Stránky

středa 30. října 2013

Bourjois - 54 Rose Frisson

 Krásnou středu všem. Určitě jste už zaregistrovaly, že čas je stále proti mně a já nestíhám vypouštět do světa články tak často, jak bych si přála. Nu co už. Než se prokoušu k tomu dalšímu, mám pro vás kratičkou recenzi tvářenky Bourjois v odstínu 54 - Rose Frisson (zmrzlá růže).



 Koupila jsem si ji v srpnu, od té doby používám relativně často. V podstatě pro ni platí totéž, co pro Rose de Jaspe, kterou jste už mohly vidět tady. Typická růžovo-santalová vůně samozřejmě nechybí. 54 - Rose Frisson je růžovo-zemitý odstín s menším množstvím třpytek, navíc obsahuje jemný hedvábný lesk. Třpytky jsou patrné na přímém slunci nebo umělém osvětlení. Běžně jsou málo postřehnutelné. Tvářenka se dost pracně nanáší pomocí štětců s umělým vlasem. Samozřejmě nanést jde, chce to jen víc trpělivosti a neustále přes pan přejíždět štětcem a vrstvit a vrstvit. S pevnějšími a tvrdšími přírodními štětci je nanášení rychlejší a snadnější.

 V balení je opět téměř nevypotřebovatelných 2.5g. Což sice není přehnaná gramáž, ale v případě zapečených tvářenek Bourjois je to víc než dost budete se kamarádit hodně dlouho. Zlaté nápisy se bohužel docela rychle ošoupávají (což jde vidět hned na první fotce) a to se k tvářence nechovám nijak macešsky. Doporučuju neslupovat samolepku zespod balení, ať víte (pro případ), o který odstín se jedná. V kulatém balení je přibalen i štěteček. V nouzi nejvyšší je dobře použitelný. 

  Líbí se Vám Rose Frisson? Je mezi námi někdo, komu se už podařilo probojovat na dno zapečených tvářenek Bourjois?

Zdraví vás
tuttobene:)

26 komentářů:

  1. Mám přesně tenhle odstín a to už hodně dlouho (až by někdo mohl říct fuj) a kromě malých dírek to dno nevidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, dírky říkáš! Tak to jseš velká bojovnice:D Já ať bojuju jak bojuju, zatím mám jen lehce okroužený vrchlík. Dokonce i u Rose de Jaspe, kterou mám už vcelku dlouho.

      Vymazat
  2. Krásný odstín. Já mám svou Bourjois už přes rok a prakticky neubývá, asi ji budu mít navždy... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak vidím:) Nákup do zásoby u těchto tvářenek si dost dobře nedokážu představit:)

      Vymazat
    2. U tvareniek sa nehovori kupovat do zasoby, ale zbierat:-)

      Vymazat
    3. No vlastně jo! Vždyť já pamatuju Tvé Bourjois zátiší:) A bylo na co koukat!

      Vymazat
  3. Tuto mam a je to strasne pekny univerzalny odtien (aspon pre mna :D) :D Mne celkom vyhovuje aj ten prilozeny stetcek lebo je dostatocne tvrdy (a tvarenku pouzival len velmi zriedka, neoplatilo by sa mi kupovat nejaky iny:D)
    A naviac - strasne krasne vonia!! :D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, s přiloženým štětečkem se tvářenka nabírá lépe než s těmi hebkými umělými. Mně osobně až tolik nevyhovuje jeho tvar, ale určitě to je jen otázka zvyku.

      Vymazat
  4. Také ji mám, je božská.
    Dnes jsem si koupila další, ale docela mne překvapilo, že na rozdíl od ostatních tento odstín 48 - Cendre de rose brune lehce práší, ale barva je skvělá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to docela překvapující je:) Zatím jsem u těhle zapečených na prášící odstíny nekápla. Cendre de Rose jsem ale v ruce neměla. Ze swatchů vypadala docela matně, co si pamatuju, třeba možná i proto.

