Stránky

středa 25. září 2013

Gabriella Salvete 101 a 117 aneb nero e bianco s GS

 Tak tohle je můj největší lakovací nářez. Prásknu na sebe, že jsem absolutní mimoň a že ještě nikdy jsem nelakovala vysloveně černou. Tentokrát to byla premiéra a musím uznat, že černá na netech je neskutečně efektní a na večer v uvolněnější atmosféře jako stvořená. Aby přece jen nepůsobila super tvrdě, zvolila jsem odstín 117 s multibarevnými třpytkami (trochu připomíná noční oblohu). Jako většina GS laků se lakoval pohodlně. Pro sytý odstín bylo zapotřebí nanést dvě vrsty. Moc se mi líbil lesk než lak zaschnul, po uschnutí už tak lesklý nebyl a zasychal do hrubého povrchu. Bylo třeba jej přetřít nadlakem, v mém případě jedna vrstva NYC Turbo Dry.



Protipólem je tento světlý lak GS 101 "a la manucure francaise". V obchodě mě moc nezaujal, hlavně tím růžovým podtónem. Ten ovšem na nechtech není intenzivní a nakonec je z něj hodně slušivý neutrální lak. Ke koupi mě přesvědčil až článek u Verunek, kde se mihnul ve srovnávačce (zde)



Laky GS opět nezklamaly, co se aplikace a v mém případě i výdrže týče. Nic mi nevydrží déle než 3 dny a jak 101 tak 117 ty tři dny bez problémů ustály. Pak už se mi lehce ošoupaly špičky a občas nějaký malý "oprýskanec" se taky objevil. 

Líbí se vám černo-"bílé" odstíny? Které jsou vaše oblíbené?
Krásnou středu a
tuttobene:)

10 komentářů:

  1. Milá tutto, tak to jsem nadšená, že sis udělala lakovací úlet :-D a že se Ti černá zalíbila - souhlasím, já ji taky strašně dlouho podceňovala a odmítala, ale je skvělá - oba laky mám (jak jinak) doma a souhlasím se vším, co jsi tady napsala :-)
    Tak se měj moc krásně a ať Tě to lakování dál baví!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, máš v tom prsty (teda nehty:DDD), když jsem u Tebe okukovala tu záplavu tmavých a ještě tmavších laků. Díky!

      Vymazat
  2. Já se přiznám, že se raději držím kolem těch "červených" odstínů (v mém případě červená, růžová, fialová a nějaká broskvová...) Ale tahle černá se mi líbí velice, asi je čas rozšířit spektrum. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky byla dosud konzerva přes barvy. Dokonce doma byla na ten černý kladná odezva, to mě nakoplo si ti černou občas zopakovat:)

      Vymazat
  3. Já jsem konzervativní a přiznám se bez mučení, že na to nemám odvahu. Klidně si vezmu červeno-černé výrazné boty, ale černý lak ne. Nicméně se mi moc líbí. Tak uvidíme časem. Ten světlý je hezký, univerzální. Moc prima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To né, co jsem viděla Tvoje dnešní fotky, tak rozhodně nemůžu říct, že by Ti odvaha chyběla:) Moc povedené!

      Vymazat
  4. tak já lakovat začala s černým lakem, takže to pro mě není nezvyklá barva :)

    a co se týče laků tak ty od GS jsou podle mě nejlepší drogerkový ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to vzala s lakováním pěkně od podlahy:D To já jsem strašná konzerva, ikdyž nosím i výrazné,tak na černou došlo až teď.
      GS jsou skvělé a krom nich mám ještě z drogerky ráda i laky Rimmel.

      Vymazat
  5. černou na nehtech také moc nepoužívám :D

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já se černé donedávna taky bála, ale nakonec to vypadá docela elegantně a pochválilo mi to i pár "konzervativců", co kroutili hlavou i nad růžovýma nehtama. :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...