Stránky

středa 2. října 2013

Rimmel Match Perfection 2 in 1 concealer and highlighter (korektor a rozjasňovač)


Uf, název této tuby je nekonečný a přitom se jedná o povedený korektor a rozjasňovač v jednom. Mno, jako o korektoru bych se o něm asi moc nevyjadřovala, krytí se mi na korektor zdá dost slabé. Naopak rozzáření a potažmo lehké zakrytí kruhů pod očima umí na drogeriový kousek velmi slušně. Z rozjasňovačů, které se za poslední rok u mě vystřídali, je tento jednoznačně na předních příčkách. Předesílám, že mám už několik let ráda mnoha zatracovaný YSL Touche Eclat a to hlavně proto, že od něj nečekám zamaskování kruhů, ale rozzáření křehké pleti pod očima, která už ztrácí svůj přirozený tonus. Víc jsem se o něm rozepsala ve srovnávacím článku zdeTento Rimmel umí podobného efektu alespoň ze 3/4 (to je můj hodně subjektivní odhad:)) dosáhnout, což je ne drogerii vynikající výsledek.
Před
 Po


Vidíte, že na vyložené kruhy pod očima netrpím, jen potřebuju pleť sjednotit a trochu zesvětlit. Aplikovala jsem pod oko a do vnitřního koutku a lehce s přesahem na vnitřní část vrchního víčka. Záměrně jsem na druhé fotce nic jiného než Match Perfection nepoužila.

Stručně a v bodech

Plusy
  • příjemná textura, nezalézá do vrásek
  • velmi dobře se zapracovává do pleti (stačí poklepem), nezasychá rychle, takže nemusíte být při líčení moc hbité, nanesená vrstva se dá dobře korigovat, 
  • dá se vrstvit (2 až 3 vrstvy vklepete v klidu) více jsem nezkoušela, nebylo třeba
  • NEOBSAHUJE VIDITELNÉ TŘPYTKY
  • příjemný štětečkový aplikátor
  • vcelku štědrý obsah 7ml, ale předesílám, že ubývá ryhleji než YSL
  • cena cca 130,-
Minusy
  • tragický nedostatek barevné škály, v nabídce našich drogerií jsou pouze 3 odstíny. Odstín 01 Ivory je docela světlý a má nepatrně žlutý podtón "bledulkám" by mohl sednout, "sněhurkám" už asi bohužel ne.
  • příliš nekryje a bohužel nemá výjimečou výdrž, pokud aplikuju ráno, dopoledne s ním můžu počítat, ovšem odpoledne, pokud si to situace žádá, je třeba nanést znovu 
Ráda přiznávám, že tento kousek se u mě asi natrvalo zbydlel a Touche Eclat si už šetřím jen na zvláštní příležitosti. V "běžném provozu" mi postačuje Rimmel Match Perfection. Stal se tak jedním z mála drogeriových kusů dekorativky, která se mi osvědčila, takže jsem si ho koupila opakovaně. Pokud budete mít to štěstí, že vám z těch pouhých tří odstínů některý sedne a  pokud primárně nehledáte přeborníka na zamaskování kruhů, ale spíš rozjasňovač, pak je toto dobrý tip ke koupi. Prověřeno tuttobene!

Krásnou středu všem a 
tuttobene:)

14 komentářů:

  1. Jojo, krytí není bůhvíjak skvělé, na moje kruhy je krátký, ale aspoň není hutný a pohodlně se aplikuje...což jsi přesně popsala v recenzi, takže souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kruhy nedává to je fakt, Já si můžu jen gratulovat, že se mi zatím vyhýbají.

      Vymazat
  2. Tak ten bych si nepořídila. Já potřebuju na své kruhy maximální krytí :D

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem jej měla, ale nesedl mi. Bohužel mi dost vysušoval kůži kolem očí. Jsem nejspokojenější s korektory od Bourjois :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysušování vůbec nepozoruju a to mám pod očima už hodně tenkou kůži, čas holt nezastavím:( Na Bourjois korektory příležitostně mrknu. Jejich healthy mix make up je bezva, alespoň mometálně mi sedí, tak i korektory by mohly být bezva:) Které konkrétní máš ráda?

      Vymazat
  4. díky za recenzi, vím co nekupovat, protože na moje kruhy lecco nestačí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je sranda, že dnes komentují všichni s kruhy:) Tím pádem alespoň máte na tento kousek výstrahu:D Až zkruhovatím, kouknu k Tobě na prověřené korektory!

      Vymazat
  5. Na kruhy ho mám docela ráda. Na ty moje sice 100% nestačí, ale ono úplné zakrytí na sílu někdy vypadá mnohem hůř, než lehké krytí a rozjasnění, takže jsem docela spokojená. Jen ta výdrž, no... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já trápení s kruhama nemám, za to mám jiná. Souhlasím, že v běžném denném provozu není třeba na sílu vše zakrývat. Já jsem celé září ještě pomalu nevytáhla make-up. A pleť je bez něj o dost víc spokojená. Tak jsem ráda, že ho máš v oblibě, ikdyž s kruhy úplně nazatočí:)

      Vymazat
  6. Já už po něm celkem dlouho pokukuju a budu ho prostě muset zkusit. Potřebuju zakrýt pomalu vylézající kruhy pod očima. Takže díky za tip, po tvé recenzi do něj asi půjdu :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně vyzkoušej:) Navíc v každé drogérce, kde jsem ho viděla, mají testery. Já jsem hlavně ráda za tu texturu a "beztřpytkatost" Pokud Ti sedne odstín, tak je úspěch skoro zaručen:)

      Vymazat
  7. Mně se líbí. Jak už podotkla An., urputné zakrývání nedokonalostí je občas paradoxně na škodu a sama se většinou nesnažím zamaskovat vše - i proto mi docela vyhovoval všemi opovrhovaný korektor Lavery. Je fakt, že moc nekorektoroval, ale na rozjasnění očního okolí byl mmmm! Na tohoto sympaťáka mrknu, ze stejné řady mám make-up a podle tvého popisu je to jeho dokonalá make-upová kopie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na něj mrkni, pro mě je to jeden z mála slušných korekčních kousků z drogerie. Texturou se mi líbily i pera od L'Orealu nebo podobný korektor v tubě se štětečkem od Astor. Ale všechno to obsahuje třpytky a ty fakt pod očima nechci. Lavera se mi do ruky nedostala. Možná, že bych ji teď v mém napůl přírodním období i ocenila:)
      Jj, připojuji se k né maskování za každou cenu. V létě jsem si zvykla lítat bez make-upu a v září jsem na něj ještě téměř nesáhla a na pleti je to znát. Zapatlám korektorem případné pupinky a tady tuhle rimmel srandu nanesu pod oči a tím moje kamufláž končí. Kéž by mi to vydrželo ještě alespoň pár týdnů:) Neívm proč, ale na jeho make upového bráchu jsem zatím v drogerii nesáhla, možná dělám chybu, když teď čtu Tvůj komentář:D

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...