      Vymazat
  5. Aj ja mam tuto licenku rada. Mam ju v odtieni santal. Pravda je, ze sa pomerne tazko nanasa, ale aspon sa jej nenanesie prehnane, ako obcas pri maksich licenkach. A vydrzi tolko, ze ju asi po nas budu dedit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsi mě dostala:) Docela dlouho mi trvalo, než mi došlo, co myslíš tím maksich! V hlavě se mi to nespárovalo s žádnou značkou, kterou znám:DDD Až mi nakonec docvaklo, že je řeč o měkčích tvářenkách.
      To mě teda pobavilo:) A máš pravdu, budou je po nás dědit!

      Vymazat
    2. Tak tak ;-) s diakritikou- mäkších :-D No a mas aj jazykove okienko slovenciny zadarmo :-DDD

      Vymazat
  6. Určitě je super, jako ostatní Bourjois tvářenky, ale vůbec mě neláká. Asi už mám nějakou nemoc z bloggování a potřebuju zkusit něco jiného. A nebo jsem prostě jen divná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec ne! Normální stav. Ono to zase příjde, třeba ne zrovna tvářenky a už vůbec ne Bourjois, ale ta chuť si něčím udělat radost nebo kápnout na geniální odstín, to určitě znovu příjde:)

      Vymazat
  7. No jo moje láska :) nejkrásnější odstín :)
    Ještě bych potřebovala, aby začali vyrábět vůni alá tahle tvářenka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si ještě vybavuju vůni, tak podobná, né stejná, ale určitá podoba tu je, je Cabaret od Gres.

      Vymazat
    2. Běžím to hned očuchat :)

      Vymazat
  8. Ten odstín vypadá pěkně svěže, kdybych si chtěla koupit Bourjois tvářenku, asi zvolím právě tento :). Já Bourjois sama nemám, odrazuje mě právě to nanášení, ale zase ty krabičky jsou sladké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nanášení je jen o zvyku, jako u většiny zapečných záležitostí:)

      Vymazat
  9. Ja som si nedávno kúpila odtieň Rose Pompon a je to podobná farba, naučila som sa ju nanášať z obalu hneď na líčka pretože štetcom to moc nejde :/ :) Ale inak je super :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně třeba tato 54 na prsty skoro nabrat nejde, oproti 95. Štětce z přírodních chlupů se chytají nejlépe. Obě se dají nabrat i umělými, je to jen víc pracné. Pěkné jméno Rose Pompon:)

      Vymazat
  10. Ahoj tutto, vidím, že jsi stvrdila svou lásku k ikonkám Bourjois dalším odstínem :-) Sdílím také, sice mám jen jeden odstín ale už je v mém seznamu přání další z řady healthy mix, jó tyhle tvářenky jsou na doživotí a že mi to vůbec nevadí...mám tu svou cca půl roku a pořád jsme jen "na povrchu". Každopádně krásné odstíny máš, je to hezká inspirace až budu zase toužit po jiné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Láska stvrzena, ale počítám, že to není naposledy:D Myslíš tu 41, co se jmenuje healthy mix? Ta vypadá krásně svěže, šťavnatě. Na živo jsem ji v ruce neměla. U sebe bych se trochu bála, že by na mě byla trochu víc oranžová, než potřebuju. Ale možná se bojím zbytečně:) Líbí se mi i ty krémové, které jsem ještě u nás bohužel nepotkala.

      Vymazat
  11. Já mám Rose de Jaspe, byla to první věc od Bourjois, kterou jsem si pořídila (asi před osmi lety). A ubylo mi minimum i navzdory poměrně častému používání. Myslím, že ji budu mít ještě tak patnáct let :-D. Mezitím jsem protočila poměrně velké množství dekorativní kosmetiky, ale tvářenka se pořád drží. Jinak, ráda bych si pořídila další odstín, ale mít další nespotřebovatelnou tvářenku mě trochu odrazuje. Jinak, takový přehled svých oblíbených výrobků Bourjois jsem teď dělala tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/10/momentalni-oblibenci-od-bourjois.html

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...