Stránky

středa 4. září 2013

Bourjois - BB Cream Foundation 8in1 - 21 Vanilla

Tento BB mě zajímal, už jen z toho důvodu, že jej kdysi do svého wishlistu zařadila eM. Když jsem si objednávala Serum make-up, přihodila jsem k objednávce i BB. Objednávala jsem ve slovenském eshopu parfumi. Všechna čest, dodávka rychle vyřízená, jediné nepatrné zdržení nabrala potulováním se po všech možných depech zásilkovny. Cena za doručení více než přijatelná, nějakých 80,- Obchod vám ráda dopuručím.
A teď k  samotnému BB.



 Začnu pozitivy. S make-upem se mi docela dobře pracuje, jak prsty, tak štetcem. Přiloženou houbičku jsem nezkoušela. Primárně nemusí být špatná, ale já houbičky na make-up nerada vymývám, proto nepoužívám. Zapracovává se do pleti dobře. Smíšená nebo mastná pleť ani nepotřebuje předem ošetřit pleť denním krémem. BB má lehce středně krycí schopnost. Není plně krycí, na škále kryvosti bych ho zařadila ke středně krycím, co mají blíž k lehce krycím, proto ten paskvil lehce středně kycí. Pěkně kamufluje zarudnutí pleti. Mám pocit, že u Bourjois ví jak na to a co jsem od nich zatím vyzkoušela, to si se zarudnutím poradilo. BB má lehce pudrový finiš. Jakmile se usadí vytváří svěží, rozjasněnou a lehce zapudrovanou pleť.  SPF 20 je pozitivum bez debat. Zdařilé je i balení. Černá kazeta vypadá bytelně, plast není ten nejlacinější z laciných. Navíc se uvnitř skrývá hodně velkorysé zrcátko, které může otáčet kolem své osy.

A negativ? Ano má a pro mě bohužel zásadní. Přímo ukázkově zalézá do pórů, přestože výrobce tvrdí opak. Možná je neucpává ve smyslu, že by se póry začaly zanicovat. Nicméně se v pórech usazuje. Když to trochu nadnesu, tak bez větší námahy vytvoří na pleti "muchomůrka" efekt. Z rozšířených pórů se stanou světlé tečky, které vyloženě razí.  Při nanesení prsty není "muchomůrka"  tak markantní jako u  nanášení štětcem. 
Tady jedna výstavní muchomůrka!


Tím pádem ho pleti s rozšířenými póry,  což je snad většina smíšených  a mastných typů, nedoporučím.

Složení: letmým pohledem, parabeny chybí. Silikony si ovšem účast nemohly nechat ujít. 


Obsah 6g, cena cca 180,-.

Znáte? Používáte? A co složení, je pro vás moc fuj? 

Krásnou středu a 
tuttobene:)

30 komentářů:

  1. Ahoj tuttobene, tak tady vidím ten můj BB, co jsem chtěla a hned jsem běžím!!! Vidím, že balení vypadá opravdu velmi hezky a že pomáhá se zarudnutím je taky bezva bonus, ale moc mě teda mrzí, že takhle muchomůrkuje, to bych opravdu nečekala. Pochopila jsem, že mi BB i MU ucpávají póry a dost mě v létě zlobí, ale takto viditelné...tenhle BB je asi spíše teda pro sušenky bych si troufla odhadnout...Ale co mě teda hodně nazlobilo jsou ty silikony, právě že jsem psala, že je jeden z mála bez silikonů, našla jsem si na cosdna složení a tam po silikonech ani památka a teď na Tvém balení se tam objevují. Není to sice žádná hrůza 1-2 silikáče se objevují v BB běžně, ale i ta. Hernajs, doufám, že mě teď neproklínáš...Dám odkaz na Tvůj článek ke svému článku s BB krémy ať jsou ty info úplné...Ale nejvíce mě zaujala ta cena, já ho viděla na krasa.cz kolem 400 Kč, Tvoje cena je teda výborná a za tu cenu bych se na ten BB asi ani já moc nezlobila, ovšem za dvojnásobnou cenu určitě ano....Tak Ti přeji krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, ale vůbec neproklínám, ta cena nebyla likvidační a už se mi podařilo koupit mnohem větší kosmetické koniny:) On tento BB by mohl být dobrý pro někoho s mikro pory, ten by ho pak ocenil. Za 400,- bych byla jednou tolik nafrfňaná:D
      Hezký den i Tobě:)

      Vymazat
  2. Tento problém (zalézání a zvýrazňování pórů) mi bohužel dělá 90 % make-upů od Bourjois a docela mne to mrzí, protože pár jejich make-upů mám přesně odstín, který by mi sedl... čas od času mám navíc šupinky a to je pak konečná... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich Healthy Mix serum mi to naštěstí nedělá. Ale je prada, že ten je jen lehce krycí.
      Jj šupinky jsou potvory, očekávám je s příchodem zimy.

      Vymazat
  3. Presne! Zaujal ma a skusala som ho v parfumerke, ale usadzoval sa aj v jemnych vraskach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je slovo do pranice, Jsem ráda, že jsme se shodly!

