Stránky

pondělí 21. října 2013

podzimní pleťová péče

 Podzim je v plném proudu, tak proč si nedat článek o současné pleťové péči:) Ta moje současná se ustálila a zakládá si na několika stěžejních přípravcích. Péče je spíš minimalistická, netvoří ji široký arzenál. Částečně se mi do ní promítlo mé testování dr. Haus...chky. Vtipné je, že se nakonec do péče probojovaly ty přípravky, které jsem si sama od sebe nevybrala, ale porazily je přibalené vzorky (více zde). Taky se vám to stává?


 Oči odličuju micelárkou Mixa (na fotku se neprobojovala, více jsem o ní psala tady). Mám ráda i Biodermu Sensibio, ta se mi zdá o fous lepší. Mixa je ovšem taky hodně dobrá. Je to dobrá alternativa k Biodermě, pokud ji zrovna nemůžete sehnat v akci. Na čištění pleti jsem si přece jen oblíbila čistící krém od dr. Hauschky a nakonec i to protivné vtiskávání jsem vzala na milost. Dočišťuju pleťovou vodou od Hadka, momentálně levandulovou. Hadkovy pleťové vody mám ráda. Ve výběru se snažím zohlednit svůj typ pleti a vyhovují mi právě levandulová, jalovcová a hřebíčková.  Při večením pěstění nevynechám sérum Advanced Night Repair od Estée Lauder (instantních 8 hodin spánku:), to je moje současné must have. Výjmečně přemáznu krémem. S vidinou přicházející zimy a potřeby hutnějšího mazání jsem si dokoupila Hadkův lecitinový levandulový krém. Zatím jej používám tak co 2.-3. den. Oční krém od Clarins - Multi Regenerante Baumes Anti-Rides je má dlouhodobá stálice a pokud nejsem večer totálně grogy, tak se máznu i jím.
 Ranní péče je hodně jednoduchá. Pleť osvěžím stejnou pleťovou vodou jako večer a pak si lehce vmasíruju moc příjmenou denní emulzi, kterou u dr. Hauschky pro mě trochu nelogicky nazvali pleťové mléko. Konzistencí to ano, účinky samozřejmě splňuje požadavky denního krému. Emulze se do pleti rychle vpije, pleť se sice ještě chvíli leskne, ale zároveň je elastická a na pohled krásně prozářená. No jo, moje pleť si opravdu myslí, že je mi hrubě přes třicet a začíná mě o tom dennodenně přesvědčovat a tuto pěstící emulzi pro stárnoucí pleť doslova miluje.

 Na všechny barevné označené produkty je možné kliknout a rozbalí se vám jednotlivé recenze. Pokud chcete výhodně získat sérum Advanced Night Repair, tak k ročnímu předplatnému Marie Claire dostanete 30ml jako dárek, více zde. Zmínily se o tom už Lucifrid a Moora na svých blozích.

 V součtu je to docela zajímavý mix přírodní a "chemické" kosmetiky, který mi momnetálně skvěle sedí.


  Příjemný start do nového týdne a užívejte si podzim,
vaše tuttobene:)


16 komentářů:

  1. Zatiaľ som nič z toho neskúšala ale nalomila si ma na sérum od Estée Lauder :).

    Julie's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě doporučuju tu akci s Marie Claire, za tu cenu cca 900,- se 30ml nedá sehnat ani náhodou. Navíc časák jako bonus:) Ikdyž netuším, jestli stejná akce platí i pro SR.

      Vymazat
  2. O tom séru také uvažuji, zmiňovala ho i eM, že tu máš recenzi :-)

    Moc hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti! My jsme ta pravá cílovka pro tohle i mnoho dalších sér:) Zvažovala jsem jestli dokupovat do zásoby další, ale nakonec jsem to racionálně zvážila, že do budoucna možná budu chtít protivráskové Perfectionist.

