Stránky

úterý 5. listopadu 2013

Podzimní "pohodofka"

Dnes mám pro vás jen pár postřehů a hlavně fotek. Ikdyž je pro mě podzim hektické období naštěstí nechybí ani chvilky, které mě naopak nabíjí a které si dokonale užívám.

Podzimní atmosféra jednoho z nedávno minulých dní.


Zámek Loučeň (poblíž Brandýsa nad Labem) a jeho Labyrintárium jsou skvělým tipem na rodinný výlet. Zvlášť pokud máte děti ve věku, kdy je ještě baví vyrážet na výlety s rodiči. Zámek nabízí krátkou trasu pro malé a ještě menší návštěvníky, které navíc provádí bílá pání:) V blízkosti zámku je v krásném lesoparku přírodní labyrintárium a tam se děti můžou vyřádit do sytosti.
zámecké nádvoří
labyrint z buxusu
tisový labyrint
Před pár dny jsem Vám dávala na blog tip na čajové pokušení. Čaje už dorazily. Většina krabiček už je pořádně schovaná a čeká, až příjde jejich čas. Ale stejně jsem neodolala a jednu pixličku pořídila na nadcházející předvánoční dobu. Ochutnávka vánoční verze byla vynikající! Pokud stále váháte, čím ještě udělat svům blízkým radost, tak Harney & Sons je ta správná volba:)



No a dokud je ještě relativně snadné sehnat dobré papriky, tak si podzim zpříjemňujeme touto úžasnou plněnou verzí od eM. Recept můžete najít zde. Mým jedlíkům tak zachutnaly, že je dělám docela často. A dokonalé na nich je i to, že ikdyž se jedná o pořádné domácí vařené jídlo, tak čas strávený u plotny je minimální.


A pokud natrefíte na baklažány potom pro změnu dopručuju tuto arabskou "pomazánku", kterou jsem se  naučila u An tady. U nás se asi nezabydlí coby hlavní jídlo, ale jako součást předkrmů nebo různých dipů a nebo jako pomazánka k čerstvému pečivu je vynikající.


Na poslední kulinářskou radost Vám bohužel žádný recept ani odkaz nedám. To krásné sushi není můj výtvor, ale mám to štěstí, že v našem okolí jsme objevili zdroj, kde si jej můžeme nechat udělat.
Nakonec je ten podzim hodně příjemná záležitost. Alespoň podle posledních třech fotek určitě:)

Tak si jej užívejte co to dá a 
tutto bene:)

6 komentářů:

  1. Jé, to jsem ráda, že se u vás babě ghanoush zalíbilo. :)
    Jinak krásné fotky.
    Asi se musím jít navečeřet a udělat si čaj, nebo co... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, baba ganuš, to jsem si nemohla vybavit. Ale chuť tu si vybavím hned!:) Díky za recept, netradiční a přesto výborný!

      Vymazat
    2. Koukám, že ten podzim požíváš opravdu jinak, než já! No, já už to nějak doklepu...
      Baba ganuš já nemůžu vařit, skončím vždycky vyndáním lilku z trouby a než se mi podaří další krok, tak ho se.....prostě sežeru! Musím si kupovat hotový.
      Ale papriky bych zkusila, dobrý tip!

      Vymazat
  2. Chcela by som ťa pozvať ku mne prebieha GV,bola by som strašne rada keby si sa zúčastnila. ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk/2013/11/pupa-milano-giveaway.html

    Mia ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný pohodový podzimní článek dle mého gusta výborné čajíčky a papání a příroda i výlety - to sushi je pro mě sen, my v dosahu nic takového nemáme a tak bych to ráda vyzkoušela :-). Čaje musím nakoupit, chodím na ně zatím do Ostravanky, která je přece jen ale z ruky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče pohodových podzimních článku, učím s u mistra, u eM:D Vážně!
      K sushi jsme přšli jako slepí k houslím. Jedna známá se pochlubila, že dělala v suhi baru a jestli chceme, že dělá i zakázky na doma.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...