Stránky

sobota 21. září 2013

Estée Lauder - Advanced Night Repair Complex II

 Zdravím všechny své čtenáře a dnes hlavně skupinu 30+.  Se sérem Estée Lauder Advanced Night Repair Complex II si z obličeje hravě vygumujete 5 let a špatně prospanou noc k tomu
 Za poslední měsíc se z něj stal můj must have, který opravdu nevynechám. Nebudu čekat delší dobu, co to se mnou udělá. Přes měsíc jsem spokojená a budím se s konstantním obličejem (rozumějte pletí) den co den, takže si dovolím sepsat report už nyní. Nebude však nijak dlouhý a budou to samá pozitiva.
Sérum používám večer po čištění pleti. V srpnu jsem ještě nepotřebovala aplikovat noční krém a nechávala jsem sérum samotné. Teď v září občas (ne denně) použiju po séru ještě noční krém od Natury Sibericy nebo olej od dr. Hauschky. Tekutina má neprůhlednou světle oranžovou barvu a lehce zahuštěnou konzistenci. Vůně je velmi slabá a lehce nabuzující. Velice slušně se roztírá a rychle se do pleti vstřebává. Pleť vypíná, ale nezanechává ultra hladký a kluzký povrch jako krémy se silikony, které spíš povrch pleti na omak vyhladí. EL Advanced Night Repair Comlex II znatelně vylepšuje tonus a elasticitu pleti. Pokud pozorujete první známky ochabující pleti a na jemné vrásky jste už měly dostatek času si zvyknout, pak je tahle péče pro vás jako dělaná. Nezastírám, že je finančně náročnější, na druhou stranu jsme už většinou v tomto věku do drahé kosmetiky ochotné investovat. A v tomto případě investujeme do sebe!

 Rozhodně doporučuju požádat v parfumerii o vzorek a vyzkoušet na vlastní kůži. Vzhledem k tomu, že renovovaná verze s přívlastkem II není na trhu ještě příliš dlouho, věřím, že by vzorky neměly být problém a v rámci podpory prodeje by mohly být všude.

 V prodeji jsou dvě velikosti 30ml stojí v parfumériích necelých cca 1900,- a 50 ml stojí cca 2700,-. Na internetu seženete běžně 50ml za cca 2000,-.

Krásný zbytek víkendu přeje
tuttobene:)
PS: pokud se pohybujete v blízkosti Ostravy, tak nezapomeňte na  dny NATO na mošnovském letišti(rok 2012 zde).





23 komentářů:

  1. 5 let povídáš ??? Tak to 2 tisíce nejsou vůbec moc :D . Koupím si rovnou dva a uvidíme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou. Myslím, že jeden bude pro začátek stačit:D

      Vymazat
  2. Tak do toho jdu, mám hodně suchou, ekzematickou pleť a ta stárne bohužel rychleji. Je mi 21 a už mám krémy pro ženy okolo 30, pač jsou intenzivnější
    O tomto zázraku jsem už slyšela, četla několik recenzí, ale až teďka mě láká ho vyzkoušet

    A navís, myslím, že pro studentky VŠ to bude holly grail po probdělé noci :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno, na probdělou noc je určitě dobrý. V jednadvaceti Ti přece musí pleť zářit ještě sama od sebe!:D

      Vymazat
  3. Ahoj tuttobene, ráda slyším, že Ti sérum dobře slouží, máš pravdu, že v našem věku už jsme ochotné do sebe investovat (krom toho, že je to i nutné hihi). Víš, že já se na něho chystám taky. Já už malý vzorek měla, jen za pět použití zas člověk nevidí zásadní pokroky, ale bylo to fajnové i tu vůni si pamatuju :-), cena lidová není, to je fakt....ale na druhou stranu četla jsem recenze na zahraničním webu a tohle je už dlouhodobě jejich nejlepší výrobek, né všecky jejich ostatní séra jsou tak povedená, často jsou už jen průměrná za nadprůměrnou cenu, ale tohle se drží a mě se i to složení líbí :-). No já teď testuju jiné sérum, ale EL je prostě na mém wishlistu a od Tvé recenze bude teďka napsán tučným písmem. Užij si krásný víkend!!! My dnes jeli do Ovy a právě díky dnům NATO jsme museli jet oklikou :-)).Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj provoz byl divoký. My jeli na dny dnes.
      Sérum je pro nás jako dělané. Na nás už jde přece jen rychleji poznat probdělá noc a navíc se dobře snaží i během těch neprobdělých:)
      Děkuju, Tobě taky krásný zbytek víkendu!