      Vymazat
  4. Jaj, tedy už to vypadalo hodně nadějně a pak tohle. Škoda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ten začátek byl vyloženě slibný:)

      Vymazat
  5. No tak toto je určite zásadný problém, prečo by som si ho nekúpila. Ja mám tiež utešené póry na nose a okolo nosa, takže to by som vyzerala jedna radost. Priznam sa, pri make-upoch pozerám len a len na účinky a vzhľad a nie na zloženie. Viem, že to nie je celkom dobrý prístup, ale takto je to pri celej dekoratívke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já složení dekorativky taky primárně neřeším, ale zrovna u makeupů, vím, že bych si měla dávat pozor, některé mi opravdu zbytečně ucpávají póry a zadělávám si na problémy. U tohoto BB nedokážu říct. Mě ta muchomůrka tak vyděsila, že jsem ho dala snad jen 2x a pokaždé hned odlíčila. Nějaké větší testování nehrozilo:)

      Vymazat
    2. Ak máš nejaky podobný odtieň iného make-upu, ktorý ti póry nezvýrazňuje, skús skombinovať, nemyslím pomiešať, ale naniesť na zónu s rozšírenými pórmi iný make-up a na ostatné zóny, napr. na líca tento Bourjois, odsleduj si, či sa spolu nebijú, či nevidno rozdiely a prechody a aspoň ho dopoužívaš. Toto je na make-upoch blbé, že už sa nedajú ani posunúť ďalej, ako napr. nevyhovujúci parfum, jedine tak niekomu blízkému, sestre a tak.

      Vymazat
  6. A to si ho nasla este za sialene dobru cenu.Normalne stoji vyse 400kc.Zalieza do porov a vrasok uplne strasne moc a navyse sa mi obtieral o vsetky svetre.Ked som ho mala na tvari, musela som si davat stale pozor a citila som sa ako natreta cerstvou malovkou:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a to ho za tak pěkné peníze prodával slovenský prodejce:)
      Zálezá opravdu příšerně. Takže ani za ty necelé dvě stovky bohužel nestojí.
      malovka=tempera (barva)? Fakt nevím:D

      Vymazat
    2. Mame novu malovku=Mame v byte cerstvo vymalovane steny:-)

      Vymazat
    3. Díky:) Zase jsem o něco lingvisticky zdatnější:D

      Vymazat
  7. Já se přiznám, že jsem po něm nikdy nezatoužila... Ale párkrát jsem ho osahávala v obchodě (to zní divně, vím... :D) a nějak se mi moc nezamlouvaly odstíny, všechno tmavé a žluté... :)
    Muchomůrka je taky něco, o co nestojím... Tak asi netoužím nadále. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád lepší osahávat, než koupit bez osahání a zmuchomůrkovatět (jako já):D

      Vymazat
  8. Tak takovouhle muchomůrku jsem ještě neviděla. A snad už ani neuvidím. Ježiš a já an něj včera koukala :D (Taky 400 Kč)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já pravidelně koukám na jednu muchomůrku v práci. Takové memento!

      Vymazat
  9. Taky jsem o něm uvažovala, ale muchomůrku (mimochodem moc pěkný termín) ze sebe dělat nechci. Díky za varování. Zajímavé je, že dost stejný efekt mi na nose dělá pudr Bio détox od Bourjois (který je ve stejném, akorát bílém balení). A taky mě to pěkně štve, ale na nos ho tedy nepoužívám. A to nemám nijak rozšířené póry, moje pleť je suchá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak čtu, že krom redukce zčervenání navíc ještě u Bourjois ví jak na muchomůrku:) Ale jak jsem psala výš, jejich Healthy mix mi tohle nedělá. Pudr Bio detox se mi do rukou zatím ani nedostal. Tady pro změnu poděkuju za varování já:)

      Vymazat
    2. Healthy mix mám v té verzi radiance a naprosto jsem se do něj zamilovala :-). Více v tomto článku:

      http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/07/bourjois-healthy-mix-radiance.html

      Vymazat
  10. Já ho mám a tento problém s ním tedy nemám ! :O

    http://imiiska.blogspot.cz/2013/06/bourjois-bb-cream-8in1-vanilla.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak máš hodné a ukázněné póry. Závidím:)

      Vymazat
  11. Tak tohle byl pro mě hodně přínosný článek - protože "zalézání do pórů" - konečně vím, co to je a že to je to, co jsem si myslela :-D ovšem v takové míře se mi to ještě nikdy nestalo a celkově nemám asi žádnou věc, na které by to tolik bylo vidět, čili jsem až tak nevěděla, o čem bývá řeč. :-) tak teď už vím a poznávám, že to vídám na holkách, co používají levné MU typu Lorealy, Dermacoly, Essence a tak (čest výjimkám). Škoda ho, na začátku jsem si říkala Že by...? a ono nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem Ti s článkem kápla do noty! To zalézání v tomto případě je opravdu markantní.Ta fotka je sice na makro a skutečně nejsem majitelkou nosu přes půl obrazovky, ale je to běžně viditelné a to mi teda hodně vadí. Pro změnu s nižší kryvostí ale moc pěkným finišem a bez muchomůrky je heathy mix serum. Ten se Bourjois poved.l

      Vymazat
  12. vubec neznam, ale libi se mi! nove te sleduji pres bloglovin!
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tohle pro změnu komentuji já hodně pozdě. Děkuji:-)

      Vymazat
  13. ahoj, tohle komentuju asi trochu pozdě, ale v tom složení je rododendron :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, nějaký extrakt z listu tam dali:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...