Stránky

neděle 17. listopadu 2013

Bourjois - Healthy Mix Serum

 Věřím, že prožíváte příjemnou neděli, nic vás nehoní a příjde vám vhod krátká recenzička na tento make-up.

 Make-up jsem si pořídila v létě, nakonec to bylo ale období, ve kterém jsem téměř žádný makeup  nenosila. Sáhla jsem po něm někdy v druhé polovině září a tak 2 měsíce ho střídavě používám. S make- upem jsem spokojená, nepoužívám ho denně jen z toho důvodu, že pokud potřebuju větší krytí nebo světlejší make-up k červené rtěnce, tak pak volím jiný (E. Lauder - Double Wear Light v odstínu 01). Ne že by odstín 52 Vanilla byl tmavý, ale tím, že opravdu kryje jen lehce, tak ideálně světlého odstínu ve všech partiích obličeje nedosáhnu. 52 - je světlý žluto-béžový odstín. Ovšem pro hodně světlou pleť není dostatečně světlý. Pokud jste výrazně bledé, volila bych 51 Vanille Clair.
 Mno, tolik na úvod a už by se slušilo, přejít k samotnému Helathy Mix Seru a jeho vlastnostem. Makeup je dost tekutý, velice dobře se nanáší  a roztírá.

 Protože i malý objem rozetřete do velké plochy a tím pádem se o krytí nedá téměř hovořit, tak je třeba make-up alespoň jednou vrstvit. Vrství se dobře, ale ani tak se solidního, řekněme středního krytí nedočkám.

 Healthy Mix Serum jen sjednotí barevný tón pleti. Na bubáky (pupínky),  ale i pigmentvé skvrny nebo rozšířené žilky je třeba vzít korektor. Co ale na něm oceňuju je, že nezalézá do vrásek ani se neusazuje v pórech. Jakmile se usadí vytváří sametově hebký finiš  a navíc dodá pleti jas. Vytváří tak iluzi odpočaté, mladší, vypnutější a jasnější pleti a pleť vypadá opravdu dobře.


  30 ml balení má praktickou pumpičku a lehce se udržuje čisté

 Ikdyž Healthy Mix Serum není  primárně pro můj smíšený typ pleti určen, přesto mi sedí. Očividně si moje pleť žádá rozjasňující produkty. V promu Bourjois se k tomuto makeupu píše, že se Vám pleť po 4 týdnech rozzáří o 69%. Takové silácké vrrr argumenty nepotvrdím. Já mám po něm rozzářenou pleť jen do té doby, než ho odlíčím nebo mi dá během dlouhého dne sbohem sám od sebe. Opravdu viditelný je tak 4-6  hodin (bohužel si dost sahám na tvář). Večer odličuju už jen nepatrné zbytky. To mi stačí. Nemyslím teď počet hodin jak dlouho vydrží, to by mohlo být klidně víc. Mám na mysli ten trvalý rozjaňující efekt, který zmiňuje promo. Proč bych měla po makeupu chtít to, pro co si ho primárně ani nekupuju. Jako jo, byl by to příjemný benefit kdyby pracoval jako pečující anti-aging přípravky, ale rozum do hrsti, to přece od produktu za 250 nemůžu očekávat. Nejsvětlejší odstín 51 Vanille Clair jsem u nás nesehnala, ale v zahraničních eshopech by neměl být problém sehnat. V českých eshopech 30ml balení seženete za pěkných cca 240,-.
 Pokud hledáte make up, který pleť sjednotí a zdarvě rozzáří, tak tento je velmi dobrá volba. Nedoporuřila bych ho mastné pleti, hodně mladé pleti (na té rozjasňující efekt bude viditelný minimálně) a pleti, která si žádá vyšší krytí. A pokud hledáte make-up bez silikonů, tak tento budete muset bohužel oželet. Na jeho obranu však musím napsat, že mi nijak zásadně problémy s pupínky nezhoršuje.

Krásný zbytek víkendu a tuttobene:)

18 komentářů:

  1. Jo jo, Bourjois make-upy jsem jeden čas taky nadšeně zkoušela, přišly mi opravdu fajnové a přitom je dost na výběr jak podle druhů (každý je na něco jiného) tak i odstínově to není úplně marné. Tenhle jsem, myslím si, zrovna nějak minula, ale evidentně to nevadí, protože jsem přesně z těch případů, co popisuješ v posledním odstavci. (teda až na to mládí - tuhle jsem si objevila první dvě vrásky, grrrr...) Škoda ho, slyším na něj chvály často. Tak či tak, děkuju za užitečnou recenzi, takové vždycky ocením :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ani nedivím, žes tento minula, on totiž na naši smíšenou potažmo mastnou pleť není určen. U mě to spiš bude, že se mi pleť začíná věkem mastit přece jen trochu míň a hlavně ten jas, ten je u mě evidentní.
      S vrásek si raději co nejrychleji udělej kamarádky, snáší se to pak mnohem líp:)
      A děkuju:)

      Vymazat
  2. Recenzi na tento make-up jsem zrovna potřebovala. Tak nevím, asi bych chtěla vyšší krytí, ale jinak by mi svými vlastnostmi vyhovoval. Ale docela si mě nalákala na Estée Lauder :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Soni, co si vybavuju zetvých článků, tak vím, že máš radší makepy pro smíšenou potažmo mastnou pleť a s větším krytím. V tom případě bych do tohoto Bourjois nešla. Až budeš potřebovat ten jas, tak pak snad. To je můj případ. Estée Lauder Double Wear kryje výborně i verze light není tak docela light a velni slušně středně kryje. Mám ho hodně ráda:)

      Vymazat
    2. Děkuji moc za info a pamatuješ si výborně :) Teď mě ten EL láká ještě víc...

