Stránky

úterý 12. listopadu 2013

Bílý musk za pár kaček

Značka Tesori d'Oriente je troufnu si napsat vcelku neznámá. Přitom se její produkty dají koupit v některých drogeriích Teta. Na to mě upozornila moje kamrádka Kajla, když jsem po všech internetových čertech sháněla právě tuto vůni.

Produkci Tesori d'Oriente neznám ani z poloviny, ale z toho, co jsem od nich zkoušela, mě příjemně zaujal Muschio Bianco - White Musk. Nakonec mě zaujal natolik, že jsem si ho koupila. White Musk je ten typ vůně, který vám připomíná jemnost, čistotu, hladkou krémovost. Typickým představitelem z této skupiny je White Musk od Jovanu. Tesori d'Oriente se mi ale přece jen líbí o fous víc. Oproti Jovanu je v něm zakomponovaný vzdušný prvek, který tuhle pižmovku odlečuje. Výdrž je excelentní.

100ml EdP se pohybuje cca kolem 250,-.
Momentáně je k dostání doslova za hubičku třeba tady.

Máte svoje oblíbené čisté krémové vůně? Líbí se Vám? Mně ano, jen mě vcelku rychle přestane bavit jejich lineárnost a v podstatě se nudím jejich nulovým vývojem. Ovšem jeden nebo dva dny se s nima nudím ráda:) Jak to s nima máte Vy?

Krásné úterý,
tuttobene:)




7 komentářů:

  1. Je zvláštní, že vůně mne tolik nenadchnou jako třeba rtěnky či laky. Asi budu spíš vizuální. Zapomínám se navonět docela často, ale bez rtěnky si nevyjdu.
    Krásný voňavý den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Matri, to je otázka priorit. A je dobře, že to máme každý jinak, alespoň není nuda:) Já pro změnu zapomínám rtěnku během dne upravit:(

      Vymazat
  2. Určitě vyzkouším, těžko vybírám něco nového. Dám na doporučení a většinou to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se Ti líbí čisté krémovky, tak snad by se Ti líbit mohla. Možná budeš mít štěstí a v Tetě ji najdeš, pak už stačí jen vyzkoušet. Pokud by si moc, moc chtěla vyzkoušet a nikde nebide, tak se mi ozvi do mailu a něco s tím uděláme:)

      Vymazat
  3. Půjdu minimálně obhlédnout Tety. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak dej An vědět, jak si byla úspěšná:) My tady v okolí Ostravy máme jednu prodejnu v Hlučíně, o které víme, že tam bývá.

      Vymazat
  4. Ahoj hezký blog, nechceš se navzájem odebírat ?:) dej vedět u mě na blogu

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...