Stránky

pátek 20. září 2013

Vyhlášení GA o tužky Estée Lauder


Dnes mám tu milou povinnost vyhlásit vítěze malé výroční GA. Moc mě potěšily originální a milá přání.  Děkuju!!! Já vás na oplátku budu i nadále těšit dalšími články:) Už ten příští bude opět kosmetický. Nebudu vás déle napínat a prozradím jak to vše dopadlo. Pro časovou tíseň, kterou jsem tu už zmínila, jsem losování přenechala Randomu.
Moc gratuluju Romaně a protože vím, že je náruživý fanda do dekorativky. Mám radost, že se štěstí usmálo právě na ni. A vám ostatním držím palce v nějaké příští GA.
Krásný víkend všem přeje 
tuttobene:)

5 komentářů:

  1. Děkuji a taky si musím pogratulovat k výhře! Už se těším, až ke mně GA dorazí!

    OdpovědětVymazat
  2. Romi gratuluji !!! Nějaké tužky od EL mám, a jsem s nima moc spokojená. Konkrétně tyhle sice neznám, ale určitě budou super !

    OdpovědětVymazat
  3. aaaach, zasa som nevyhrala. ale vitazke samozrejme gratulujem:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...