Stránky

čtvrtek 24. října 2013

Harney & sons - pro všechny milovníky horkého šálku

 Zdravím všechny své čtenáře. Dnes přináším tip na dárek pro všechny čajofily. V naší oblíbené Ostravance, kde jsem si doteď dávala vždy kávu, jsem si naposledy dala pro změnu čaj. Na výběr byly čaje Harney & sons. Vybrala jsem si žlutý oolong s granátovým jablkem a byl vynikající. Doma jsem samozřejmě Harney & sons prohnala vyhledávačem. Našla jsem širokou nabídku a v rámci ní opravdu nádherná balení v edici Historic Royal Palace. Hned mě napadlo, že by to byl pěkný dárek pro někoho, kdo má čaj v oblibě. Takových osob mám ve svém okolí hned několik, tak jsem vybírala. Bohužel na svou zásilku ještě netrpělivě čekám, ale článek už mám pro Vás připravený. Tak ho pouštím do světa s předstihem, ať máte ještě o nějaký ten den náskok, než začne ta pravá předvánoční masáž (po všech svatých ji čekám v plné síle). A taky přiznávám, že další články v procesu nemám dokončené:( Ale zpět k čajům. V mém výběru se ocitly tyto:

Royal Diamond Jubilee má zajímavý příběh. Tato směs byla  vytvořena na objednávku při příležitosti diamantového výročí (60 let) Její Výsosti Alžběty II. na trůnu. Obsahuje směs černých čajů, včetně Earl grey, citrusový bergamot a grapefruitové esence. Tenhle typ černých čajů s citrusovou infuzí je v mém okolí hodně oblíbený.
zdroj: www.labohemecafe.cz

Holiday Tea by pro změnu mohl být ten pravý, pro toho, kdo žije duchem Vánoc. Černý čaj s citrusem, mandlemi, hřebíčkem a skořicí se přesně hodí do tohoto období.
zdroj: www.labohemecafe.cz

Pomegranate Oolong je ten, který jsem měla a byl vynikající. Díky lehce kyselému granátovému jablku byl čaj osvěžující a přitom plné chuti.
zdroj: www.labohemecafe.cz

Vyběr je široký, jak v edici Royal, tak v dalších.

A pokud máte ve svém okruhu čajofila jak řemen, tak ho možná potěšíte tímto kouzelným balením do kapsy:) Obsahuje 5 hedvábných sáčků.
zdroj: www.labohemecafe.cz


Nakupovala jsem tady.  Vyložená láce to není. Balení s 30 sáčky v plechovce vyjde na cca 276,- a to malé s pěti sáčky na cca 90-100,- Na druhou stranu, proč šetřit na dárcích:)


Snad Vám dnešní tip přišel vhod. Předesílám, že se ještě brzy objeví tip na jeden dárek domácí výroby. Než ale na něj dojde, tak si užívejte luxusní podzim (alespoň u nás na východě takový je:).

Zdraví Vás tuttobene:)


20 komentářů:

  1. Čaje mám moc ráda, ale přiznám se, že vždy pro jistotu nejraději sáhnu po Lipton Yellow Label, ale záleží i na vodě. V Praze je vynikající a např. v Severní Karolíně ten samý nic moc.

    Mám ráda i zelený čaj. Ovšem ty tvoje mne lákají hlavně tím luxusním provedením. Věřím, že jsou výborné. V mém okolí takový čajofil není, abych nakoupila dárečky třeba na Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lipton mám taky ráda, hlavně na snídani:) Tyhle mi právě tím balením a navíc opravdu výbornou chutí přišlo právě jako krásný dárek. Navíc dnes dorazily a jsou opravdu stejně krásné jako na fotkách.

      Vymazat
  2. práve som minule na iherb pozerala na tieto caje, taj ja ich asi kupim, no...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kup, kup. Neodoala jsem a jednu plechovku koupila domů, zbytek jsou dárky:)

      Vymazat
  3. Další čajové pokušení, to je krása. Líbí se mi hlavně plechovky. :)) Ale čaj bude určitě taky výborný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čaj je výborný a plechovky stejně krásné:)

      Vymazat
  4. Ach jo, ted si budu muset koupit ten vanocni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žiješ duchem Vánoc? :-) Nebo tě lákají ty mandle? Pokud si dobře pamatuju, tak ve vůních je máš ráda.

      Vymazat
  5. Na tyhle čaje taky občas koukám. Nalomená jsem hlavně na tenhle

    http://www.labohemecafe.cz/harney-sons-caj/cajove-kolekce/krabicky-s-50-jednotlive-balenymi-sacky/hot-cinnamon-spice-krabicka-50-sacku.html

    Je to černý ochucený kořením a kvůli tomu prý vůbec nepotřebuje sladit, protože má sladkou chuť. Takže čekám na vánoční prémie, protože jejich poštovné je docela drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten skořicový jsem okukovala taky:), nakonec jsem se rozhodla pro podobný vánoční.
      Poštovné bylo tuším 90,-. to beru jako normál. Bez poštovného je to nad 1500,- Ale chápu roztočit tolik peněz jen na čajích, případně kávě, ta je taky v nabídce, to je vcelku drahá sranda.

      Vymazat
  6. na ty mě naučila Lucikráska s Lárkou, brala jsem si 3 ty malý roztomiloučký pixličky do kapsičky a plánuju je jako vánoční dárky! teda ne ty, ty už jsou vypité,samo nová balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, ty pixlinky do kapsy jsou tak roztomilé. Asi letos nezapomenu napsat Ježíškovi!

      Vymazat
  7. Cajiky jsou vynikajici, frcim na nich uz nejaky ten patek. Holiday musi byt muj :-).

    OdpovědětVymazat
  8. uuuuuuch ty ceny O.o
    Za dárek souhlas, to nešetřím, ale abych si pro sebe koupila jen tak na popíjení po večerech čaj za 3 kila, no to ne... raději si kupuji sypané čaje, a investici do kvalitního hnízda Puerhu se nebráním, ale za sáčkové se mi utrácet nechce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, běžná denní záležitost to není. Ale dovedu si představit, že se takovým čajem někdo čas od času rád odmění nebo ho použije jako dárek.

      Vymazat
  9. Tyhle jsem ani neznala:) takže díky za inspiraci:) mají moc hezké balení:))

    OdpovědětVymazat
  10. další plechovkové pokušení! oni moc dobře ví, proč ty čaje tak balí! :D balení do kapsy je úplně boží nápad, vidím poprvé ... cena je sice vysoká, ale když někdo psal, že se dají objednat z iHerb, tak tam by měla být nižší ... no prostě a jednoduše - nalákala jsi mě! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Milá tuttobene, tímhle článkem jsi mi udělala velkou radost, sice s křížkem po funuse neb mě dorazily bacily....V Ostravance jsem měla černý čaj téhle značky už dvakrát a pokaždé si to hrozně užívám, jak je výborný a skvěle balený v těch pyramidkách - no jo i já jsem čajofil a jsem moc ráda, že jsem se dozvěděla, kde tyhle libůstky čajové prodávají :-). Moc krásný tip na dárek i jen tak pro radost :-)). Užívej si taky krásné dny a hlavně bez nezvaných návštěvníků bacilů!!! Papa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...