Stránky

sobota 5. října 2013

Už se to blíží - trocha dárkové inspirace

Už vidím ty naštvané pohledy a pokřivený výraz na vašich tvářích, že tady předčásně vytahuju vánočního bubáka! Razím heslo - kdo je připraven, není překvapen! Že se jím né vždy řídím, to už je  jiná kapitola. Ale zpět k inspiraci na vánoční dárky pro vaše blízké. Já vždycky ocením, pokud někde najdu nápady na nevšední, vlastnoruční nebo osobní dárky. Dnes lehce shrnu tipy, které se u tuttobene objevily v minulém roce, ať je máte pěkně pohromadě. A postupně se Vám budu snažit přidávat tipy nové.

Největší nedostatek inspirace klasicky pociťuju v kategorii chlap. Ano i tutto se uchyluje k alkoholovému klišé. Nicméně se snažím vybrat produkci ze zajímavého zdroje a hledám láhev "s příběhem".  Loni padla volba na produkci rodinné firmy Žufánek a protože se dárky hodně líbily a obdarovaní si je opravdu užili do poslední kapky, tak to Žufánek jistí i letos.

V kategorii máma, babička, dcera, kamarádka se toho dá vymyslet mnohem víc. Krom toho, že v každém druhém kosmetickém nebo voňavém postu je inspirace víc než dost, se zde objevily například diáře a notesy Paperblanks (zde) nebo knihy,  knihy a ještě jednou knihy. Taky duperelky v podobě látkových květin, rukaviček a všemožné bižuterie.
 


 
 
 
 
 
Vděčná je kategorie gurmán. Nějaké jedlé dárky udělají vždycky radost, třeba tento v podobě domácího vanilkového cukru. A samozřejmě nemůže chybět gurmánská literatura. Tipy můžete čerpat například zde a zde.
 
 
 
Snad jsem vás předčasným vánočním tématem příliš nevyděsila :) Těším se na vaše komentáře a každopádně užívejte krásný podzim!
tuttobene:)
 
PS: Mně se dnes podařilo vychutnat si dnešní den na 200%. Jsem sice na nohou od brzkého rána s proflámovanou nocí k tomu, únava se však rozplynula na úžasném "blogo rendez vous", o kterém ještě bude určitě řeč:-)




29 komentářů:

  1. Vyděsila a jak!!! Já mám koupený jen jeden vánoční dárek - do předvánoční soutěže na blogu :D
    A souhlasím, že dárky pro chlapy, to je vždyky úděl. Přítel má navíc narozeniny na konci listopadu a táta na konci ledna, takže musím vymyslet 4 dárky během 3 měsíců :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já jsem tušila, že to bude lehce nervy drásající téma:)
      S těma narozeninama to je úděl a zvlášť v kombinaci chlap! Já mám dceru čtyři dny před Vánocema. Naštěstí pro děti a zvlášť malé rampepurdy inspirace téměř nedochází

      Vymazat
    2. Přesně tak! Pro děti a ženský je to hračka, ale ti chlapi... ti chlapi.

      Vymazat
  2. Mě jsi nevyděsila, křečkuju dárky na Vánoce už tak od září. :-D Hrozně mě baví samotný proces vybírání a připadám si úplně normální. V prosinci jsem pak v klidu, protože nemusím do přecpaných obchodů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že je nás více křečkujících. Taky je mi příjemnější vybírat dárky s časovou rezervou. Musím si ale dávat bacha, jakmile prodejci začnou chrlit vánoční letáky, abych vzala rozum do hrsti a nezačala nekontrolovatelně nakupovat z těch nabídek. Mám tendenci si myslet, že pořád ještě nemám dost dárků:D

      Vymazat
  3. Knihy, sviecky a tiez caje - to niekdy nesklame :D Len sa staci trafit do vkusu dotycnej obdarovanej osoby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, knihy jsou nutnost! Trochu se sice u výběru pro mého minimálně čtoucího muže zapotím, ale snažím se o to, aby každý pod stromečkem knížku našel:)

      Vymazat
  4. jsme se dnes tak trochu shodly :) já zase vyrábím vánoční ozdoby... víš co je nejhorší??? když je chlap abstinent a nemá koníčky! (můj tatka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje milá, projela jsem si ty stránky s alkoholem a jsem nadšená! Koupím Pilotovi absinth! u něj jsme se seznámili, tak bychom mohli mít jeden kousek na památku :)

      Vymazat
    2. No jo, to já hned na dekor mrknu:)
      Žufánek je vážně bezva a koukala jsem, že letos mají absinth i v těch krásných lahvích. Pak už jen na výročí otevřít:D

      Vymazat
  5. Mňa si teda vôbec nevydesila a musím sa nahlas smiať, aj ja mám totiž v pláne pár vianočných postov a stále si hovorím, ešte nie ešte nemôžem...ešte je skoro...pomyslia si, že som blázon...ani ich to nebude takto skoro zaujímať...atď:))) Tak som rada, že nebudem prvá, ktorá začne "strašiť" s Vianocami:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak honem honem, šup sem s články, když už jsme tu Pandořinu skřínku otevřely:DDD . Já jsem za každou inspiraci ráda. Mě to rozhodně zajímat bude:)

