Stránky

pátek 11. října 2013

Malý silák - Clinique ABS concealer



Clinique anti-blemish solutions clearing concealer je bezvadný krycí korektor. Pupínky a jiné nedokonalosti kryje hodně spolehlivě a přitom přirozeně. Perfektně kryje i ve slabé vrstvě. Navíc urychluje léčení postižených míst. Momentálně vyloženě na akné netrpím, tak nedokážu relevantně posoudit, jestli opravdu léčí, snad ano. Příjemné ovšem je, že  obsahuje kyselinu sylicylovou, takže předchází ucpávání pórů.
Odstín č.1 je vhodný pro naprosté bledule. V létě jsem ho nemohla používat vůbec a ještě teď musím hodně rozklepávat a stále je světlejší než bych potřebovala.

V podstatě nemám vůči němu jedinou výtku. Jediné na co si je třeba dávat pozor je jeho rychle zapracování a vyžaduje trochu cviku. Korektor se hodně rychle ustaluje a zasychá. Je třeba s ním pracovat rychle a nanášet opravdu mikro množství. Rozhodně nedoporučuju "naďobat" všechny pruďárny najednou, a pak teprve korektor roztírat a rozklepávat. Je třeba je vzít hezky jednu po druhé. Korektor se dá se dobře vrstvit, takže intenzita se dá směrem k vyššímu krytí korigovat. Ubírat díky rychlému zasychání dost dobře nejde. Respektive jde, ale spíš se vám podaří korektor nerovnoměrně setřít. 
Co se týče výdrže, bude hodně záležet jestli si na obličej často saháte nebo ne. Pokud ne, bude držet do odlíčení, pokud ano (taky jsem ten případ), tak se vám ho samozřejmě podaří po nkolikerém ochmatání setřít. 

Na následujících fotkách můžete vidět zamaskování běžného pupínku na bradě. Makro režim krásně všechno vyzvětšoval, včetně pórů:) 



Ikdyž je balení "picolissimo" pouhých 10ml, tak se nemusíte bát, že budete brzy do nového korektoru znovu investovat, ubývá minimálně.

Krásný podzimní víkend vám přeje
tuttobene:)


13 komentářů:

  1. Jé, další korektor :) A já o jednom taky zrovna píšu :D

    Tenhle vypadá báječně a krytí je na jedničku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, mám teď nějaké korektorové období. Asi taky potřebuju přetřít:) Tamten minulý rimmel beru jako rozjasňovač pod oči. Toto je "pán" korektor na pupeny:)
      Mrku na to.

      Vymazat
  2. Já teda korektory vyřadila z mé kosmetické skříně úplně, pač jsem neměla kruhy pod očima nic, ale teď vypadam poslední dobou jako panda nebo medvídek mýval, pač nemám čas spát :D takže asi poběžim pro esté lauder sérum a tenhle korektor :D

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak EL sírum doporučuju, to nedostatek spánku umí:D Ale ten korektor bych raději na jemnou kůži pod oči nedávala, ikdyž světlý je teda perfektně:)

      Vymazat
  3. Bezvadně kryje. Potřebuji spíš korektor pod oči než na pupínky. Takže tento šikula pro mne není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, tento pod oči rozhodně ne. Mně docela vyhovuje ten od Rimmelu, který jsem tady dávala nedávano (Match perfection) pak samozřejmě Touch Eclat, oba ale pouze rozjasní, kruhy nezykryjí.

      Vymazat
  4. Wau, tohle vypadá víc než dobře! Hlavně ten efekt se zdá maximálně přirozený!
    A to jsem zrovna začala uvažovat, že si pořídím slavný Camouflage od Catrice. S tímhle jsi mi ale nasadila pořádného brouka do hlavy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blogitida je svinstvo, ale trpíme tím všechny:) A teď už trochu seriózně, tenhle opravdu dobrý:)

      Vymazat
  5. Bohužel, neléčí....vůbec. Alespoň na mě nefunguje. Obecně z něj nejsem příliš nadšená, ale není špatný, to zas ne :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to je slovo do pranice! :D Co dokáže s opravdu řádným akné, bohužel neposoudím. Ale co se týče krytí a zároveň přirozeného finiše, tak výrazně lepší jsem zatím neměla. Mně vcelku dobře kdysi fungoval ten hustý krycí make-up v kovové tubě od Dermacolu, kryl opravdu dobře, ale na druhou stranu dělal kolem beďarů šupinky. Matt Corector od Dermacolu nebo obdobný corector od Max Factor mi taky docela seděl, jen opět nános nebyl tak evidentně přirozený.

      Vymazat
  6. Ten vypadá fakt dobře! Na beďary moc netrpím, a když už se nějaký objeví, tak vím, že zase brzo odejde :-). Já potřebuju většinou maskovat kruhy pod očima a s tím mi pomáhá buď korektor Affinitone od Maybelline nebo Healthy mix od Bourjois :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju si, že ten healthy mix jsi už zmínila několikrát:) Začíná mě víc než zajímat!

      Vymazat
    2. No, akorát, jako všechny dobré věci, jej přestali vyrábět :-(. Mám doma ještě jedno nenačaté balení a pak nevím, co si počnu... Jako ve Fann parfumerii v Brně na Kobližné jsem je ještě viděla, ale moc už asi k dostání nejsou.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...