Stránky

sobota 23. listopadu 2013

advent s tutto


 Napadlo mě zpříjemnit vám těch pár týdnu, které zbývají do Vánoc a s blížícím se adventem mám pro Vás malé čtyřdílné překvapení. Každou adventní neděli budeme odhalovat, co se skrývá v jedné ze čtyř taštiček.  Malá adventní překvapení jsou pro všechny registrované čtenáře tuttifrutibenetutti (to jako mě).  Dáme si týden na to, abyste mohly připisovat komentáře, ve kterých samozřejmě nezapomeňte připsat svůj email a pokud si chcete trochu pohrát, klidně tipujte co je uvnitř. Z došlých komentářů každou adventní neděli vylosuju výherce a odhalím překvapení o které se hrálo.

První losování nás čeká 1. 12., tak směle do doho! Tento týden tipujeme, co je v tašce s punčochou:) 

Vaše tuttobene.

47 komentářů:

  1. To je moc pěkná soutěž! A já si myslím, že tam bude určitě třeba nějaký hutný krém na ruce a nějaké blyštivé překvápko, pro takovou straku, jakou jsem já :-)

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. No, to je dobrej nápad! Stylovej, originální a ještě tématickej! :-) palec nahoru!!!!

    marketa.vanourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Podla mna nieco prirodneho, nieco co zahreje a k tomu nieco vonaveho:)
    Bashi, barbora.kollarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě nějaká kosmetika.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. V taštičce s punčochou budou červené christmas socks jako měl Mr. Bean :)
    hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. to by chtělo nějakou nápovědu, to může být cokoliv :D tak já plácnu třeba něco z přírodní kosmetiky :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. mne by nevadilo nájsť si tam fajnučký krém na ruky, aby ma ochránil pred decembrovým počasím a balzam na pery z rovnakého dôvodu :) a ešte čajík O:-)

    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Chi, to je vtipná soutěž.No já typuju nějakou kosmetiku, nejspíš dekorativní, možná stíny.
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mohl by se tam nacházet například nějaký voňavý balzám na rty, nebo barevný lak na nehty se třpytkami :) A nebo třeba oboje :)

    levandule.fialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Táák, co takhle krém na ruce s bambuckým máslem z té sváteční limitky essence? neboo, nějaký čokoládový balzám na rty? Neb nějaká voňavá vánoční svíčka!! =D
    mitsuuko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Strakova.H@seznam.cz
    Já myslím, že je tam pěna do koupele a možná něco tělomazacího :)

    OdpovědětVymazat
  12. Milé překvapení... :)
    Já si myslím, že je uvnitř něco voňavého... Nebo rtěnka. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Hehe, určitě se v taštičkách skrývá kosmetika a možná i nějaké mlsání:)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Hmm zajímavá napínavá soutěž :))) Tak já tipuji že tam bude svíčka , náká super vánočně vonavá, nějaké sladké sušenky nebo čokoláda, zimní krém na ruce a balzámek na rty :)
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. domácí ručně pletené ponožky a krém na nohy, co voní po perníku :)
    medunkab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jé to je krásná soutěž s nápadem! :-)
    Tipuji něco s Vánočním motivem, vůní, třeba tělové máslo s vůní perníku nebo tak něco.
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Co třeba ručně dělaná sůl s citrónem a nějaká kosmetická věcička? :))
    mademoiselleeem@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. No máš to moc hezky připravené, taštičky vypadají lákavě, jen je prošmejdit. ;-)
    A tak já si zkusím tipnout nějakou vlasovou kosmetiku.
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. tak to je perfektné :) podľa mňa tam bude niečo na pery! :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já si myslím, že tam bude něco voňavého, a moc příjemného, ale neodvažuji se tipovat blíže :)
    crazygingersdiary(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Hmm, když na to půjdu logicky, tak v punčoše by měla být noha. Jenže kdo by chtěl vyhrát nohu? Já teda ne, i když kdyby tolik netrpěla na otlaky... A tak že by nějaké pedikúrní udělátka? To zase není moc adventní. Logikou to asi nepůjde, takže se zasním. Je tam krásná rtěnka podle tuttobene gusta a ladící lak na nehty áááách! A já je vyhraju áááách :D. svetpodleeveliny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. možno sa tam ukrývajú náplaste na nohy... :) alebo lak na nechty... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Jedna z nejzajímavějších soutěží co jsem kdy viděla :)
    Mohlo by se tam skrývat něco dobrého na zub + nějaká kosmetická maličkost :)