      Vymazat
  6. Milá tuttobene, souhlasím 200% to bylo i u mě - dvěstěprocentní spokojenost, i když můj muž pedant vždy tvrdí, že existuje pouze 100% (neví, o čem mluvím :-))..Krásné tipy na dárky! Jé ten žufánek musím okouknout okamžitě, to je u nás velmi vděčné téma a zrovna si drahý stěžoval, že ta čerstvá nová slivovica nic moc, tak mu kupím žufánek něčeho lepčího :-))
    Nejlepší jsou handmade papání od tuttifruti (si ji budu moc šetřit, aby mi ji nesežraly kobylky domácí)---já ráda vyrábím dárky, připadá mi to takové origo, ale nakonec zjistím, že strašně nestíhám, protože vánoce už jsou brzo... ale přiznám se, že mě zmínky o vánocích v září strašně děsily, ale neboj u Tebe už to není první zmínka, takže začínám být imunní hihi...únava se podepsala, a i když jsem na chvíli ožila u čtení blogorestů, tak jdu spát se slípkama. Krásný večer Tobě i dětem a ještě hezčí neděli!!!! Pááááá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muži ženské matematice nerozumí, to je nad slunce jasné:D Ale Žufánek ocení vždycky!!!
      No pomalu nás začínají děsit čoko Mikuláši, už jsem je zahlédla, takže je čas seriózně se zamyslet a začít jednat:) Handmade dárky jsou úžasné, zvlášť od někoho tak zručného jako Ty!
      Kašli na blogoresty, blogy nejsou zajíc a neutečou:DD Já už to taky balím a fičím do peřinek. Ještě jednou díky!!!

      Vymazat
  7. Né, Vánoce ještě ne... :( :D
    Rady jsou to pěkné, ale pánské populaci asi nechci dávat neustále nějaké flašky, přeci jen, i podněcování k alkoholismu by mělo mít své únosné hranice... :D No, ale už je vhodná doba začít se ptát, co chtějí lidé k Vánocům - mám kolem sebe lidi pomalé, kterým nesmírně dlouho trvá, než se rozhodnou... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaképak podněcování k alkoholismu? Vždyť dostanou lék v lahvi :D Příjde mi to vkusnější, než dárková balení GS Chondro, Wobenzymu apod, ale o to by si většina chlapů snad ani neřekla :))
      Taky mám ve svém okolí nerozhodné jedince, kteří i kdyby na to měli celý rok, tak se nerozhodnou:) To ti naprosto rozumím.

      Vymazat
    2. Pořád lepší GS Chondro než Prostenal... :D
      Já tyhle lékové věci moc nekupuju, to už raději koupím velký kvalitní sušený salám... :))
      Však lék v lahvi není špatný... ;)

      Vymazat
    3. Vidíš, salám nesmím zapomenout:D!!!

      Vymazat
  8. konečne tohto roku mi môj chlap dáva každý týždeň aspoň jeden nápad na to, čo by chcel. hurá, takže na pomyselnom zozname zatiaľ figurujú možnosti ako: náramok, spona na bankovky, dvd pán prsteňov 1-3 a až vyjdu všetci hobbitovia, tak aj tie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je teda exemplář! Chráněný druh, ne? :D

      Vymazat
  9. Ahoj Tuttobene, musím přiznat, že už i já jsme začal pokukovat po dárcích! V kategorii "chlap" jsem vloni zabodovala jedlýma dárkama "domácíma utopencema" a tak se i letos pustím do jedlých dárků :) a v ženské kategorii vítězily "domácí pražené oříšky". Takže jedlými dárky člověk fakt neurazí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a dáš prosím ty domácí oříšky na blog? Pokud je tam zatím nenajdu? Děkuju:)

      Vymazat
  10. Žufánka doporučuju! prodáváme ho v práci, je to totiž soused našich vinařů (máme jen výrobky z téhle Moravské oblasti). U nás tvrdý nejede, mi jsme spíš vinaři, takže chlap = vína, knihy, doutníky, tabáky,... (hlavně ne oblečení a kosmetika:D, tu můj táta ani nepoužívá), pak hodně sportovní vybavení, jinak moc nevím. U přítele si starosti nikdy nedělám, mám vždycky 10x víc nápadů, než je vůbec max limit, co mu můžu dát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sportobmí vybacení je taky možnost, u nás se to pro změnu hodně motá kolem moto vybavení:)
      Sem s nápady (10x víc nápadů to je promě utopie:D)

      Vymazat
    2. Můj manžel má neměnné přání, ale tak nemůže to dostat každé Vánoce, že?

      Vymazat
  11. Zuzi díky, dávám si do záložek a vrátím se sem dvacátého třetího!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, není na Tebe 23. ještě brzy?

      Vymazat
    2. Pravda je, že tchyni pravidelně kupujeme dárek na Štěpána v Tescu Nonstop, když k ní jdeme na oběd. A manžel...viz výše. Já vlastně jediný dárek, se kterým nemám zpoždění, je pro mne. Teda jediný...všechno, co si koupím od srpna, mám "pod stromeček" (v červenci mám narozeniny, takže to pokryje první půlrok).

      Vymazat
  12. Máš pravdu blíží se to! Ani se nenadějeme a je to tu v plné polní! Musím tedy říct, že letos mi ani nevadí, jak se to ze všech stran vynořuje vánočními dekoracemi a vším co s tím souvisí. Naopak loni jsou objevila úžasný Marzipan v Lidlu, tak jsem ráda, že si můžu už teď na něm pochutnávat... Za článek jsme ráda, přimělo mě to se už nyní zamyslet nad tím co komu dám a co budu chtít. Jinak v posledních dnech se cítím tak nějak "vánočně" asi je to tím jak se ochladilo...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...