Stránky

pondělí 9. září 2013

Týden s dr. Haus...chkou

Při pondělku vás všechny vítám a dnes mám pro vás opět něco kosmetiky. K mé objednávce arménských papírků (zde) jsem přihodila i pár vzorkových balení pleťové péče od dr. Hauschky. Možná jsem mohla objednat apartní sadu v kovové pixličce pro smíšenou a mastnou pleť (v nabídce je samozřejmě i pro suchou), ale měla jsem pocit, že některé z produktů nevyužiju. Samozřejmě jsem byla vedle jak ta jedle a určitě bych využila. Ale i tak se mi dostalo rukou to, co jsem vyzkoušet chtěla a dokonce i něco navíc. V eshopu yingyang byli co se vzorků týče opravdu štědří. Chtěla jsem vyzkoušet tonik pro smíšenou a mastnou pleť a pak jsem se po delší době opět uvolila, že vyzkouším pleťový olej. V balíčku jsem nakonec našla přibalený ještě čistící pleťový krém a pleťové mléko pro unavenou pleť.


Co myslíte, že je největší terno? Samozřejmě to, co jsem si sama nevybrala - pleťové mléko
Nejedná se o klasicky čistící mléko, ale o denní krém ve formě emulze. Je určen pro normální, suchou, unavenou, bledou a k vráskám náchylnou pleť. Já se tam bála trochu toho určení pro suchou pleť, ale ani moje smíšená pleť nemá problém. Stačí ho opravdu málo, krásně se rozetře po celém obličeji a krku. Rychle vsakuje, chvíli po aplkaci se pleť ještě leskne, ale cca do deseti minut možná ještě dřív se kompletně vstřebá a nezanechá mastný film. Pleť je po něm vyživená, relativně vypnutá a jakoby "nakopnutá" (rozzářená) do nového dne. 5ml vzorek patlám asi týden a ještě stále je co patlat. Jsem maximálně spokojená a vidím to alespoň na 30ml balení.

pro smíšnou pleť je taky perfektní, reguluje tvorbu mazu, pleť je po něm opravdu zmatněná a hezky zatahuje póry. Jediná vada na kráse je cena (cca 500,-/100ml), vzhledem k tomu jak rychle ubývá. Po necelém týdnu mi z 10ml zbývá na dvě použití. Pokud pro vás není limitující cena, tak doporučuju.

předně nádherně voní a už když ho kápnete do dlaní a nanášíte všimnete si jeho jemnosti a jakoby měkkosti, opět se skvěle vstřebává a hlavně nezanechává otevřené a rozšířené póry. A za ten týden mi je neucpal, což většině olejů vyčítám. Ubývá hodně pomalu. Taky příjemná záležitost. Během mého týdne s Hauschkou jsem ho používala večer, ikdyž bych to správně podle Hauschky neměla. Mně to tak vyhovovalo. Jinak se má používat ráno a dá se míchat s pleťovými krémy.

tohle je asi jeden z více známých produktů. Můj jediný problém je, že mě nebaví to vtiskávání do vlhké pleti, stejně zklouznu k tomu, že ho aplikuju krouživými pohyby, což je prý blbě. Přesto se mi zdá pleť dobře vyčištěná a hebká a bez žádného stahování nebo pnutí.
vlevo: čistící krém, vpravo: pleťové mléko
Používáte rády přírodní kosmetiku od Hauschky? Máte svého konkrétního oblíbence? Těším se na vaše komentáře a 
tuttobene:)

38 komentářů:

  1. Pěkný článek, já od nich zatím nic nezkusila, nejvíc by mě asi zaujal čistící krém a olej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je příjemné, že se dá jejich produkce koupit v těch malých baleních.

      Vymazat
  2. Hauschku jsem používala docela dlouho, jediná "vada" pro mě byla, že se nesmí míchat s jinou kosmetikou a já jsem kosmeticky promiskuitní, takže mě to pak omrzelo používat denně 5 výrobků a konec. Už s odličovadlem mi to začalo skřípat a dělat neplechy a neúčinkovalo to tak pěkně, ale kdo má problémy, na které je krátký, doporučuji hause, teda hauschku zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho (hause) teda výsostně nepoužívám a zatím mi žádnou neplechu s mixem jiné kosmetiky nenadělal. No doslova supr kosmetický koktejl nedělám, ale večer s klidem použiju serum EL nebo Clinique (laser cosi) a přemáznu to olejem. Je mi jasné, že puristům teď stvájí vlasy na hlavě a poženou mě na pranýř, ale kupodivu to funguje:)

      Vymazat
  3. bys mě málem ukecala, abych ho zkusila hele ;)) zatím se nestalo, se bojím, že mi něco udělá s pletí, když je to taková věda, co do způsobu použití ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, stále vedu v patrnosti tvoje oleje decleor! kdyby nebyly tak budget unfriendly, tak jsou už možná moje:D Tohle bylo pro mě olejové překvapení, ale nezastírám, že je dost aromatický a možná by to mohlo někomu vadit.