    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. neviem konkrétno čo sa v balíčkoch ukrýva, ale tipujem niečo s výraznými "zimnými vôňami" :P ... škorica, pomaranč s klinčekami, jablko-škorica .... možno dokonca nejaké čajíky alebo čokoláda! :D Som veľmi zvedavá :P
    mirka.pinky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. lucifrid@lucifrid.com
    asi i neco kosmetickeho, ale tipla bych, ze i nejake vanocni papu :D

    OdpovědětVymazat
  26. Je tam ta sůl, která by se mi tak líbila....nebo lak?
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. nějaký krémový dáreček...
    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Zbožňuju překvapení i Vánoce takže takovouhle soutěží mě nejde nepotěšit :D Tipla bych to na nějaký zimní kosmetický výrobek, třeba skořicový krém na nohy, brusinkový sprcháč nebo třeba třpytivý rudý lak na nehty a nebo něco co zahřeje na duši i na těle, takže sladký čaj, voňavou svíčku nebo pletené ponožky :)
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. tak tam je podla mňa dobrá káva.a možno aj tie pančuchy a nejaký krém na ruky?inak pekná stránka,poslintala som.
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. hm, když je to v tašce s punčochou, tak by tam mohly být nějaké Vánoční ponožky nebo nějaké kosmetické výrobky na nožky :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Já si myslím, že tam budou ponožky :D nebo krém na ruce a bavlněné rukavičky na noc :P
    renkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. V tašce s punčochou je jedlý dárek. Něco, co vydrží do vánoc a někteří již mají hotový... Je tam dóza plná krásně nazdobených a lahodných perníčku vonících po zázvoru, badyánu, hřebíčku, vanilkce a citronové kůře.
    Krásný nápad :-)

    happy.lenulka@seznam.cz

    zdravejist.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Určitě něco kosmetického :) Nějaký sprchový gel neboo nivea krémy do sprchy třeba? :D

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Super nápad! :) Tipla bych, že překvápko bude zimní a tematické, tak třeba nějaký zimní krém, voňavý sprchový gel nebo vánoční čajík. :) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Woow, to je super nápad :)
    Určite nejaká kozmetika a možno aj nejaká sviečka, keď je ten advent :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. nádherný nápad! určitě tam je něco ryze zimního a něco voňavého :)
    kukucicka seznam cz

    OdpovědětVymazat
  37. Mě napadla asi svíčka, v tomto počasí jsou hodně oblíbené :)
    tookky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tipuju na nějakou blyštivku? Nebo přírodní krém?
    Super soutěž :o)
    K.nam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. já bych tipovala nějakou krásnou červenou rtěnku! a vzoreček parfému, to mi k tutto nejvíc sedí totiž ;)

    zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Chichi, tak já to vidím na nějakou rtěnku - rudou klasiku? Zimní zastřenou růžovou? Fialkovou? To nevím, ale rtěnku tipuju :)

    svetpodles@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Báječný nápad - já hádám teplé ponožky s nějakým roztomilým motivem, perníčky a hutný krém na ruce :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. tipujem dobrý čajík a teple ponožky na zimné večery :-)
    henulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Tak já budu vyčuraně nekonkrétní.. viděla bych to na nějakou kosmetiku a taky sladkost :), terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Veľmi originálna súťaž, podľa mňa tam budú nejaké vonné sviečky, keďže už pomaly začína advent alebo nejaké sladkosti, keď za chvíľu bude Mikuláš. :)
    misicka90801@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Určitě něco voňavého a praktického :)
    spajdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, tady byly komentáře k 1. balíčku a ten už je vlosován. Jestli se chceš zapojit do dalšího kola komentuj prosím tady:http://tuttobenecz.blogspot.cz/2013/12/odhaleni-1-adventniho-prekvapeni.html
      Díky a hodně štěstí:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...