Stránky

pátek 18. října 2013

Astor - Heidi 006


 Dnes trochu předběhnu jeden článek, který bych vám ráda co nejdřív přinesla. Ale nerada bych příliš prozrazovala dopředu. Zajímavou cestou se ke mně dostala rudá rtěnka z nové lajny Astor. Někdo moc dobře ví :-), že tohe je značka, kterou v drogériích míjím a je tedy nabíledni, že bych se k ní sama, vlastními silami, nedostala. Ať tak či tak, jsem mile překvapená a na drogerii se jedná o velmi povedený kousek.
 Textura rtěnky je hedvábně krémová, pigmentace výborná. Na rtech zanechává sytou, barevnou stopu už v jedné vrstvě. Pigmentací se podobá rtěnkám Rimmel by Kate. Ty jdou ovšem do matného finiše. Heidi je sice převážně matná, ale nechybí jí ani lehký hedvábný lesk. Výdrž taky stojí za zmínku. Skoro tři hodiny jsem si s ní užila v plné parádě (nepila a nejedla jsem). Potud naprostá spokojenost. Jedinou výtku mám k vysušování rtů. Ne hned po aplikaci, ale cca po pul hodině začínám cítit na rtech jemné pnutí a pocit sucha. Pokud později rtěnku nepřetřu (hydratční rtěnkou Rouge Automatique) nebo nepřetřu rty předem  balzámem, trochu mi rty vysuší, ne sice nijak drasticky, ale lehké šupinkovatění pozoruju. Ovšem to je úplná prkotina. Na rtěnku z drogerie je opravdu hodně dobrá. A odstín 006 - klasicky rudý s modrým podtónem se Astor taky povedl. Až na to jméno - sexy. Přece jen mohli předvést trochu invence. 
 Na následující fotce se povedlo věrně zachytit odstín na denním světle. Druhá fotka je za použití blesku.


denní světlo bez blesku
s bleskem
Líbí se Vám? Máte rtěnku ze stejné řady? Jaké jsou vaše zkušenosti? Pohodový pátek a příjemný víkendový start všem přeje
tuttobene:)


27 komentářů:

  1. Ahoj tuttobene, téééda moc Ti ta rtěnka sluší !-¨)) Mám radost, že se nakonec tak povedla, protože máš pravdu, že Astor je asi celkově opomíjený - já mám od něho taky jednu rtěnku akorát z řady hydratačních a mažu teď s ní pořád a musím říct, že na hydratačku má i dobrou výdrž, takže to bude stálice na dlouhé časy..Máš pravdu invenci v těch názvech, aby člověk pohledal a přitom mě tak baví vtipné názvy :-)...Užij si krásný víkend v klidu v přírodě nebo na bruslích. Já už si dnes připadám trochu jak štvanec, protože nemám pátek, ale čtvrtek :) a nutně potřebuju zvolnit tempo.... Tak páá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, trefila ses skvěle! Dávno v kdysi dávnu byl Astor moje vysněná značka a za jedny z prvních peněz z brigády jsem si koupila jejich duo očních stínů, na které jsem byla v té době patřičně pyšná. Pak ale postupně Astor upadal v zapomění (myslím tím u mě). Takže ještě jednou díky za refreš:D
      Neboj až to příjde tak to příjde a zvolníš:) Přeju, ať je to brzy!

      Vymazat
    2. to je zajímavé, že ten astor mezi bloggerkami nefrčí, tak kdo to kupuje? já jsem celá léta kupovala jejich makeup matující, ten byl bezvadnej! a teď mám od nich řasenku, ale ta už tak super není :) a taky jsem měla ráda jejich laky, ale nelíbí se mi ty nové obaly.
      Rtěnka je krásná, když to umí někdo nosit, tak s tím teď na podzim a v zimě nadělá parádu! Já se v těch výrazných odstínech necítím, ale závidím těm, kde to umí nosit!

      Vymazat
    3. Určitě to někdo kupuje, jinak by stojany v drogerích dávno nebyly:) Řasenku jsem kdysi nějakou měla, pamatuju, že mě z ní štípaly oči.
      Červená rtěnka je o zvyku a každému sluší, jen musí najít ten svůj odstín. Ale jestli by ses něměla cítit dobře a řešit pohledy ostatních, tak bych si nedělala násilí. Nicméně ta výraznější rtěnka, kterou jsi měla nedávno na blogu Ti moc slušela!