      Vymazat
  4. Zatím jsem zkusila jen vzorek růžového krému, který byl fajn... Ale nějak jsem se zatím nerozhodla, zda chci někdy najet na ten jejich nesmírně složitý systém... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já o tom složitém systému ani moc nepřemýšlela a objednala si 2 věci, které jsem chtěla vyzkoušet, no a nakonec mi dorazil v podstatě skoro ucelený systém:) Ale nepoužívala jsem pouze a čistě Hauschku.

      Vymazat
  5. Ahoj tuttobene ,vidím, že jsi zabrousila do nové přírodní značky a dokonce zkusila zase olejíček na pleť. Dr. Hauschka byl dlouho na mém seznamu, vlastně tam pořád je, ale nějak ho vždycky převálcuje nějaká jiná značka :-). Ty ceny nejsou o tohohle doktora zrovna lidové a já si chtěla právě objednat tu malou sadu. Teda ale aby mi někdo "přikazoval" kdy co a jak mám mazat, tak to na mě neplatí :-)...Ale jednou asi neodolám a až mi dojdou chutě na jiné přírodní značky prubnu i doktora Hause :-), nejvíc by mě zajímal právě ten olejík..Díky za tip a ať Ti dál dobře slouží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, no lidové opravdu nejsou. Ale zjistila jsem, že ten olejíček ubývá echt minimálně, na navlhčené pleti je to minimum mezi minimy:) No jo, vidíš co to udělá, když se mi nechce platit poštovné za papírky:D Hned začnu přihazovat vzorky, ne vyloženě neplánovaně, ale pouze vzorky hauschky bych asi sama od sebe v nejbližší době nepořizovala.
      Hause vyzkoušej, myslím, že i vůně by Ti mohla sedět, je sice aromatičtější , ale tak nějak libě a navíc jako milovnice přírodní kosmetiky prostě musíš:DDD

      Vymazat
    2. Pravdu díš moje milá, prostě musím, no :-). Ale úplně s Tebou cítím, já jsem v tomhle taky hrozná, když nakupuju v ešopu, tak se to musí "rentovat" a tak přihazuji i jiné věci, které v plánu ani nebyly a pak mám pocit že ve finále se to stejně "nerentuje" :-), ale pořád je co zkoušet a o čem psát :-)...

      Vymazat
  6. Moc ráda bych vyzkoušela, ale odrazuje mě právě ta cena.. Já jsem se teď dala na testování přírodní Natura Siberica a jsem moc zvědavá, co to s mojí smíšenou pletí udělá!

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě budu těšit na postřehy:)
      Natura Siberica je rozhodně cenově lidovější a více méně příjemná. Nemám toho odzkoušeno až ta tak hodně, jiné holky (mám pocit že Meduňka a další) jsou přes Sibericu fundovanější. Mně od nich krásně sedl noční krém pro smíšenou pleť. Naopak černá pasta ze Sibiře mě nijak neuchvátila.

      Vymazat
  7. Tak já jsme šla rovnou do toho celého oplechovaného testovacího balení pro smíšenou pleť. No, po třech dnech jsem to všechno zahodilo - osypala jsem se jemnou svědivou krupičkou a paní mi pak řekla - no, někdo na to může být alergický =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pech! Ale docela tomu rozumím, mně jejich produkty příjdou doslova nadupané léčivkama (i po vůni) a to se klidně může nějaká ta reakce objevit. Každopádně si můžu gratulovat, že jako pylový alergik jsem bez reakce:)