      Vymazat
  3. Ahoj tutto, skvělý podzimní článek! Líbí se mi, že to máš tak namíchané, od každého něco - důležité je, že Ti to naprosto vyhovuje. To mi vykládej s tou stárnoucí pletí - ta moje se chová jako vybíravá panička, už ji nestačí jen tak něco, ale konečně můžu říct, že ta běžná péče funguje...samozřejmě zmizíky na stres a únavu a hormonální výkyvy ještě nikdo nevymyslel, ale je fajn si připomoct nějakým tím sérem - EL je příjemný, vždycky jsem překvapená, že hezky hydratuje - že bych si předplatila časák? :-)) Hodně jsem nastražila uši u Hádka a jeho vod - používáš ty s alkoholem nebo ne? Já právě testuju tu hřebíčkovou a je strašně příjemná a ta vůně je nádherná, akorát mám docela dilema, kolik toho alkoholu tam ten Hadek cpe - v Aromce psal 7%, což mi příjde hrozně moc třeba oproti Saloosu 2%, takže pořád váhám, co si vybrat - levanduli miluju, takže ta určitě nesmí chybět...Lecidermu levanduli asi koupím pro Aju, ta je dost chválená :). Díky za krásné tipy a měj se móc hezky!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, vody používám ty bez alkoholu , to co označuje jako pleťovou vodu. Ty s alkoholem má pod plaeťovými toniky mám ten pocit. Ze vzorků jsem zkoušela i ty toniky. Taky dobrý, ale vyhovují mi i ty vody, tak proč alkohol. Vyloženě mastnou pleť nemám. Ještě jsem na zkoušku vzala eleuterococ a ten je 70% alkohol, má se používat jen lokálně. Tak uvidíme, jestli se ho "nežity" leknou.
      Časák je dobrá volba, pokud sérum budeš chtít. Celé to vychází na cca 900,- a za tu cenu se 30ml EL ANRC snad nikde sehnat nedá. Navíc Marie Clair jako bonus, což je mezi tím naším tiskem bonus vcelku příjemný.
      Lecitinový krém je mc příjemný, trochu mastnější, ale pleť je jako v bavlnce. Strašně mi vyhovoval v létě u moře. Pak jsem ho nepotřebovala a teď se k němu opět vracím:) Tak snad sedne i Áje!
      Krásný podzim:)

      Vymazat
    2. Právě, že zase tolik alkoholu taky nepotřebuji na pleti, nemám primárně mastnou, takže ty jeho bez alkoholu asi jednou zkusím. Eleuterococ jsem právě chtěla zkusit jako doplněk stravy na posílení a tak, jsem zvědavá jestli teda zafunguje i na breberíny, těším se na recenzi, ovšem sedmdesátka, to je síla, tolik nemá ani mužova slivovica :-)) Lecitin jsem už objednala vzorky, tak uvidím, levanduli já můžu v čemkoliv :-) že doufám, že Aje sedne, protože nakonec jeho hydrofil nechce :-))...Užij si nádherné slunečné dny!!!

      Vymazat
  4. to zní super, já si od toho Hause snad i něco pořídím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dyť! Už to tu klavíruju od září!)

      Vymazat
  5. Sérum Advanced Night Repair jsem před časem měla a mohu jej v klidu doporučit, poslední dobou používám (už budu muset koupit nové) a velice doporučuji AlphaDerma CE krém proti vráskám Janson Beckett, jen čekám na akci, je to sice dražší kousek, ale opravdu je vidět účinek na vypnutí pleti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom si rozhodně ještě musíme popovídat! Nejlépe na čichané:)

      Vymazat
  6. Mmm, samé pleťové lahôdky, som rada, že si spokojná :) Zaujala ma tá hřebíčková voda, aj keď momentálne uprednostňujem totálne neparfémovanú kozmetiku, je veľmi cítiť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že Tě zase vidím, už jsem si říkala, kampak ses poděla:) Co se týče té hřebíčkové vody, tak nevoní nijak zásadně, hřebíček samozřejmě ucítíš, ale tím že je to ta nealkoholová voda, tak žádnou velkou (ani střední ani slabou) sílu nemá. Je to voděnka:)

      Vymazat
  7. Na podzim se mi plet vzdy strasne zhorsi ..coz je na podzimu snad jedine proti :D

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já myslím, že sis to namixovala moc pěkně :). Až budu velká holka, pořídím si to sérum. Moje momentální péče je: čištění Sensibiem od Biodermy, ráno i večer zavlažím ksichtík termální vodou Avéne, rádno namažu denním krémem Avéne, večer dávám (ale ne každý den) Saloos obličejový olej Granátové jablko. Též docela minimalistické, vyhovuje mi to :). A dovoluji si Tě pozvat k sobě na giveaway:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/10/bezova-ruze-od-bourjois-prekvapeni-pro.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sérum je opravdu bezva, ale rozumím, proč rvát do pleti něco, co ještě nepotřebuje, Závidím:) Sensibio od Biodermy mám taky ráda. Granátové jablko jsem zatím nezkoušela. Na ga ráda mrknu, díky za pozvání:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...