Stránky

pondělí 14. října 2013

Gianfanco Ferré - Ferré EdP

Už se tady dlouho neobjevil voňavý post a já cítím, že je to třeba napravit.

 V létě jsem kápla na z mé strany opomíjenou vůni. O její existenci jsem věděla, ale už jen z toho titulu, že se jedná téměř o ryze květinovou vůni (ty nepatří na mém osobním žebříčku k vyhledávaným),  jsem ji neprávem ignorovala. A dělala jsem chybu. 
Ferré je květinovka, vroucí, ženská a přitom elegantní.
 Začíná ovocným startem a já opravdu cítím avizovaný ananas. K lepivosti a sladkosti ale v žádném případě nesklouzává. Taktovku hned pevně chytnou do svých rukou květiny, kosatec, jasmín, ylang-ylang, růže a patrná je i jásavá frézie. Dohromady je výsledný dojem zářivý, jako by vás zalily sluneční parsky. Jakmile Ferré  dosáhne vrcholu, začně se ubírat krémově sametovým směrem. Ambra, santal, vanilka a pižmo dovedou Ferré do hladce slakého, teplého konce, který ovšem vůbec neztrácí na eleganci. 
 Výdrž docela solidní, tak cca 4 hodiny určitě, pro mě nutnost alespoň jednou během dne přestříknout.

Složení: zdroj - Arome
Hlava: bergamot, meloun, ananas, lístky kosatce
Srdce: ylang-ylang, magnólie, frézie, konvalinka, růže, jamín, kosatec
Základ: kosatcový kořen, rýže basmati, sanatal, ambra, vanilka, pižmo
Parfumér: Pierre Bourdon

Flakón vypadá jako solidní těžítko:) Obsah 100ml se dá poměrně výhodně koupit za cca 800,- Momentálně třeba tady.

Co nejpohodovější a pokud možno voňavý start do nového týdne vám přeje
tuttobene:)


11 komentářů:

  1. ooo, tuto mam rada, ale kedze nepatri medzi "klasicke" vone, kotre zeny oblubuju ( rozumej DG Light blue, fialovy Lanvin, Euforiu a podobne "stalice"...) tak som si myslela ze mam divny vkus a takmer nikto o nej nevie... A tu aha - najdem ju u teba na blogu - pekneee :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Tvém vkusu není rozhodně nic divného, právě naopak:) Je pravda, že Ferré je okrajovka. Žádné velké promo, v parfumérkách taky není na výsluní a přitom je alespoň z mého pohledu vcelku univerzální a přitom vřelá ženská vůně.

      Vymazat
  2. tuto vonu som bola skusat uz davno a neviem ci si dobre spominam, ale bola na mna trochu tazsia. mne sa z tejto znacky velmi paci In The Mood for Love Pure a tu si aj nablizsie chcem kupit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to plná květinovka, ale těžká podle mě není. Není éterická, to ne.
      The Mood fore Love Pure mě zatím minula. Příležitostně, pokud se mi dostane do cesty, vyzkouším:)

      Vymazat
  3. Dochází mi parfém a už nutně nějaký potřebuju. Tenhle vypadá docela slibně :)

    Můj blog s giveaway :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ferré je moc pěkná, teplá a hřejivá vůně....

    OdpovědětVymazat
  5. Mám růžovou verzi, vlastně kvůli flakonu...tak já to zkusím, jestli je v tom kosatec, mohla by se mi moc líbit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ta Rose, viď? Tu neznám. Kosatec je tu jako jeden z mnoha, ale znatelný je. Navíc se prolíná všemi vrstvami.

      Vymazat
  6. Ahoj tuttobene, byla jsem na tuhle "voňku" zvědavá, když jsem ji zmerčila v Tvém nakupovacím článku, ale vzhledem k tomu, že blog pořád ještě nemá tu vychytávku - vůně jako příloha, tak docela tápu...já a květinovky - no jak kdy, sice jsem spíš na to ovoce, ale občas mě nějaká vůně opravdu příjemně překvapí - hodně mě tam zaujal ten bergamont, ovšem když vidím ylang, tak mi chtě nechtě evokuje náš olejíček :-), ale vím už, že je častou složkou parfémů...Když přestanu rozebírat složky a přečtu si Tvůj popis - jako zářivá a sluneční paprsky, tak si říkám, že to musí být hezká vůně :-)....Tak krásný provoněný týden!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, já už jsem asi vážně přepracovaná, až po drahné chvíli jsem pochopila co myslíš tou přílohou:) Neboj příležitostně Ti podsunu vzorek a uděláš si obrázek sama. Mno, olejíček byl dryjáček! Tady je ylang jemný a hlavně jde ruku v ruce s ostatním kvítím. Bergamot bohužel prosviští kolem nosu v pikosekundě a je ten tam.
      Tobě taky krásný týden:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...