      Vymazat
  8. Ešte som od tejto značky nič nemala, ale tento tonik vyzerá dobre a ak ešte navyše sťahuje póry, mojich protivných spoločníkov. A olej, ktorý by som si nanášala rozmiešaný s obľúbeným krémom? Zaujímavé! A podľa mňa je to v pohode, že niektoré používáš inak, ako predpisujú. Ja to tak tiež robím pri niektorých produktoch a som spokojnejšia a s lepšími výsledkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juli ten tonik je úplně skvělý. Průser je, že ho mám ani ne za týden vypotřebovaný a to jsem se v něm nijak nerochnila, naopak spíš šetřila. Takže to 100ml balení by mi vyšlo s bídou na dva měsíce a to je přece jen dražší. Ikdyž když vidím ty dva měsíce napsané černé na bílém, tak to už zas tak strašné není:) Nicméně od Hadka mi pleťové vody vyhovují taky, cena je třetinová a za dvakrát tak větší obsah, tak se mi přirozeně do toho moc investovat nechce. Nicméně tak dobrý tonik jsem dlouho neměla a na pórech to bylo opravdu viditelné.:)

      Vymazat
    2. No to ti verím, ja som dobré tonikum ešte nenašla, tak veru neviem, či sa neinšpirujem a nemusím sa ďalej učiť na vlastných chybách :-D A ty máš pleť, ako ja, zmiešanú, rozšírené póry, citlivú, ako tak čítam.

      Vymazat
    3. Jj, přesně takovou. S citlivostí je to jak kdy, někdy mě překvapí co snese jindy naopak. Jo a hlavně nesmím zapomenout, že už ji mám lehce stárnoucí:D Žádná tragédie to není, ale pružnost už přece jen není jako v pětadvaceti.

      Vymazat
  9. kosmetiku od Hauschky jsou nikdy nezkoušela. škoda jen že je ta cena moc vysoká

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím panna, Tutto, ale vzhledem k tomu, že jsi můj kosmetický gourou, tak si objednám něco mastného na oči. Doporučíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty brďo od Hause jsem žádný na oči nikdy nezoušela v nabídce mají dva, ale opravdu nemám o nich šajnu. líbí se mi oba, ten první krém, že je i pro moji smíšenou , ten druhý balzám, že je pro moji zralou:D Tak opravdu nevím na který by padla volba. Já si víc jak rok používám Clarins - Multi regenerante Baume, anti rides, ten už jsem tu zmiňovala, vyhovuje mi tak neměním. Zatím:)

      Vymazat
  11. Jee, Hauschka bol za mojich talianskych čias mojou najobľúbenejšou značkou, fičala som na čistiacom kréme a dulovej (kdoulovej) rade, samozrejme tonikum je úplne skvelé. Majú aj celkom fajn niektoré veci z dekoračky. Ale presne ako písala An vyššie, tiež som kozmeticky promiskuitná a úžasných prírodných značiek je toľko! Každopádne Hauschka - alebo ako ho ja volám - haluška, má veľmi zaujímavú filozofou, normálne to je celá veda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haluška:D Já se té filozofii, kterou jsem ani blíž nezkoumala nějak nechcu podvolit. Jednoduše si chci být vlastním pánem:) Pokud dospěju stylem pokus omyl, že to fakt potřebuju všechno hezky a podle filozofie tak ano. pokud pokus omyl bude fungovat i s jinými produkty, tak se asi nic na zajetém režimu nezmění:)
      Ten čistící krém je fajn, ale to vtiskávání!!! Včera jsem se musela držet zuby nehty, abych si nezakroužila:D
      Kdoulový krém jsem tam někde zahlédla, teď na tvé doporučení si ho prohlídnu podrobněji:)

      Vymazat
    2. No, sú tam celkom zaujímavosti, napr. že podobné liečime podobným - čo v praxi znamená napr., že na suchú pleť žiadne mastné krémy...
      Tiež nemám veľmi rada používať x vecí od jednej značky, to proste nezvládam :))
      JJ, to vtláčanie... kto má na to nervy a každý večer toľko času, že? Často som to flákala :)

      Vymazat
    3. No to jsem ráda, že nejsem jediný exot, co vtiskávání nedává:) Ale musím se přiznat, že už 2 dny jsem vydržela nekroužit! Pokrok:)

      Vymazat
  12. Zdravím tě, s Hauschkou nemám zkušenosti, ale p přečtení Tvého článku mě to zlákalo.. :)

    Jím jinak : http://lifeinimperfection.blogspot.cz/2013/09/jim-jinak.html
    Jane

    OdpovědětVymazat
  13. Pekny článek, zaujal me ten čisticí krém, mrknu na nej:)))
    Přijd se kouknout i ke me budu rada :))