      Vymazat
  4. tak na tohle sérum mám taky spadeno, mám dva vzorky a z jednoho pytlíčku jsem si aplikovala sérum už 3krát, myslím že to balení 50ml bude bezedné... zatím jsem spokojená, ale přijde mi, že mi vyskákali pupínky, ale asi bude tím, že se pleť čistí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem vcelku pupínková ve smyslu, že docela dost produktů mi zanáší póry. Tady se mi naštěstí tenhle nešvar vyhnul. Ano, během PMS se mi pupínky dělají stále, ale zbytek měsíce mám klid. Za mě spokojenost. Určitě bych ještě chvilku vydržela :)

      Vymazat
  5. Ja som s ním veľmi spokojná, to ako vyzerá môj ksichtík po 3 hodinách spánku bez Advanced night a ako vyzerá s ním, to je pre mňa dostatočný dôvod, mať ho vždy doma. Už mám len zlomok obsahu, za čo kúpim nový, to netuším :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, matky malých robátek ví o čem mluví, probdělá noc je náš denní chleba:) (musím klepat, že u nás už to tak krizové není) Musíš drobka přemluvit ať spí celou noc:D

      Vymazat
  6. Ha! Přes 30 mi sice ještě není, ale už to není, jak to bejvávalo, 5 let dolů by se šiklo. 3:)

    OdpovědětVymazat
  7. tak, a teď ho už definitivně chci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No konečně pořádné slovo do pranice!:D

      Vymazat
  8. Estee Lauder mam moc rada a tohle serum jsem chtela strasne dlouho vyzkouset...pokazde nez koupim novy kosmeticky produkt jdu se mrknout na recenze na beautypedii a ta me presvedcila koupit Advanced Night Repair concentrate....je mensi, stoji vic a mel by se pouzivat asi jen mesic....ja ho pouzivam uz asi dva mesice v kuse a planuju ho pouzivat uz porad!!!
    Nemas nahodou zkusenosti s Perfectionist serum??? Me tahne na 30, tak jsem ho chtela vyzkouset, ale mozna je to jeste predcasne.
    Jinak Idealist krasne voni a mam po nem na plati nadherny pocit, ale nevidim zadne vysledky...

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfectionist jsem zatím nezkoušela, ale v dohledné době urřitě vyzkouším. Liftingové přípravky budou brzy mým denním chlebem:D Jinak já bych to s ním ve 30 ještě asi nehrotila, ovšem samozřejmě záleží nakolik máš pocit, že liftingové produkty potřebuješ. Mně je lehce přes pětatřicet a až v poslední době mám pocit, že bych něco "antigravitačního" mohla ocenit. Do pětatřiceti vůbec. Ale je mi jasné, že tohle je silně individuální.

      Vymazat
  9. Tak to asi budu potřebovat! Mám čekat až na Ježíška? No možná...jestli to vydržím. Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  10. Taky už ho poctivě testuji :) Docela jsem uvažovala i o tom nočním krému, kdysi jsem ho měla v té původní verzi a byl fakt dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, četla jsem, že se Ti novž verze dostala do rukou. Těším se na recenzi.

      Vymazat
  11. Koukám a hledám, ale tahle nová varianta nikde na eshopech není. Můžu se zeptat kde se dá koupit z dobrý peníz? Moc děkuji:-) Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentálně jsem ho našla tady
      http://www.novyparfem.cz/zeny/estee-lauder-advanced-night-repair-synchronized-recovery-complex-ii-serum-pro-regeneraci-koznich-pletovych-bunek-50-ml/
      A nebo bych zkusila využít časté 20% slevy v Sephorách. Já ten svůj kupovala v Douglasu s 25% slevou a vyšel mě něco kolem 2100.

      Vymazat
    2. Moc děkuji. R.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...