Stránky

neděle 10. listopadu 2013

Estée Lauder - trio rtěnek: Pure Color Long Lasting a Pure Color Crystal

zespoda: Tea Rose, Rose Envy, Pink Parfait

Jedná se o reklamní balení klasické řady, která bývají přibalené v takové té kosmetické taštičce se vzorky, které občas dostanete k nákupu a taky je běžně můžete levně sehnat na aukru apod. K tomu bych sice mohla mít výhrady, protože místo toho, aby z ní měla radost zákaznice, tak na ni vydělává personál prodejny. Nicméně je všem jasné, že dokud budou v nabídce kusy sice v reklamním kabátku, ale za šestinovou cenu, své majitelky si vždycky najdou. A přiznávám, že ty mé jsem taky všechny nedostala jako dárek. O jedné z trojice jsem už psala (tady)
zleva: Tea Rose,  Rose Envy,  Pink Parfait

Pure Color Long Lasting
Co se týče textury,  jsou na tom stejně. Po rtech snadno kloužou, nejsou sice silně pigmentované a je třeba nanést minimálně dvě vrstvy. Největším jejich pozitivem je, že vůbec nevysušují, nezvýrazňujjí šupinky, nezalézají do rýh. Jsou příjemně hydratační. Pouze bych je nenazvala dlouhotrvající (to už jsem psala minule). Vydrží maximálně dvě hodiny a to ještě bez jídla, bez pití a bez líbání samozřejmě. Nicméně pro ty výše uvedené vlastnosti jednoznačně stojí za koupi.
Pink Parfait je chladný, světle až středně růžový odstín s shimmerem. Na rtech zanechává kupodivu jen decentní frost look.

Tea Rose je krémový hnědý odstín se starorůžovým podtónem. Neobsahuje ani perleť ani třpytky. Finish je lehce lesklý.

Pure Color Crystal
je texturou hodně podobný. Možná je méně pigmentovaný než předešlá dvojice a díky své lesklé povaze vydrží ještě méně. Jenže odstín Rose Envy je natolik živý a na rtech viditelný, že opět stačí jen dvě vrstvy. Obsahuje třpytky. Ty naštěstí zůstávají tam kde mají a ze rtů se nikam nestěhují. Ucítíte je pokud silně promnete rty o sebe. Rose envy je středně růžovo-malinový odstín. Skvěle doplňí světle až středně hnědé líčení očí.

Na klasické prodejní balení a výběr odstínů se můžete podívat sem (pure Color Long Lasting) a sem (Pure Color Crystal).
Jak se Vám líbí odstíny? Koupily byste si reklamní rtěnku nebo jste zásadové a tyhle promo balení nikdy nekupujete?

Užijte si zbytek víkendu, se rtěnkou nebo bez a
tutto bene:)

11 komentářů:

  1. ja mam naopak tieto "reklamne" velkosti rada, zboznujem rozne travel sety. Niekolko ruzov EL som uz mala a bola som spokojna. Z tejto trojky sa mi najviac paci Tea Rose.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky travel a dárkové sety líbí. Spíš mě zajímalo, jestli s tím někdo nemá vnitřní rozpor, kupovat rtěnky atd, které mají být jako pozornost pro kupující a ne další výdělečná činnost pro personál parfumerií. Já s tím chvíli bojovala. Nevím, jestli mají prodejci možnost někde koupit tyto marketingová balení a potom je prodávat. Jestli ano, pak bych neměla jedinou výčitku:)

      Vymazat
    2. Rtěnky jsou to hezké. Ani jsem si neuvědomila, že to mohou být ty reklamní a že je prodavačky třeba bokem prodávají. Ráda nakupuji v USA, protože tam ty dárky většinou k nákupu dávají.

      Vymazat
    3. Jj Marti, máš pravdu, USA jsou v tomhle směru ráj na zemi:) Vzpomínám, že mi k nákupu vůně prodavačka přibalila takových vzorků (koupele, krémy, dokonce lázeň na nohy - všechno ve stejné parfemaci jako vůně), že na to pomalu vytahovala větší tašku.