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký článek! Úplně jsi mne navnadila. Od této značky vůbec ni nemám a ani jsem nezkoušela, ale to pleťové mléko by se mi moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, z toho mléka jsem opravdu nadšená a myslím, že kup je na spadnutí:D V Praze kousek od Dlouhé má Hauschka prodejnu, je před ní zastávka tram, tam mají i ty vzorky. Možná bych raději doporučila vyzkoušet, když Mitsuko zmínila, že měla na Hauschku reakci. Ale jinak bych to viděla, že nám dvěma by zrovna tohle mohlo dělat moc dobře:D

      Vymazat
  15. Mala som tonikum special, olej, medovkový krém, a používala som podľa návodu (namiesto čistiaceho krému som ostala verná Clinique mydlu, ale celkový dojem po niekolkých týždnoch používania skvelý....Z finančných dôvodov teraz používam Sallos, ale plánujem si kúpiť celú sadu, len vždy nájdem niečo doležitejsie, čo kúpiť....
    Musím sa však priznať, že som olejom pleť mazala aj večer, asi každý tretí deň, lebo sa mi zdala vysušená...
    PS:bolo leto, takže neviem, čo by to spravilo s mojou pleťou v zime, ked ju mám suchšiu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mámv zimě sušší pleť, Já si to jedu po sém, olejem mašu každý večer. Stačí kapka na navlhčený obličej. Zatím jsem pocit suché nebo pnoucí pleti neměla.

      Vymazat
  16. Já jsem ještě nic nezkoušela, protože třeba u čistívího krému by byla překážkou moje lenost, a neměla bych na to vtiskávání nervy ani čas :). Takže já to mám zatím otevřené, měla jsem jen růžový krém z Ladyboxu, ale ten byl na mě ohromně mastný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vtiskávání je opruz, ale čistí dobře:) Růžový krém jsem v kdysidávnu měla a samozřejmě mi vzhledem k typu pleti nesedl. Tak jsem si na pár let přirozeně dala od Hauschky pauzu, za což primárně Hauschka vůbec nemohl:)

      Vymazat
  17. Hauschku miluju! Ten čistící krém je moje stálice, stejně tak tonikum. A taky na růžový krém nedám dopustit a pak olej Lemongrass :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tonikum je bezvadné, ale nevím čím to, ale mě strašně rychle ubývá. :(

      Vymazat
  18. Takže Haushka vesměs dobrý? To ráda slyším. Tahle značka mě střídavé láká a odpuzuje. Říkám si, že jestli má něco doopravdy pomoct, tak to budou jeho výrobky. Na druhou stranu ale je mi dost protivný celý koncept značky, od té složité aplikace přes způsoby použití až po některé mně divné typy výrobků (třeba ten čisticí krém) no a v neposlední řadě taky cena. A ohlasy na něj nejsou zdaleka tak přesvědčivé a hlasité, abych si řekla "Jo, ty prachy za to dám, protože to rozhodně bude fungovat!" Prostě furt ne.
    Zuzi, bodláš pokračovat v tom zkoušení obličejových olejů? Se ptám jen proto, že neustále doufám, že jednou někdo z blogosféry kápne na něco, co nejen nezanechá ošklivé následky, ale rovněž zvládne pomoct typu pleti jako máme my dvě! Myslíš, že mám moc naivní představy? :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nemáš. Zrovna ten regulační olej, který mám v tom malém balení musím zatím chválit. Samozřejmě, že za mě nudělá dvacítku. Nicméně zatím mi póry neucpal a to je co říct a pleť je opečovávaná. Vyzkoušela jsem ještě měsíčkový krém pro smíšenou pleť a s tím to mám tak pade na pade. Pleť nechá matnu, ale pro mě né dostatečně vyživenou. My sice maále stejný typ pleti, jenže ta moje si vzala do hlavy, že mi bude denně připomínat kolik mi je:) Momentálně dobže reaguje na přípravky, kterí jsou pro smíšenou a zároveň stárnoucí. Mxilmálně mi sedl ten denní krém ve formě pleťového mléka.
      jinak já jsem takový exot, že o filosofii dr. Haus..chky nemám ani šajnu (mno obrazně), prostě na ni kašlu a používám si to kdy se to hodí mi. Rozhodně mažu i večer:)
      Veru jestli chceš, napiš mi do mailu adresu a já ti zbytek toho oleje plus ten měsíčkový krím pošlu, je to přesně pro Tvůj typ pleti.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...