu se určitě podívej.

      Vymazat
  5. Jsem Tvůj nový sledovatel :-). Nákupy (i blog) se mi moc líbí, nejvíce asi ty šaty a ta vůně by mě zajímala, jak voní. A tvářenky Bourjois, to je klasika. Jinak můj článek na téma letní slevy je k nahlédnutí zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/07/vcerejsi-nakupy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Tě u tuttobene vítám :) a na článek se moc ráda podívám. Už jen ten lákavý název blogu ve mně vzbuzuje zvědavost!

      Vymazat
  6. To jsou naprosto super úlovky. Ty baleríny bych taky brala..i tou barvou by se mi hodily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alis, tak rychle utíkej do Humanicu, měly je dokonce ve více číslech:)

      Vymazat
  7. Jee tutti, ja mám takéto články veľmi rada :)) šaty sú krásne, hneď by som ich brala a dokonca aj balerínky sa mi páčia, hoci sama ich nenosím. A náhrdelník sa mi tiež páči. Dobre si nakúpila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, snažila jsem se:) Peek je i v Brně ne? U nás v Ově těch pouzdrových bylo vcelku dost ve všech velikostech. Stály bez pár korun tisícovku, což mi za slušně šité šaty příjde rozumné.
      A v New Yorkru jsem nad tou bižu stála vyplesklá jak tele, všechno v rozmezí 30,- až 70,-. Jak mi vždycky připadal jako zbytečná ztráta času, tak příjemně překvapil.

      Vymazat
    2. Hm, ešte nie je, ale má sa otvárať na jeseň v Olympii. Ale dobrý Peek je vo Viedni v G3 napr. Cena je veru super, a nekúp to potom, že? :)
      Máš pravdu, tiež som tam minule čumela na bižu ako puk. Podobné kúsky ako v bižutkových obchodoch, ale za tretinové ceny.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...