      Vymazat
    4. Já měla taky ten matující MU od Astoru, té době jsem ještě složení neprožívala a ani ho moc neuváději, ale byl hodně příjemný a matující efekt moc fajn, ale s mojí sušenkou v zimě, jsem se ho musela vzdát, ale nemůžu na něj říct nic negativního. Laky mám asi dva, ty ceny jsou dost vyšší, takže chápu, že někdo raději koupí Rimmel, ale když jsem srovnávala dražší Bourjois s Astorkou, tak vyhrála Astorka kvalitou i cenově, jen mají teď příliš "klasické" odstíny na mě :-))

      Vymazat
  2. Nádherná barva. :)
    Kdybych už doma neměla pár červených, které stejně nosím velmi minimálně, tak se po ní podívám rozhodně a kdekoliv. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se rozhodně podívej:) Podzim a zima jsou pro červené jedny z nejlepších sezón. Děkuju:)

      Vymazat
  3. jooj rtenky - velmi sa mi pacia, v poslednej dobe nakupujem hromadne a brzdi ma k nakupu dalsich len fakt, ze tie vyraznejsie nemam odvahu nosit. A mozno mi len chyba prilezitost - predsa len, zena na materskej...:-) Ale pacia sami a tato tvoja je nadherna, ziariva, klasicka... pekna je, no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ryhle jsem tvůj článek o rtěnkách prolítla a a ni nevím, jestli jsem stihla reagovat, spíš ne, za což se omlouvám. Já mám rtěnky hodně ráda a ráda se jimi čas od času odměním a těší mě, že je nás víc takových:D
      Příležitosti je třeba chytnout za pačesy a stud odhodit stranou:) Ale rozumím, taky mám ještě v čerstvé paměti dobu, kdy jsem byla na mateřské a těch příležitostí k vyvětrání rudých rtěnek rozhodně tolik nebylo.

      Vymazat
  4. já jsem se na ně dívala nedávno v drogérce, jenže jsem si nevybrala odstín, tak já nevím, červenou rtěnku nemám, to je fakt, ale ani nevím jestli v ní nebudu moc řvavá a jestli mi sluší, červený triko mi nesluší, to vím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě existuje odstín červené, který Ti bude slušet! A řekla bych, že k tvým pihám je hřích červenou nenosit:-) (alespoň občas:))

      Vymazat
  5. Přiznám se, že název je mi jedno, když je to tak nádherná barva. Kouknu po ní, aspoň si to budu pamatovat - tvé sexy rty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že se tady dříve nebo později objevíš, Ty taková milovnice rudých rtů:DD Marti díky, budu rudá až za ušima, jako ta rtěnka:D
      Máš pravdu v tomto případě je název nepodstatný, barva je to, co se počítá!

      Vymazat
  6. Na tuhle recenzi jsme čekala a konečně se nějaká objevila. Díky, díky!
    No a já časem půjdu vybrat nějaký pěkný odstín :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, poděkování mi patří ale jen z poloviny. Ta druhá půlka patří eM. Nebýt jí, tak tuhle Astorku nemám:)

      Vymazat
  7. Velmi ti pristane, aspon, co je vidiet, mas pekny tvar pier a aj odtien pokozky na cerveny ruz. Ja na cervene nemam velmi odvahu. Astor aj celkom kupujem, lebo ma uz dost veci presvedcilo. Skor coraz menej kupujem znacky, ktore som kedysi mavala velmi rada, ako L' oréal, Max Factor- ich novinky mi vyhovuju stale menej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Taky v dekorativce nemám vyloženého favorita mezi značkami. Ano možná Guerlain a Chanel, ale tam přiznávám mi chybí zdravý nadhled (jsem schopná milovat všechno) to je prostě diagnóza:D Naštěstí mě rozpočet drží nohamana zemi:) Já už to tu výše někde zmínila, taky se mi mění preference značek. A moje úplně první lepší stíny byly právě od Astor, ale později jsem si už k Astor cestu nenašla. Max Factor má podle mě jedny z nejlepších konturek, (na drogerii už bohužel dražších) Právě k této i jiným červeným rtěnkám mi od něj skvěle sedí konturka v odstínu Fire. Zbytek jejich produkce mě už tolik nebere.

      Vymazat
  8. Barva rtěnky je moc hezká .Líbí se mi ta pigmentace :)

    Můj blog s giveaway :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. ta barva je uzasna!! kouknu se po ni! dik za tip!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  10. Tak recenze zní skvěle, podívám se, jakou barevnou škálu nabízí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, určitě mrkni:) V rychlosti jsem měla na ruce ještě světle korálovou s nádechem do růžova, číslo si nepamatuju. Pigmentace byla opět výborná.

      Vymazat
  11. A Rose Envy od EL, recenze, fotečka bude???

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...