      Vymazat
  2. Ahoj tutto, krásné rtěnky - jeden odstín hezčí než druhý, kdybych jich už neměla plno tak bych si klidně takové promo koupila, a zadara mi ji asi nikdo jen tak nedá :-))). Já už to nějak vnitřně neřeším. Sice to není korektní dělat si byznys se vzorky, kde je jasně napsáno,že nejsou určené k prodeji, ale co už - je to nejlepší způsob jak otestovat high end značky a pak se člověk může rozhodnout, že investuje do "plného" balení..jen mě štve, že i ceny těhle "vzorků" se můžou dost diametrálně lišit.Krásný týden, ať se Ti daří!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky bych se měla nad sebou zamyslet a s rtěnkami brzdit:))) Fakt je, že pokud by se tyto neprodejní kousky nedostávaly na trh jednak takn nic neřeším a taky nemám možnost zkoušet. Ale tak nějak jsem si nebyla jistá jak je to s těmi většími a cennějšími promo kusy, ale další komentář mi potvrdil moji domněnku.
      eM, děkuju, Tobě taky krásný týden:)

      Vymazat
  3. Nemůžu se rozhodnout, který odstín se mi líbí víc, všechny jsou báječné a takové bych si vybrala i já sama.

    Jinak prodávání reklamních produktů se mi nelíbí z morálního hlediska, ale jako koncový zákazník to naopak ocením - jinak bych se k produktu nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou poslední větou jsi uhodila hřebíček na hlavičku:)

      Vymazat
  4. Zuzi pamatuji že tyhle taštičky s promo baleními se daly kupovat i na Strawberrynetu, já bych se spíš přiklonila k variantě že si to nechávají ve velkém a za pár šupů posílat ze zahraničí (vyjde to mnohem levněji) k nám a zde to prodejci na aukru rozprodávají na jednotlivé kousky i ty taštičky, takže se to pořád vyplatí. Nemyslím si, že za tím jsou prodavačky, v případě těchto promoakcí (2x ročně je má Clinique i Estée Lauder), jsou prodejny vylepeny plakáty a poutači,zmiňují se o nich ve svých nabídkových katalozích, takže zákazník si jich určitě všimne, navíc jsem přesvědčena, že i tyto promo taštičky jsou opatřeny čárovým kódem, který se také musí zadávat do pokladního systému? A postřehla jsem, že v Douglasu prodavačka odcházející na svačinu byla kontrolována ochrankou. Samozřejmě se prodavačky dostanou ke vzorečkům, ale to už jsou pidi polštářkové vzorečky, tubičky o obsahu maximálně 2 ml, tyhle větší promo akce s taštičkami, rtěnkami a baleními krému o obsahu 15ml si firmy určitě hlídají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi zdá rozumné vysvětlení, na tom něco bude. Myslela jsem si,že bude existovat nějaký zdroj pro prodejce kosmetiky, kde budou k dostání nezužitkované promosety a ty se pak dostávají takto do oběhu. Jen mně vlastně nedocvaklo, že na tom aukru jsou právě rozhozené na jednotlivé kusy. Pokud si zpětně uvědomuju, tak opravdu u některých prodejců na aukru to tak čitelné je. Pravdou ovšem je, ikdyž mám s ovskými Douglasy i Sephorou vesměs dobré zkušenosti, občas se mi stalo, že jsem se s dárkem musela připomenout. A to já dělám strašně nerada. Mám takový blbý "škemrající" pocit, přitom bych ho vůbec nemusela mít.

      Vymazat
  5. S promosety jsem nikdy neměla problém, ale taky jsem o nich věděla ještě dřív než na pultech byly, navíc v parfumerkách jsem byla docela profláklá, takže zřejmě by nenašly odvahu mi zatajit můj "dárek". A prodejkyně od které jsme společnými silami nakoupily Rose Envy je má opět v nabídce, to určitě nebude prodavačka z parfumerky, to by se tam ztrázy již provalily, navíc i ostatní prodavačky by si chtěly přilepšit, takže na zákazníky by nezbylo lautr nic.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...