      Vymazat
  3. Hezká recenze, ale nebude to přípravek pro mne. Mám raději trochu větší krytí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, pokud jde o krytí, tak tento opravdu nedoporučuju:)

      Vymazat
  4. Ďakujem, práve som rozmýšľala nad jeho kúpou po nadšených recenziách, ale po tvojej recenzii som si to úspešne rozmyslela :) mám mastnú pleť a make up musí držať pri mojom životnom štýle čo najdlhšie, aj 12 - 14 hodín, takže musím pohľadať nejakú kryciu dlhotrvajúcu zmatňujúcu pecku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pro mastnou uritě ne. Možná jen Healthy Mix by byl lepší. Healthy Mis Serum je určen hlavně pro suchou a stárnoucí a tam se činí dobře. Co se týče výdrže tak budu opět opěvovat Estée Lauder Double Wear a Double Wear Light. Z drogeriových mi hodně dlouho na pleti vydržel Max Factor 3 in 1 Face Finity All Day.

      Vymazat
  5. Tyjo ani nevím, jestli se mi ta barva vůbec líbí:)) moje pleť se navíc dost leskne a mastí, takže si asi koupím jiný:) ale děkuji za recenzi:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastné a lesknoucí pleti moc velkou službu neudělá.

      Vymazat
  6. Myslím, že všech komentujících by se make-up nejvíc hodil ke mně - mám ráda rozjasněnou pleť, přirozenou, nepotřebuju velké krytí a moje pleť je suchá až normální. Asi si někde vyptám vzorek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, napiš mi do mailu adresu, udělám Ti vzorek.

      Vymazat
  7. Ahoj tutto, jé tak to jsem ráda, že jsi o něm napsala, já si totiž asi na něm už dokázala vypěstovat závislost a to mi tvůj vzorek už dochází, pokud ze svých jiných vzorků nenajdu něco lepčího tak jdu do něj, já primárně nepotřebuju nějaké extra krytí, a kdo nepotřebuje v mém věku rozjasnit, že :-), takže pro mě ideál, navíc i když jsou v něm silikáče tak mě na pleti nedělá vůbec žádnou neplechu a to mu teda je ke cti víc než dost, přírodní MU mi moc zatím nesedí odstínově ani konzistencí, a tento vyhrává na celé čáře zatím.... a kupodivu mě překvapilo, že mi ta vanila tak sedla, jsem nějaká nažloutlá asi !-D. Takže díky moc za vzoreček i za recenzi. Já odličuju večer celkem dost, protože už se plácám po ruce a snažím se na ksichtík moc nemakat :-), ale máš pravdu, že promo přehání :-), Tvoje recenze je super. Krásný týden Ti přeji!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, lichotí nám tenhle makeup, viď? Kdybych to bývala věděla, že Ti tak sedne, udělám Ti ty kalíšky minimálně dva:) Já teda jsem v podstatě žluťas, vdycky mi sedí žluté podtóny nebo ještě neutrální. A tahle 52 Vanilla je akorát. A teda máš můj obdiv, že na papulku nemakáš:D!!!
      Měj se hezky!

      Vymazat
    2. Je to fakt lichotník a moc mě baví a hezky sjednotí, horší trable maskuju korektorama kterých mám dost :-), ale právě že já se asi možná špatně odhadla v odstínu a jsem asi taky spíš žlutá nebo neutral, 52 byla v Douglasu vybraná, tak to jistí eshop..No snažím se nemakat, ale zjistila jsem, že si ty pracky nenechavé našly jiná místa, když jsem zakázala pusu - on je ještě krk :-)) Krásný den Tobě!!!

      Vymazat
  8. Já mám momentálně Healthy mix radiance a účinky jsou asi dost podobné, je to můj nejoblíbenější makeup (chci od něj sjednocení barvy a rozjasnění, což splňuje skvěle). akorát se mi tento odstín zdá světlejší než můj (mám 52). Můžu se zeptat, kde jsi ho sehnala? A pokud Tě zajímá Healthy mix radiance, tak si můžeš počíst tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/07/bourjois-healthy-mix-radiance.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno, už to, že je Radiance mi pěkně zní:) Kupovala jsem ho na nějaké slovenské internetové parumerii, jméno nepamatuju jen to, že byla z Nitry Ale pokud ho zadáš do zboží nebo googlu, tak za tu cenu cca 240,- se určitě někde objeví.
      Dík, na odkaz mrknu:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...